MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
103
Hoşgeldin , yeni grenajlarını güle güle kullan...

tesekkur ederim. Sizlerede tavsiye ederim

Hoşgeldin yakınlarda buluşma olursa tanışırız :)

çok sewinirim. Bide uzun yol yapmayı özledim. Umarım öle bi organizasyon olur

h.g. srad cı arkadaşım motorun yenıyse hayırlı olsun tekerın düz bassın hangi semttensin ?


tesekkur ederim. Yeni sayılmaz 2 senedir bende. Bahçeşehir İSTANBUL
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
cooper061
Ben motorun kuyruk grenajının bir kısmını maslak sanayi'de yaptırmıştım , bir kısmını da kendim yapmıştım. Fakat o motoru malesef sattım...

Eğer ileride istanbul'da bir motorum olursa yeniden grenaj yapmak veya getirtmek istiyorum. Size de danışırım :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Sahi!
Bizim böyle bir topiğimiz vardı.:)
Yeni gelen arkadaşlara merhaba ve hoşgeldin diyeyim ben de..:cat:

Motoru parçalayıp, yarış sezonunu başlamadan kapattığım için bu yıl cadde motorcusu olarak takılacağım.:p

Yeni cıbırı da zevk için piste hazırlayacağız artık öyle görünüyor.
Hafta sonları römorka koyup pistte bir-iki tur atıp kendimizi Rossi zannedeceğiz ve mutlu olacağız.:)

Günlük kullanım için bir naked alayım dedim.
Armudun sapı, üzümün çöpü var muhabbeti yüzünden hala işe arabayla gidip geliyorum.:pale:

Yahu beni tatmin edecek bir motosiklet henüz yapılmamış anladım.

Dergi uzun soluklu test sürüşü için R1 vermişti.
Ondan inip sportive olmayan bir motosiklet almaya çalışmak saçma sapan bişeymiş öğrendim.
Neye binsem bi tarafım eksik kalıyor.

Bakalım ne alacağım?
Çok merak ediyorum....:)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
103
cooper061
Ben motorun kuyruk grenajının bir kısmını maslak sanayi'de yaptırmıştım , bir kısmını da kendim yapmıştım. Fakat o motoru malesef sattım...

Eğer ileride istanbul'da bir motorum olursa yeniden grenaj yapmak veya getirtmek istiyorum. Size de danışırım :)

hocam sen napcan istanbulda motoru. Eger taginde yazan yasadigin yer dogruysa orda her tur motor war hepsinin kuyruguda oburunden farklı :bounce:
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Motoru parçalayıp, yarış sezonunu başlamadan kapattığım için bu yıl cadde motorcusu olarak takılacağım.:p

Yeni cıbırı da zevk için piste hazırlayacağız artık öyle görünüyor.
Hafta sonları römorka koyup pistte bir-iki tur atıp kendimizi Rossi zannedeceğiz ve mutlu olacağız.:)

Günlük kullanım için bir naked alayım dedim.
Armudun sapı, üzümün çöpü var muhabbeti yüzünden hala işe arabayla gidip geliyorum.:pale:

Yahu beni tatmin edecek bir motosiklet henüz yapılmamış anladım.

Dergi uzun soluklu test sürüşü için R1 vermişti.
Ondan inip sportive olmayan bir motosiklet almaya çalışmak saçma sapan bişeymiş öğrendim.
Neye binsem bi tarafım eksik kalıyor.

Bakalım ne alacağım?
Çok merak ediyorum....:)

Geçmiş olsun, bu senede kısmet böyleymiş demek gerekecek. sana bir şey olmamıştır inşallah.(öyle düşünmek istiyorum)

Tekrar geçmiş olsun kendini bulman zor istediğin motorun dışında
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
bende bu pazar tekirdağ gitmeyi planlıyorum, uzun yol yapmak ısteyen arkadaşlarla konusalım bıseyler duzenleyelım
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
hocam sen napcan istanbulda motoru. Eger taginde yazan yasadigin yer dogruysa orda her tur motor war hepsinin kuyruguda oburunden farklı :bounce:

Evet yaşadığım yer doğru... :cherry:
Ama 4 sene sonra istanbul'a dönüyorum. Ileriyi düşünmek lazım :p
Ukraynada bu aralar sıralı 4lü 250rr , cb400 superfour veya v4 vfr400 bakıyorum...

Valla bu akşam biz Yalova'ya çıkıyoruz arkadaşın motoru ile...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
103
Evet yaşadığım yer doğru... :cherry:
Ama 4 sene sonra istanbul'a dönüyorum. Ileriyi düşünmek lazım :p
Ukraynada bu aralar sıralı 4lü 250rr , cb400 superfour veya v4 vfr400 bakıyorum...

3 ayda benim kalmışlığım war kiewde ama ben kışa denk geldim hiç motor görmemiştim. Sen yine acele etme 4 sene nedirki göz açıp kapayıncaya kadar geçer.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst