[Bulgaristan - MT]

Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
selam beyler bakıyomda kimse takılmıyor siteye tamam bende biraz ara verdim malum kız meselesi kız arkadaşım motorsiklet ten çok korkuyor napmam lazım sizce satmamı istiyor motoru aşkım danmı vazgeçeyim yoksa özgürlüğmü mü feda edeyim

bence ikisinide bırakma hata onuda alıştır motosiklete zaten bu motosiklet işi biraz hastalık insan bi alıştımı bida vaz geçemiyor :)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
racing görünümlü diyeyim vadeli 4000 ytl bütçe
tavsiyeni bekliyorum sıfır olması şartıyla

baba bu fiyata racing makine zor yaa :pale: raer 200de okadar bir racing tipli değil zaten.touring motorsiklete daha çok benziyor.valla o paraya cbf 150 al derim.hem racer 200 kadar sürati var hem sağlam hem honda :rendeer:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
tecrübem olsa sabrımı zorlicam hakikat bi racing makina için birikim yapçam ama yakalandık bu vebaya bi kere ne olursa olsun şeytan al diyo yaz geldi geçiyo
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Buda ne oluyo hiç bir dile benzemiyor yok böyle bir lugat!:queen:
ömür olmuyo ama benim yiyene hakaret etme:salut: o benim için yazıyo buraya
ama tebi sen anlamadığın için böyle oluyo.
ha bide eylül sonrası tıra başlicam büyük ihtimal istersen benim aşkımı yani tenereyi sana satarım dicem ama sen soğudun bu makinadan ama varsa bildiğin biri satalım biliyon dört dörtlük makina benimki egzosta koydum yeni arka lastikte yabancıya gitmesin yani çünkü ben tıra başlayınca bizde boşuna çürümesin çünkü eve pek gelmeyi düşünmüyom.
hayırdır mustafa abi.sebebini niye söylemiyon?iç işleri bakanı kızıyorda karizma çizilmesin diye mi söylemiyon :queen:
mesut aynen öyle içişleri bakanınla biraz şidetli tartışma oldu bende yeniden tırlara başlamaya kara verdim ve kısmetse eylülün başında tıra çıkacam yine ve o zaman pekte yazmaya zaman olmicak tabiki bi leptop alırsam işler çözülür.
bu arada şu maket arabaya hasta oldum benimde hep hayalimde bitane 4x4 var ama en ucuzu 900 ytl.ama bir gün alıcam şuan bende fül fonksiyon pilli jip var 4x4 vinci bilem çalışıyo ama cocuklar kırar diye öynamıyon ayrıca bitane amerikan tır var dorseli oda fül ama yine pilli yani nekadar düşkün olduğumu sen düşün artık gerçi memet abi bilir ona sorun o söylesin.
Merhaba arkadaşlar, görüşmeyeli nasılsınız.
Bugün İsmail'in daveti üzerine Avcılar'a gelecektim fakat bilindiği üzere felaket yağmur yağdı. Sahilde toplanıp biraz muhabbet yapardık. Ama ne yazık ki olmadı. Başka zaman yaparız muhabbeti dimi.
ah memet abi keşkem gelseydin biraz dolaşırdık benim keyfim yoktu pek takılmadım arkadaşlarla bi kırağça gittik onlar ordan büyük çekmece sahiline gittiler bende eve geldim.
ismail aldı FAZERİ bu arada ama yinede pek basmıyo zaten böyle daha iyi çünkü uzun yaşar bide ismet arkadaşımız belki sende tanımıyon R1 aldı kendine siyah güzel makina.
selam beyler bakıyomda kimse takılmıyor siteye tamam bende biraz ara verdim malum kız meselesi kız arkadaşım motorsiklet ten çok korkuyor napmam lazım sizce satmamı istiyor motoru aşkım danmı vazgeçeyim yoksa özgürlüğmü mü feda edeyim

özcan sen delimisin ya nekadarda masum olsalar kadınlar onlar birer şeytan sakın ola onların yüzünden motosiklet özgürlüğünü bir kenara bırakma bak insanı seven herşeyinle sever bunlar hep numara bugün motor yarın da bi bakmışsın tepene üst kurmuşlar senide bir piyon niyetine kulanıyolar sakın haaaa bak burda tecrube konuşuyo bana sorarsan motorunla kal daha mutlu olursun.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mustafa abi tıra başlayınca motorsiklet hayatım sona eriyor de de şurda yığılıp kalayım :cyclopsan
daha çalıştıramadım arabayı..buji ısıtıcı ve yakıt bekliyorum malesef.bak bir ortak yanımız daha çıktı :queen:

17-20 TEMMUZ YALOVA MOTOFEST FESTİVALİNE HEPİNİZİ BEKLİYORUM...!
NOT: GELMEK ZORUNLU DEĞİL,MECBURİDİR...!
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
mustafa abi tıra başlayınca motorsiklet hayatım sona eriyor de de şurda yığılıp kalayım :cyclopsan
daha çalıştıramadım arabayı..buji ısıtıcı ve yakıt bekliyorum malesef.bak bir ortak yanımız daha çıktı :queen:

17-20 TEMMUZ YALOVA MOTOFEST FESTİVALİNE HEPİNİZİ BEKLİYORUM...!
NOT: GELMEK ZORUNLU DEĞİL,MECBURİDİR...!

ben orda olucam kesin :cat:









 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
biz biraz önce bizim gratskilerle sahildeydik :) biraz lafladık ama diyer kişiler nerde acaba herkes gezmedemi
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
valla bende yeni geldim gezmekten.geçde olsa MT'ye girmeden yapamıyorum.illa ki her akşam giriyorum.bizim gratskiler hala geziyo galiba..hızlarını alamadılar galiba :queen:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
galba öyle :queen: e zaten özcan kınışkayı aldı dahada durmaz yerinde

valla benle poyrazlara geldi.vespalı bir ark ile bu hafta gezmiş.temmuzda ki yalova festivaline kesin gelecekmiş gezdikçe geziyo :queen: bu arada aranızda konuşup anlaşın.festivale sizi tam kadro bekliyorum. :rendeer:
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
160
Selamlar
3 kere yatak sardıktan sonra evet Tenereden bir hayli soğudum Ama senin motoru düşünebilirim istersen takas yapalım tırlara çıkacağın için parça problemin olmaz hemde motorsuz kalmazsın
(dil konusunda evet hiç bir dil e benzetemedim özür dilerim neden dersen kelimenin içinde 4 vardı biri dalga geçiyor diye düşün4üm)
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
galba öyle :queen: e zaten özcan kınışkayı aldı dahada durmaz yerinde

kınışkayı adıkta bide içişleri bakanı alıcam galiba yanmışım ben kız nuh diyo peygamber demiyo bende ondan vaz geçemiyorum motorumuda seviyorum neyapıcam bilmiyorum:pr:

özcan sen delimisin ya nekadarda masum olsalar kadınlar onlar birer şeytan sakın ola onların yüzünden motosiklet özgürlüğünü bir kenara bırakma bak insanı seven herşeyinle sever bunlar hep numara bugün motor yarın da bi bakmışsın tepene üst kurmuşlar senide bir piyon niyetine kulanıyolar sakın haaaa bak burda tecrube konuşuyo bana sorarsan motorunla kal daha mutlu olursun.




haklısında mustafa abi onu görmedende duramıyorum acaba bana büyümü yaptı aklımdan hiç çıkmıyor napıcam bilmem
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
kınışkayı adıkta bide içişleri bakanı alıcam galiba yanmışım ben kız nuh diyo peygamber demiyo bende ondan vaz geçemiyorum motorumuda seviyorum neyapıcam bilmiyorum:pr:

özcan sen delimisin ya nekadarda masum olsalar kadınlar onlar birer şeytan sakın ola onların yüzünden motosiklet özgürlüğünü bir kenara bırakma bak insanı seven herşeyinle sever bunlar hep numara bugün motor yarın da bi bakmışsın tepene üst kurmuşlar senide bir piyon niyetine kulanıyolar sakın haaaa bak burda tecrube konuşuyo bana sorarsan motorunla kal daha mutlu olursun.




haklısında mustafa abi onu görmedende duramıyorum acaba bana büyümü yaptı aklımdan hiç çıkmıyor napıcam bilmem


özcan abi sen resmen aşık olmuşsun yaa :queen: yılmak yok:pl: ne yapıp ne edip yengeyi motorsiklet için ikna etmelisin.savaşa devam :cat: bu arada bende bir kız için uğraşıyorum inş olursa bir ilişkiye başlicaz.şimdilik kıza ulaşmak için aracılar soktum bugün yarın haber gelir :mrgreen: kızlada dün akşam tanıştım.motorsikletime aşık olmuş sonra bana ulşatı,bende evine bıraktım VS.....ayrıntıya girmeyelim:queen: motorsikleti sevdiği için kafama göre biri diye düşünerek birlikte olmak istiyorum.bakalım ne olcak :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst