Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
sen linki yollamıssın ama kopru link oldugu icin calısmıyor. ya motor yağını yani castrol scooter 10w40 i yag seviyesi cubugunun ordan mı doldurcam?

yagi yag seviye cubugunun ordan koyup cubugu dondurmeden batirip beyaz peceteye koyup bakacan hangi seviyede diye

fakat yag koymadan once eski yagi bosaltman lazim
tam motorun ortasinda yere bakan yerde arka lastigin hemen onunde motor tapasi var onu anahtarla acacan kaba yagi bosaltacan dusen filtreyide temizleyip takacan sonra yeni yagi yandan egzosun ordaki yag seviye konrol cubugunu sokup ekleyecen

bitince kapatip calistirican rolantide 2dk bekleyecen gaz vermeden calistiracan yag dagilsin diye sonra
cubu cikarican vidalamadan geri takacan ve yag seviyesine beyaz kagitin ustune koyup bakacan cubugun ustunde olmasi gereken yer belli

eski yagi bosaltirken dikkat et motorun tam sogumasini bekle oyle bosalt elini yakma
videoda harika gosterior acabilirsen youtube u flyscooters diye arat yada scooter oilchange diye arat `flyscooters` nicki ile eklenmis olan vidolari izle
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
Dün ilk defa köprüden qeçtim...videoları yükledim ama burada yayınlayamadım...qörüşmek üzere...uyuyun alper, serdar, ozan... :) bu arada bi çocukla tanıştım... ek far yapmış...farları 30-YTL' ye alıp kendisi bağlamış... E haliyle maliyeti işçilik olmadığından yine 30-YTL. Bizde yaptırcaz bundan...Çocuğun motoru 2005 model we 3300 km.de :) inanılmaz temizdi... :)

EK AYDINLATMA MODELİ

053108184723sk7.jpg




@ FULYA SOKAKLARI ( kasklar arkada )


berkmotorlv6.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
24
slm arkadaşlar motoru 1000km bakımına yeni motorcuma götürdüm kendileri kanuni ve mondial servisi kocaeli/körfezde birde akrabammış haberim yok ellerine sağlık mehmet usta motorun yağı ve buji değişti her bişeye kontrol edildi istop etmesinin sebebi karbüratöre giden bi boru war onda çatlak warmış oyüzden oluyormuş başlarına gelmiş aynı olay daha önceden garantiye girermiş ama jinlunun servisinin (izmitteki) bakıma getirmiceğim için sokmucağını söledi bakıma götürsemde sokmazlardı o şerefsizler şu anlık bizararı yokmuş daha sonra onuda yaptırıcam birde direksiyon kilidim bozulmuştu oda aynı garnti olayında ama işte... birde yan ağağımın içi düşmüş ayağı açıkken istop etmesi gerekirken olmuyor işte başka bi sorunum yok hafta sonuda kandıraya gittim izmit yolunda giden arkdaşlar warsa bayırlarda 40-50 km arası çıkıorum zorlamadım motoru zorlasam nekadar gider haftaya inş. ağva yaparız uzun yol zevkli oluyor walla:queen: mutlu oldum yollarda giderken
 
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
28
oooooooooooooooofffffffffffffffffffffffffffffffffff
ruhsatimi kaybettim . bulamiyorum anasini sattigiminin seyini.
kaç paraya patlar bunun yenisi bana ?

bir de kayip ettim mi diyim , çaldirdim mi diyim ?
bunlarin arasinda fark oluyo mu?
 
Katılım
18 Eyl 2007
Mesajlar
11
fena

Arkadaşlar geçen buluşabildinizmi bilmiyorum benim için fena bi hafta sonu idi. Hele bugün fleaket. ben hergün köprüden geçiyorum anadolu avrupa avrupa anadolu. bugün beşikteşe giderken motordan çat diye bir ses geldi ve aktarma gitti. şimdi servise götürücem ne olacak bilmiyorum. kaldım öle.

Bu arada bende ekstra aydınlatma takalı 1 yıl oluyor özel bağlantılar yaptırdım falan filan.
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
@zentürk
Motor önündeki siyah kutu gibi olanmı far?

Evet millet, sınavınız hayırlı uğurlu olsun. Varmı bu pazar AĞVA gezimiz?
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
oooooooooooooooofffffffffffffffffffffffffffffffffff
ruhsatimi kaybettim . bulamiyorum anasini sattigiminin seyini.
kaç paraya patlar bunun yenisi bana ?

bir de kayip ettim mi diyim , çaldirdim mi diyim ?
bunlarin arasinda fark oluyo mu?

gecmıs olsun..yerel gazeteye kayıp ılanı verıcen .o ılanla gıdıp yenısını cıkarcan sanırım benım bıldıgım ole.. pek pahalı deıl 2 tane sayfa ruhsatı ıcın 20 30 lıra vercen.. sıgorta no nu bılıosun aynısı cıkartcan aldıgın sıgorta acentasından.. ama kendın cıkarcaksan tabı.. baglı oldugu trafık subesıne gıdıceksın 2 3 saatını alır...kolay gelsın..

Arkadaşlar geçen buluşabildinizmi bilmiyorum benim için fena bi hafta sonu idi. Hele bugün fleaket. ben hergün köprüden geçiyorum anadolu avrupa avrupa anadolu. bugün beşikteşe giderken motordan çat diye bir ses geldi ve aktarma gitti. şimdi servise götürücem ne olacak bilmiyorum. kaldım öle.

Bu arada bende ekstra aydınlatma takalı 1 yıl oluyor özel bağlantılar yaptırdım falan filan.

COkk gecmıs olsun..bulusma olamadı sanırım...
bu aktarma dedıgın neyın nesı bılgılendırırsen sewenırım..
kolay gelsın..
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
Arkadaşlar geçen buluşabildinizmi bilmiyorum benim için fena bi hafta sonu idi. Hele bugün fleaket. ben hergün köprüden geçiyorum anadolu avrupa avrupa anadolu. bugün beşikteşe giderken motordan çat diye bir ses geldi ve aktarma gitti. şimdi servise götürücem ne olacak bilmiyorum. kaldım öle.

Bu arada bende ekstra aydınlatma takalı 1 yıl oluyor özel bağlantılar yaptırdım falan filan.

suadiye' nin neresindesin zentürk ? bende suadiyede oturuyorum we işyerim fulya tarafında...motorla qidip qelsem mi die düşünüoorum :) yol arkadaşı kibin yani :)

@zentürk
Motor önündeki siyah kutu gibi olanmı far?

Evet millet, sınavınız hayırlı uğurlu olsun. Varmı bu pazar AĞVA gezimiz?

arkadaşımla beraber bu hafta çanakkale' ye qitmeyi planladık. çadır fln kurma olayları deniz kum v.s. planlarımız var...2 zn yola çıkmakta kararsız kaldık...çadırı olupta qelmek isteyen yada çadır temin edipte :) qelmek isteyen warsa hele bi yassın şuraya...

kalabalık mı qitsek acaba ?

motorumu almak isteyen?
900 km'de alıcı bekliyor İstanbulda.


pembiim27nisan5kh4.jpg

pembiim27nisan004mc2.jpg


serdar, bi arkadaşın arıyordu :) bi pembemiz eksik :)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
suadiye' nin neresindesin zentürk ? bende suadiyede oturuyorum we işyerim fulya tarafında...motorla qidip qelsem mi die düşünüoorum :) yol arkadaşı kibin yani :)



arkadaşımla beraber bu hafta çanakkale' ye qitmeyi planladık. çadır fln kurma olayları deniz kum v.s. planlarımız var...2 zn yola çıkmakta kararsız kaldık...çadırı olupta qelmek isteyen yada çadır temin edipte :) qelmek isteyen warsa hele bi yassın şuraya...

kalabalık mı qitsek acaba ?



Olm Çanakkale zor olur guvenmeyın bu motorlara cok ...daha yakını var ıste aĞva bence ideal fıkır gelende var cokk...

serdar, bi arkadaşın arıyordu :) bi pembemiz eksik :)

olm adam erkek lan..napsın bu pembe motoru ..ama tam kızlık yanı he..kız arakdsına alıncak bısı ... kım satıo kı bunu
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
olm adam erkek lan..napsın bu pembe motoru ..ama tam kızlık yanı he..kız arakdsına alıncak bısı ... kım satıo kı bunu

asya 125 t forumdan aldım...bi bayan satıyor...alsın olm pembe alsın...pembe tişört qiymiyormu :)

o deil de...özledim olm sizi...hafta sonu çanakkaleye qidiyoruz 2 motor... :)
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
asya 125 t forumdan aldım...bi bayan satıyor...alsın olm pembe alsın...pembe tişört qiymiyormu :)

o deil de...özledim olm sizi...hafta sonu çanakkaleye qidiyoruz 2 motor... :)

OLm harbı bende ozledım he sızı...
Canakkale uzun yol ıyı dusundunuz umarımm..
gıderken bızım ordan gecıcceksınız bız yazlıgın oraya ugrayında tekneyle acılalım...
Du bakım arkadasa solıyım aslında alınır ..boyatmıs mı ya o mt yı asya nın ole rengı var mı kı...
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
OLm harbı bende ozledım he sızı...
Canakkale uzun yol ıyı dusundunuz umarımm..
gıderken bızım ordan gecıcceksınız bız yazlıgın oraya ugrayında tekneyle acılalım...
Du bakım arkadasa solıyım aslında alınır ..boyatmıs mı ya o mt yı asya nın ole rengı var mı kı...

asya 2005 - 2006 yıllarında bu renqi üretti kanka...hatta benim motoru alma sebebimdi bu...sabah 07:15 serwise bindim işe qidiyorum, kızın teki sanırım mimardı, proje çantası fln wardı we bu motorla ışıklarda bekliyordu... :) bu sebeptendirki o renk war :)

muhabbet çok uzamış ya ben yokken bakıorumda.. ama bi action yok gibi :)

sen yoxun action yok kaan AK :)
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
valla geçen hafta ağvaya gitmeseydim ben gelirdim 80ytl gitti motoru bugünde 1000 bakımından çıkardım metaliksiz kaldım :p
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
o deilde...qüsel bi hafta sonu kumburqaz siliwri deniz orqanizasyonu yapalım yada buldum buldum...

BAHÇEŞEHİR AQUA DOLPHIN KAYDIRAKLAR....

ewt ewt...yeni orq. bu olsun...çok eğleniriz... :)
 
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
1
Arkadaşlar merhaba, ben Ankara'dan Özkan. zen hayranlarından biride benim, gruptaki yazıları takip etmeye çalıştım. yorumların güzel olmasıda sevindirici. 2. el fiyatları hakkında bilgisi olan varmı? ve Ankarada bulabileceğim bi yer varmı? Sıfırına şu an için bütçem müsait değil. şimdiden teşekkürler
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
Arkadaşlar merhaba, ben Ankara'dan Özkan. zen hayranlarından biride benim, gruptaki yazıları takip etmeye çalıştım. yorumların güzel olmasıda sevindirici. 2. el fiyatları hakkında bilgisi olan varmı? ve Ankarada bulabileceğim bi yer varmı? Sıfırına şu an için bütçem müsait değil. şimdiden teşekkürler

Hosgeldın..!!
Km yuksek olanlar ve dogal olrak hırpalanmıs olanlar 900 1000 arası
km dusuk ve temız olanlar 1000 - 1250 ( aksesuarlarla fark edebılır)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst