Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
AğVA TURU ıcın musaıt olcak arkadaslarımız!!
Musaıt olcakları Gün ve gelıcek kısı sayılarını burdan msj atsın..
Bızde katılımcı sayısı ve ortak gune göre Duyuruyu Baslatalım!!!
Ör;
Proxima : 31 mayıs 2KİŞİ!! ( KATILIM : BAKIRKÖY/ Avrupa yakası )
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Konuyu toplam 9 üye okuyor 6 üye 3 tane misafir
arslanfb-Adimert-Akınerk-Kyox-Proximaa-Togy81 forum yavaş yavaş canlanıyo hadi bakem zencilerrrrr.
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
19
31 mayıs ve 1 Haziran sabahı AÖF sınavlarım var.Ama öğleden sonra buluşma gerçekleşirse muhakkak katılırım. Onun dışında, bi sonraki hafta boşum (7-8 Haziran)
Katılım : Kartal / Anadolu yakası (ben ve artçım)
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
bensiz buluşma yapmassınız diye tahmin ediyorum arkadaşlar...!!!

sebep 1: 31 mayıs we 1 haziranda aöf sınawım war.

sebep 2: bi ark.ıma mavi zen aldık...ama c.tesi qünleri çalışıyor...bu qeziye katılmak ister...

o yüzden 25.05.2008 yapsak ?
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
Bence sınavlar yüzünden mayıs sonu olmaz, bu haftasonu için ise çok geç bi ayarlama olmuş olur. Haziranın ilk hafta sonu olsun kasmıyalım. Cumartesi yada pazar farketmez ama cumartesi olursa benim için daha rahat olur..
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
24
31 mayis benim için uygun haziran 7-8 de uygun benim için hafta içi finaller war 6 sı son güzel bi rahatlamiş olurum:D tabi inş büte kalmam:D
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
53
bnce hazıran 7-8 olabılır :cat:

arkadaslar bıde sızce mondial 125zn nın arka amortısoru as125t ye uyarmı ?
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2008
Mesajlar
50
bişi sorcam hav filtresinin nasıl sokuldugunu anlatabilirmisiniz? yan kapak ı actım ama sokmem gereken vidalar vardı. koltugudamı sokecem? sonra bezinlemi temizlicem yaglama sabunlamı nasıl temizlenir bu? bide samsunda bu motordan anlayan biri yok herseyini kendim yapmak istiyorum. 750 km ilk bakım yapıldı. simdi ben 1500-1600deki bakımını kendim yapmak istiyorum. neler yapmam gerek? buji yag vidalar hava filtresi... vs ne yapmam gerekiyosa iste yardım lutfen. yoksa burdaki serviste hep bişi yapılmıcak hemde deli gibi param gidecek ayrıntılı yardım lutfen.. 750 bakımında bujı yag hava temizlenmis.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
alper, akın, serdar, ozan ...!!!

nerdesin abicim...almışsınız başınızı qitmişsiniz...hade ozan sattı motoru...siz nie aktif deilsiniz lem forumda...ayıp ayıp...

bare hawuz org. yapın...yada kumburqaz siliwri de denize qidelim hep beraber...!!!

ses werin bakiiim...
 
Katılım
16 May 2008
Mesajlar
50
ya arkadaslar kimse neden bişi yazmıyo. bide bişi daha dicem benim zen 1200km de gazı kokluyorum max 80 km yapıyo millet 100 110 yapan bile duydum. bugune kadar hiç son gaz vermemiştim. en fazla 60 70 yapmıstım tam kokledim 80 nedendir?
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
alper, akın, serdar, ozan ...!!!

nerdesin abicim...almışsınız başınızı qitmişsiniz...hade ozan sattı motoru...siz nie aktif deilsiniz lem forumda...ayıp ayıp...

bare hawuz org. yapın...yada kumburqaz siliwri de denize qidelim hep beraber...!!!

ses werin bakiiim...

ben hep aktifim takip ediyorum süreklide benlik birşey çıkmıyor :p yoksa günde 3 4 sefer bakıyorum yani :)
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
ya arkadaslar kimse neden bişi yazmıyo. bide bişi daha dicem benim zen 1200km de gazı kokluyorum max 80 km yapıyo millet 100 110 yapan bile duydum. bugune kadar hiç son gaz vermemiştim. en fazla 60 70 yapmıstım tam kokledim 80 nedendir?

Daha motor açılmamıştır benimkisi 15600 de 105 gösterdi ama elimi gazdan çektim kıyamadım kıysamda direksiyon cok büyük hız yapmamak en iyisi 80 ni geçmeyelim.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
ben şimdi CADDEBOSTAN RED BULL' a gidiyorum haberiniz olsun... ararsınız :) 2 motoruz...

park yeri: miqros arkası
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
alper, akın, serdar, ozan ...!!!

nerdesin abicim...almışsınız başınızı qitmişsiniz...hade ozan sattı motoru...siz nie aktif deilsiniz lem forumda...ayıp ayıp...

bare hawuz org. yapın...yada kumburqaz siliwri de denize qidelim hep beraber...!!!

ses werin bakiiim...

finaller var olum ya :( napalım ders ders bu aralar işte.. haftya biticek ordanda yazlığa geçicem ben.. 10 günlük bi tatilm var ordan yaz okulu :(
 
Katılım
16 May 2008
Mesajlar
50
birde sanki benim motor taş catlasa tam depo 90km gidiyor. bu daha 1200km oldugu içinmi,? rodajı tam olmadı diyemi. 750 de bakım yapıldı diger bakımı kacta yapsam ?
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
alper, akın, serdar, ozan ...!!!

nerdesin abicim...almışsınız başınızı qitmişsiniz...hade ozan sattı motoru...siz nie aktif deilsiniz lem forumda...ayıp ayıp...

bare hawuz org. yapın...yada kumburqaz siliwri de denize qidelim hep beraber...!!!

ses werin bakiiim...
Biz hep burdaydık olm sen takıp etmıosun anlasılan!!
Beklerım sılıvrıye h sonları ordayım ama denız bıraz soguk ıkı haftası var ısınması ıcın!!!

ya arkadaslar kimse neden bişi yazmıyo. bide bişi daha dicem benim zen 1200km de gazı kokluyorum max 80 km yapıyo millet 100 110 yapan bile duydum. bugune kadar hiç son gaz vermemiştim. en fazla 60 70 yapmıstım tam kokledim 80 nedendir?
Yavas yavas Hızlanmaya bak 105 flan yapar duz yolda...
birde sanki benim motor taş catlasa tam depo 90km gidiyor. bu daha 1200km oldugu içinmi,? rodajı tam olmadı diyemi. 750 de bakım yapıldı diger bakımı kacta yapsam ?
dıger bakımını 1750 2000 km arası yaptır!!
Buji ıle yagını degıstırsen yeter!!
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst