Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
31 inde bende geliyorum artcımla beraber organizasyonun yatmaması umuduyla :) yatarsada ben gideceğim kolay gelsin :cat:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
@ alperiz

olm bi düş yakamdan yaaa...bu motorla qizli saklı bişiii yapamayacakmıyım ben :) paparazzi ALPER :)

26.05.2008 - 21:15 Şaşkınbakkal Piştiiiii
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
31 diyen arkadaşlara hatırlatalım o gün sınavı olanlar var o yüzden Haziran 8 en uygunu..
 
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
28
selam arkadaslar

benim alet 200 kmye geldi , de ön taraftan bi ses geliyodu , bisey biseye sürtüyodu. bugün ilk uzun yolculugumu yapt1m cengelköyen kad1köye gittim jinlun servisine , spot motora.

adam baska bi motora bak1kyodu isim aksama kadar sürer diyince dedim benimkine bak bi kisaysa yap falan. bakti söyle balatalar diske sütüyomus uzun is aksama ugra dedi ama ben geri geldim haliyle. 300 bak1m1nda bi gidicem tekrar
bu balatalar falan ne kadar? kazik yemeyeyim.
bir de o bisey olmaz dedi ama aranizda basina biyle birsey gelmis olan var mi?.
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
9
arkadaşlar beşiktaş müvezzi sokakta kırmızı zn var plakası yok.atıl durumda muhtemelen çalıntı,benim çalınan motosikletim zannettim.polise falan gittik benimki diilmiş:pr::salut:1660 km de,geçen baktım hala orda,sözde polis götürücekti.seri no l5 ile başlıyo 25 le bitiyo.ilgililere duyrulur.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
selam arkadaslar

benim alet 200 kmye geldi , de ön taraftan bi ses geliyodu , bisey biseye sürtüyodu. bugün ilk uzun yolculugumu yapt1m cengelköyen kad1köye gittim jinlun servisine , spot motora.

adam baska bi motora bak1kyodu isim aksama kadar sürer diyince dedim benimkine bak bi kisaysa yap falan. bakti söyle balatalar diske sütüyomus uzun is aksama ugra dedi ama ben geri geldim haliyle. 300 bak1m1nda bi gidicem tekrar
bu balatalar falan ne kadar? kazik yemeyeyim.
bir de o bisey olmaz dedi ama aranizda basina biyle birsey gelmis olan var mi?.

balatalar 15-20gibi birsey sanırımda benim arka degismisti kaca degisti hatırlamıyorum birde heryer kafasına gore fiyat verebiliyor...
birde su var
senin balata degismeyecek sadece mesafesi ayarlanacak anladigim kadarıyla
balatanın diske surtmiycek ama bikac milim mesafede durması gerekiyor

daha cok yeniymis motorun balatanın bitmis olmasi imkansız oyuzden sadece mesafesi ayarlanacak.. suda var eger surekli surtmus ve balata bitmisse degistirilebilir oda gozle kontrol ediliyor balatanın belirli kalınlıgı var altına inerse yenileniyor forumda vardır balata kalınlığı arastir biraz yada baslık ac
kolaygelsin:rendeer:
 
Katılım
16 May 2008
Mesajlar
50
yaa arkadaşlar motor yağında en iyisi hangisi repsol var castrol var duble up var. duble up ı hep merak etmisimdir buz kutlesinin icindeki motoru bile calıstırıyordu.hatta karteri acıyordu yag dokuluyodu su tutuyorduicine yinede catır catır calısıyordu.kısaca sizce en iyisi hangisi?
 
Katılım
16 May 2008
Mesajlar
50
buji dede iridyum falan filan varmıs ne alayım hangisi en iyisidir yok tek silindirlide pek fark yokmus falan filan en iyi si nedir? iridyumun farkı nedir?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
2
selamlar

ismim arif yeni üye oldum ve 125-zn almayı düşünüyorum.makineyi aldıktan sonra bakımlarını yaptırabileceğim güvenilebilir bir mondial servisine ihtiyacım olacak.sefaköyde oturuyorum hizmeti iyi olan bir servis nereden bulabilirim bana yardımcı olabilirmisiniz? ilginize şimdiden teşekkürler
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
selamlar

ismim arif yeni üye oldum ve 125-zn almayı düşünüyorum.makineyi aldıktan sonra bakımlarını yaptırabileceğim güvenilebilir bir mondial servisine ihtiyacım olacak.sefaköyde oturuyorum hizmeti iyi olan bir servis nereden bulabilirim bana yardımcı olabilirmisiniz? ilginize şimdiden teşekkürler

Aramıza hosgeldın::!!
Grantıden cıkmaması ıcın mecbur mondıalın kendı servısınde yaptıracaksın..bunun ıcın web adresınden modıalın sayfasına gır sana en yakın servıs nerde varsa oraya gıt.. adreslerı ve telefon numaraları yazıo sayfasında...
ıı guınler...
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
emircik ve diğer arkadaşlar.. 2 sayfa önce böyle bir yazı yazmıştım ama gümbürtüye gitti heralde.. :) yeni alacakların dikkatini çeker inşallah.. :):bounce:



arkadaşlar.. daha doğrusu mondial zn kullananlara duyuru gibi bişi :)

geçende motorun ilk bakımı için kendi özel servisime götürdüm.. ustamın işi olmasına rağmen beni kırmadı her şeyiyle teker teker ilgilendi.. yağı değişti, sağı solu sıkıldı vs.. ama babamın da ısrarıyla bide mondial servise götürdm garantiden çıkmasın die.. tabi tam bi hüsran oldu benim için.. adamlar bnm özel ustamın yağı çıkardığı süreden daha az bi şekilde herşeyin bittiğini söledi.. hatta motorumu içeri bile almadan sokakta kapıda halletmiş herşeyi.. ön tarafta gidonda bi boşluk var dedim adamın cevabı amortisördür o.. bişi yoktur dedi.. bakmadı bile neymiş ne değilmiş diye...

uzun lafın kısası.. tabi bu kendi fikrimdir.. garanti 1 gram bile umrumda değil artık.. zaten bişi olsa bile yok kullanıcı hatası, yok cart yok curt diye para kopartıyolar.. hatta 2-3 ayrı servisi aradım her servis bana farklı bi fiyat söledi ilk bakım için, kimi 15 kimi 20 ytl.. anlayacağınız mondial yetkili servisinde pek iş yok gibi.. ne varsa güvendiğniz kendi özel usatanızda var.. biraz tuzlu oldu bnm için ama güvenim sonsuz kendisine..

(teşekkürler asım usta :) )
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
2
Yani en azından ekibi daha iyi olan bir mondial servisine gitmek daha hayırlı olurdu diye düşünmüştüm. Neyse artık alınca anlıycaz kim iyi kim kötü. Birde şu Asım usta kimdir nerededir diye bi sorsam ayıp olurmu acaba belki bizede bir yardımı dokunur.
 
Katılım
16 May 2008
Mesajlar
50
arkadaslar buji aldım 5ytl DENSO SPARKPLUGS - U22FS-U - 4006. japon malı kaliteli ama iridyum felan deil heralde. birde yağ aldım castrol power1 scooter 4t simdi ben bakıma goturcem. buji felan kaca takması lazım normalde kazıklanmayalım. zaten yagı 17 ytl ye aldım koydu baya. birde yağı yag gostergesinin oradanmı koyucam?
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
arkadaslar buji aldım 5ytl DENSO SPARKPLUGS - U22FS-U - 4006. japon malı kaliteli ama iridyum felan deil heralde. birde yağ aldım castrol power1 scooter 4t simdi ben bakıma goturcem. buji felan kaca takması lazım normalde kazıklanmayalım. zaten yagı 17 ytl ye aldım koydu baya. birde yağı yag gostergesinin oradanmı koyucam?

dostum
iridyumlar hakkında cok tartismalar yapildi forumda aratsan bulabilirsin
iridyum bujiler kucuk cclerde pek etkili degil daha cok buyuk motorlar icin iyi oluyor ayrica iridyum buji biraz tuzlu normal bujiye gore:queen:

bujiyi takma isi 5dk surer seleyi acarsin alttaki esya koyma gozunun orda kapak var onun vidalarini sokersin elinle uzanıp anahtarla sokersin
nekadar alir hicbirfikrim yok ama 5lira alabilir enfazla 10 alsin cunku cok basit bir is 5dk da biter

yag degistirme benim ustam 1yıl once 5lira aliyordu :)
kendinde degistirebilirsin:cat:
birkac defa degisik yerlerde anlatmistim ama bilgin olsun diye video koyuyorum
icin daha da rahat eder:cherry:
videoda motor yagi ve disli yagi degistirme var sen disli yagini degistiricen
bence simdilik bu isleri usteya yaptir yaparkende dikkatli izle ogren bidahakine para vermezsin:rendeer:

video:
http://www.vtunnel.com/index.php/10...9c70be18fcb2ab035ed370f6d8da8b9848c3c84a17682
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
@all

arkadaşlar benim aöf sınawları saat 15:30' da bitiyor...ne yapacağınızı bana sms ile bildirin alper, serdar...yada kim qeliyosa...bu qece bi sms trafiği yapalım arkadaşlar... :)
 
Katılım
16 May 2008
Mesajlar
50
dostum
iridyumlar hakkında cok tartismalar yapildi forumda aratsan bulabilirsin
iridyum bujiler kucuk cclerde pek etkili degil daha cok buyuk motorlar icin iyi oluyor ayrica iridyum buji biraz tuzlu normal bujiye gore:queen:

bujiyi takma isi 5dk surer seleyi acarsin alttaki esya koyma gozunun orda kapak var onun vidalarini sokersin elinle uzanıp anahtarla sokersin
nekadar alir hicbirfikrim yok ama 5lira alabilir enfazla 10 alsin cunku cok basit bir is 5dk da biter

yag degistirme benim ustam 1yıl once 5lira aliyordu :)
kendinde degistirebilirsin:cat:
birkac defa degisik yerlerde anlatmistim ama bilgin olsun diye video koyuyorum
icin daha da rahat eder:cherry:
videoda motor yagi ve disli yagi degistirme var sen disli yagini degistiricen
bence simdilik bu isleri usteya yaptir yaparkende dikkatli izle ogren bidahakine para vermezsin:rendeer:

video:
http://www.vtunnel.com/index.php/10...9c70be18fcb2ab035ed370f6d8da8b9848c3c84a17682

sen linki yollamıssın ama kopru link oldugu icin calısmıyor. ya motor yağını yani castrol scooter 10w40 i yag seviyesi cubugunun ordan mı doldurcam?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst