- Katılım
- 9 Ağu 2005
- Mesajlar
- 345
sen linki yollamıssın ama kopru link oldugu icin calısmıyor. ya motor yağını yani castrol scooter 10w40 i yag seviyesi cubugunun ordan mı doldurcam?
yagi yag seviye cubugunun ordan koyup cubugu dondurmeden batirip beyaz peceteye koyup bakacan hangi seviyede diye
fakat yag koymadan once eski yagi bosaltman lazim
tam motorun ortasinda yere bakan yerde arka lastigin hemen onunde motor tapasi var onu anahtarla acacan kaba yagi bosaltacan dusen filtreyide temizleyip takacan sonra yeni yagi yandan egzosun ordaki yag seviye konrol cubugunu sokup ekleyecen
bitince kapatip calistirican rolantide 2dk bekleyecen gaz vermeden calistiracan yag dagilsin diye sonra
cubu cikarican vidalamadan geri takacan ve yag seviyesine beyaz kagitin ustune koyup bakacan cubugun ustunde olmasi gereken yer belli
eski yagi bosaltirken dikkat et motorun tam sogumasini bekle oyle bosalt elini yakma
videoda harika gosterior acabilirsen youtube u flyscooters diye arat yada scooter oilchange diye arat `flyscooters` nicki ile eklenmis olan vidolari izle
Son düzenleme: