Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
valla benim zamanim olsa sana yardimci olmak inan isterdim ama ben gelemem sanirim, vakti olan diger arkadaslar umarim yardimci olabilirler , bu arada sana tavsiyem motosikletin plakasini ferco ya soyle degisen parcasi olup olmadigini kontrol et motosiklet icin kazasiz denmis ama ne olur ne olmaz.Ama ilk izlenim o paraya o motosiklet bedava cebinde para ile git isi bitir Riva yada motosikletinle gel benide sinirlendirme :)
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
35
Motorun yana yattığını, aynasının kırıldığını ve granajında boya olduğunu söylediler. Fercoyu arayıp sorma konusunda haklısın arkadaşım. İnşallah br sorun çıkazda motorumla gelirim ama olmazsa da arabanın içinde kendimi kask ile düşünemiyorum :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
jonturq, teşekkürler.. :cat:

Arkadaşlar, motordan anlayan birisine ihtiyacım var. Yarın öğlen saatlerine benimle bakırköye gelip, motoru inceleyip, alınır raporu verebilcek bir babayiğit var mı acaba? :rendeer:

Çok isterdim ama malesef doluyum bu hafta sonu... :pale:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Demek yana yatmis , boyasini kontrol edersin tabiki sasi de cok onemli.Yatmis ama kac km hizla kac kg yuk ile nereye yatmis onuda bilmek lazim eger sasi'de bir problem yoksa alinabilicek degerde oldugunu dusunuyorum.Yukarida seninde anladigin gibi sorarsin ferco'a kucukde bi pazarlikla riva'a gelirsin :)
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Yana yatmış motor ise motoru satınalmadan önce mutlaka bir zaman GPR125R kullanmış birine kullandırtmanı tavsiye ederim. Dengesi kendi motoru ile aynı mı değil mi kıyaslamış olur.
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
12
selam arkadaşlar. bende gpr 125 alıcam şu günlerde.2 zaman bir hastalık biliorsunuz:)bakırköydeki motora bende bakmaya gittim bugün.sahibinden.com da öğlen fiyat 4600dü, 4500 e bırakıyorlardı gittiğimde. şimdi baktım sahibinden.com a . 5500 olarak değiştirmişler fiyatı:mrgreen: talep arttı demekki.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Motor fotolardan temiz gibi duruyo ama yana yatma durumu varsa arastırılmalı fercoya ulasıp bılgı edınmek lazım.Alıcak arkadaslara duyurulur.Ayrıca 30 ytl verın, gıdın yetkılı servıse ustaya baktırın motoru.Ben alırken yetkılı servıse goturdum 1 saate yakın motoru ınceledı altına gırdı ustune cıktı sonra rapor yazdı motorda kusur yoktur alınabılır dıye.Ustaya gostermeden karar vermeyın kesınlıkle.bakırkoye en yakın bahcelievlerde motovizyon var Derbi yetkili servisi olarak bide kucukcekmecede var yetkılı servıs.

Arkadaslar sizin motorun boyası parlıyormu.Benimkisi mat kırmızı baya ya.Tmrkn anın almayı dusundugu motora baktım sahıbındendekı makıneye cayır cayır parlıyor vallla hemde benımkıyle aynı model 2006.Bendemı sorun var yoksa boya falan mı var o makınede.???
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Motor fotolardan temiz gibi duruyo ama yana yatma durumu varsa arastırılmalı fercoya ulasıp bılgı edınmek lazım.Alıcak arkadaslara duyurulur.Ayrıca 30 ytl verın, gıdın yetkılı servıse ustaya baktırın motoru.Ben alırken yetkılı servıse goturdum 1 saate yakın motoru ınceledı altına gırdı ustune cıktı sonra rapor yazdı motorda kusur yoktur alınabılır dıye.Ustaya gostermeden karar vermeyın kesınlıkle.bakırkoye en yakın bahcelievlerde motovizyon var Derbi yetkili servisi olarak bide kucukcekmecede var yetkılı servıs.

Arkadaslar sizin motorun boyası parlıyormu.Benimkisi mat kırmızı baya ya.Tmrkn anın almayı dusundugu motora baktım sahıbındendekı makıneye cayır cayır parlıyor vallla hemde benımkıyle aynı model 2006.Bendemı sorun var yoksa boya falan mı var o makınede.???

Muhtemelen yana yattığı için boyatmıştır, fena da durmuyor ama mat her zaman daha kullanışlı bence. Benim motor da bir kez yana yatmış ben almadan önce, hiç sağa sola çekme falan yok gayet memnunum. O yüzden ustaya falan gösterilip önemli bir arızası falan yoksa alınıp anında yola çıkılabilir.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
bende az önce motora baktım fiyatı 5.500 e yükseltmişler.yoksa fiyatı çok ucuzdu bence. motor temiz görünüyor. bu arada cihantavuz kırmızının 2 tonu var diye biliyorum bi tanesi turuncu gibi görünen , diğeri kırmızı (ama çok parlak değil) sahibinden deki motor hakikaten çok parlıyor ama bunu canlı görmek lazım ışık-fotoğraf vs gibi nedenlerden dolayı öyle çıkmış da olabilir.
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
12
ben saat 4 te vardım bakırköye . param cebimdeydi . 4500 e anlaştık ama satışın bu saatten sonra olamayacağını söyledi ordaki arkadaş. pztesi çin anlaşmıştık(tabi kapora verediğim için bi bağlayıcılığı yok ama:)) .fakat az önce sahibinden'e baktım fiyatı 1000 ytl yukarı çekmişler. sanırım bu motordan vazgectim.o paraya daha temizini bulurum gibi gelior. (km si 10.000 i gecmediği sürece bence motor yeni sayılır benim için yeterki kasasız yatmasız boyasız olsun) zaten alacağım motora athena 170 cc kit almayı düşünüorum. bakalım hayırlısı.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
vaybe ise bak sen Tmrkn seninde birader kismeninmi yokdur nedir anlamadim gitti bu elinden ucup giden ikinci derbi oldu senin adina inan cok uzuldum , vardir bundada bir hayir sikma canini dostum.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
vaybe ise bak sen tommas seninde birader kismeninmi yokdur nedir anlamadim gitti bu elinden ucup giden ikinci derbi oldu senin adina inan cok uzuldum , vardir bundada bir hayir sikma canini dostum.

yok hocam ben aldım o bahsettiğim motoru. bana kısmetmiş:) çok da memnunum. sadece ilana baktım o kadar :) hatta 450km yol bile yaptım 6 günde :)
:cat:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
ya arkadaslar korumasız motor asla kullanmıyorum Ama gercektende cok boğucu oluyor bazen.40 derecede olsa full koruma cıkarım motorumun ustune o ayrı bı durum ama gıttıgım yerlerdede gıyın soyun yapmak cok yorucu oluyor gercekten.Sırt cantam devamlı dolu bu sebepten dolayı. tişort+pantolon+ayakkabı devamlı bu üçlüyle dolasıyorum.Kot gıyıp cıkmanın yeterlı olmıyacagını ve buyuk bı guvenlık eksıklıgı oldugunu dusunuyorum.Bu mevsimde Kask+zandona corax full body armour+mont+motor pantolonu+eldıven +çizme bu korumalar olmadan asla dıyorum kendıme ama gıttıgım yerlerde hammallıgını da cekıyorum gıyın soyun mevzuuunda.

Siz nasıl cıkıyosunuz motorun ustune bıraz sızdende fıkır aliiim dedim????
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Kendi adima uzun mesafeleri kat etmedigim icin genel kullanimda sadece bende su an icin mevcut olan kask ve mont kullaniyorum.Yetersiz koruma ile motosiklete bindigimin farkindayim lakin su an icin full koruma icin ayiracak butcem yok

Lakin full korumanin ozeliklle yaz aylarinda buyuk sikinti oldugunun farkindayim lakin olmadan'da olmuyor.

Konuyu toplam 3 uye okuyor jonturq, ketchup, cihantavuz

Ketchup sonunda gelebildin yahu nerelerdesin kac zamandir sen ?
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Uzuun zamandır giremiyordum, herkesten özür dilerim =) tasarım üzerine serbest çalışıyordum ve bir düzene girmek adına Borusan'da işe başladım. 2 HAziran'da işbaşı yapıcam. Yaz tatili planlarım suya düştüğü için de kısa bir tatil yapayım dedim ve bir arkadaşımla arabaya atlayıp Bolu dağlarının içlerine girdik, yedigöller civarında 3 gün kaldık. arabada uyuduk.. mevsimi tam tutturamadığımız için, gündüzleri iyiydik de geceleri soğuktan epey titredik =) ben çok kamp yaptım, çok soğuk bölgelerde bulundum ama hayatımda bu kadar üşüdüğümü hatırlamıyorum. pek tatil gibi olmadı aslında, şehirdekinden çok yorulduk. gündüzleri odun toplayıp, kesmekle ve balık tutmakla; akşamları da yağmurdan ıslanmış odunlarla ateş yakıp yemek faslını halletmekle geçirdik. anca gece 12den sonra ateş başında keyif yapabildik. olsun yine de iş öncesi son tatilimi yaptım =) bu arada üç günde neler olmuş yau?! buluşmalar, gpr alan arkadaşlar falan. Yeni GPR'lar hayırlı olsun!! Alacak arkadaşlara da şimdiden hayırlı olsun!

Ben önümüzdeki haftasonu varım! ama inşallah o zamana kadar 1000 bakımına veririm de exup falan açık olur. Sabah 8:30 akşam 18:00 çalışırken nasıl servise vericem bilmiyorum. başında da durmak isterim.

Bu arada Maslak'taki servise gideyim diyorum. tecrübe eden var mı?
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Erdemcim hos geldin , isin icin cok sevindim duzgun bir firmada basliyor olman harika bir haber.Exup'acik olsa iyi olur :) Maslakdaki servis'de balata degisimi icin bulunmusdum gayet ciddi professional kisiler yonetiyor ben kendi adima tavsiye ederim zaten olumsuz bir yonu'de tartisilmadi bugune kadar yada bana denk gelmedi.Hafta sonu seninde aramizda olmana sevindim su baskili tshitleri konusma firsatimiz olur.


Saygilar.

7/8 Haziran Derbi GPR 125 Riva Bulusmasi

1)Jonturq
2)cihantavuz
3)Gprbilo(Anadolu yakasında olursa gelicek)
4)Orhanko
5)Tmrkn
6)Koromako (Anadolu - Avrupa farketmez yeterki pazar olsun)
7)Ketchup

Yokmu Arttiran :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Tarihi artık netleştirelim. Hatta saat de verelim. Daha çok insana uyacağını düşünerekten 8 Haziran Pazar olsun diyorum ben. Yolların daha rahat olması durumunu düşünerek de Sabah 11:00'de buluşalım diyorum. Birlikte bir yerde öğle yemeği yeriz. Ne dersiniz?

7/8 Haziran Derbi GPR 125 Riva Bulusmasi

1)Jonturq
2)cihantavuz
3)Gprbilo(Anadolu yakasında olursa gelicek)
4)Orhanko
5)Tmrkn
6)Koromako (Anadolu - Avrupa farketmez yeterki pazar olsun)
7)Ketchup
8)?
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Tarihi artık netleştirelim. Hatta saat de verelim. Daha çok insana uyacağını düşünerekten 8 Haziran Pazar olsun diyorum ben. Yolların daha rahat olması durumunu düşünerek de Sabah 11:00'de buluşalım diyorum. Birlikte bir yerde öğle yemeği yeriz. Ne dersiniz?

7/8 Haziran Derbi GPR 125 Riva Bulusmasi

1)Jonturq
2)cihantavuz
3)Gprbilo(Anadolu yakasında olursa gelicek)
4)Orhanko
5)Tmrkn
6)Koromako (Anadolu - Avrupa farketmez yeterki pazar olsun)
7)Ketchup
8)?



Bana pazar sabah 11 uyar.Öğle yemegi de iyi fikir.Ya ketchup la konusabılsekde şu tişort işini halletsek ne guzel olurdu hee.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst