Uzuun zamandır giremiyordum, herkesten özür dilerim =) tasarım üzerine serbest çalışıyordum ve bir düzene girmek adına Borusan'da işe başladım. 2 HAziran'da işbaşı yapıcam. Yaz tatili planlarım suya düştüğü için de kısa bir tatil yapayım dedim ve bir arkadaşımla arabaya atlayıp Bolu dağlarının içlerine girdik, yedigöller civarında 3 gün kaldık. arabada uyuduk.. mevsimi tam tutturamadığımız için, gündüzleri iyiydik de geceleri soğuktan epey titredik =) ben çok kamp yaptım, çok soğuk bölgelerde bulundum ama hayatımda bu kadar üşüdüğümü hatırlamıyorum. pek tatil gibi olmadı aslında, şehirdekinden çok yorulduk. gündüzleri odun toplayıp, kesmekle ve balık tutmakla; akşamları da yağmurdan ıslanmış odunlarla ateş yakıp yemek faslını halletmekle geçirdik. anca gece 12den sonra ateş başında keyif yapabildik. olsun yine de iş öncesi son tatilimi yaptım =) bu arada üç günde neler olmuş yau?! buluşmalar, gpr alan arkadaşlar falan. Yeni GPR'lar hayırlı olsun!! Alacak arkadaşlara da şimdiden hayırlı olsun!
Ben önümüzdeki haftasonu varım! ama inşallah o zamana kadar 1000 bakımına veririm de exup falan açık olur. Sabah 8:30 akşam 18:00 çalışırken nasıl servise vericem bilmiyorum. başında da durmak isterim.
Bu arada Maslak'taki servise gideyim diyorum. tecrübe eden var mı?