Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
Arkadaşlar bu arada içinizde castrol power 1 yagdan başka yag kullanan varmı ben motul 710 2t yag kullanıyorum 4-5 kutudur castroldan daha iyi duman daha az fiyatı daha fazla :D birazdaha iyi redline cevirio
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
cihan Öncelikle geçmiş olsun. Umarım hastalığın geçmiştir. Uzun yola gezi amaçlı çıkıyorsan eşlik etmek isterim. Hatta birkaç motor olursak çok keyifli olur. Ne dersiniz?

Bilo Aynen dediğin gibi, 50 - 60'la giderken elleri bırakınca sağa gitmeye meyilli oluyor motor. Hatta buna karşılık 15 - 20 km/h gibi düşük hızlarda gidon sola çekiyor. Başka gpr'larda da olduğunu duydum. O yüzden çok kafaya takmadım. Başka gpr'larda ön frene sert basınca VOOİİNK diye bir ses çıkıyor, o açıdan da kafam rahat :wiinkk:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Sonunda sertifikalar surucu kursuna gelmis , ogleden sonra gidip alicam acaba aldiktan sonra kosa kosa gitsemmi trafik subeye ? soyle gasteye'de sarayim j&b i :) acaba olurmu yani basarabilirmiyim bu isi.

Bu arada Deer'im ile sabah is yerini acmaya gelirken vatandasin biti atladi ana yola capmayalim derken yatirdik motosikletimizi granaj sinyal ayna'da hasarim var bide motosiklet sola cekiyor sanirim gidon yamuldu , bende ve diger vatandasda bir sey yok cok sukur.

Yazda olsa koruma giymemin ne kadar onemli oldugunu anladim

Saglicakla kalin

Cihan aliosun ehliyeti haberimiz yok :)
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Sonunda sertifikalar surucu kursuna gelmis , ogleden sonra gidip alicam acaba aldiktan sonra kosa kosa gitsemmi trafik subeye ? soyle gasteye'de sarayim j&b i :) acaba olurmu yani basarabilirmiyim bu isi.

Bu arada Deer'im ile sabah is yerini acmaya gelirken vatandasin biti atladi ana yola capmayalim derken yatirdik motosikletimizi granaj sinyal ayna'da hasarim var bide motosiklet sola cekiyor sanirim gidon yamuldu , bende ve diger vatandasda bir sey yok cok sukur.

Yazda olsa koruma giymemin ne kadar onemli oldugunu anladim

Saglicakla kalin

Cihan aliosun ehliyeti haberimiz yok :)

Geçmiş olsun Jonturk. Sakatlık olmamasına sevindim. Çatal eğilmiş olabilir, yenisini taktırman gerekir büyük ihtimal. Benim scooter'da da eğilmişti, yenisi takıldı. Yaz - kış demeden kask+mont+eldiven kullanmak lazım. Yalnız yazın scooter'la yarım kaskımı giyip gömlek+kapri+sandalet yapmak da çok zevkli oluyor :)

J&B konusunda ben de hiç tecrübeli değilim. Ama bence ilk olarak yetkili bir tipi göze kestirip "nasıl olur ne yaparız" moduna girip sonra şişeyi çıkarıp pazarlığı yapmak lazım :cherry:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
ketchup bu arada viper1 volkana yazdığın msjında motorun çok güzel gözüküyo ALLAH kaza bela vermesin dostum

çok teşekkür ederim =)


Jonturq çok geçmiş olsun =( bu kadar sakin anlatabilmene çok şaşırdım, ben olsam şuan adama iyi dileklerimi(!) diziyordum buraya.. benim de scooter'ın ön grenajında bi çatlak vardı, çok şahane plastik kaynağı ve boya yapan bir yer buldum dün. inanamazsın, grenajı geri aldığımda "heralde bu adam kaynağı beceremedi ve bana yeni parça verdi" diye düşündüm. o kadar farksız oldu sıfırından. bizim motor da komple petrol ürünü malzemeden yapıldığı için çok sevindim orayı keşfettiğimde.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
çok teşekkür ederim =)


Jonturq çok geçmiş olsun =( bu kadar sakin anlatabilmene çok şaşırdım, ben olsam şuan adama iyi dileklerimi(!) diziyordum buraya.. benim de scooter'ın ön grenajında bi çatlak vardı, çok şahane plastik kaynağı ve boya yapan bir yer buldum dün. inanamazsın, grenajı geri aldığımda "heralde bu adam kaynağı beceremedi ve bana yeni parça verdi" diye düşündüm. o kadar farksız oldu sıfırından. bizim motor da komple petrol ürünü malzemeden yapıldığı için çok sevindim orayı keşfettiğimde.

Bu yer nerde Erdem? İnşallah gerek olmaz ama olursa bilelim.

Arkadaşlar bu arada içinizde castrol power 1 yagdan başka yag kullanan varmı ben motul 710 2t yag kullanıyorum 4-5 kutudur castroldan daha iyi duman daha az fiyatı daha fazla :D birazdaha iyi redline cevirio

Valla ben hiç kullanmadım, ismini de duymamıştım. Bir sonraki yağda koyup denemek istedim, merak ettim. Nerden almıştın sen? Fiyat ne?

4-5 kutu kullandıysan 3000 - 4000 km yapmışsın 8 ayda, helal olsun. :cat: Ben daha 1400 km'deyim..

Arkadaşlar bu arada içinizde castrol power 1 yagdan başka yag kullanan varmı ben motul 710 2t yag kullanıyorum 4-5 kutudur castroldan daha iyi duman daha az fiyatı daha fazla :D birazdaha iyi redline cevirio

Valla ben hiç kullanmadım, ismini de duymamıştım. Bir sonraki yağda koyup denemek istedim, merak ettim. Nerden almıştın sen? Fiyat ne?

4-5 kutu kullandıysan 3000 - 4000 km yapmışsın 8 ayda, helal olsun. :cat: Ben daha 1400 km'deyim..

Modifiye düşünmüyorum ben bu motora. Ne filtre ne egzos. Hem para harcamak istemediğimden düşünmüyorum hem de zaten nerdeyse her viteste 11.000 devir çeviriyorum. Yazık olmasın kısa zamanda motora. Ama mod. yapılınca performans çok farkediyor diyor herkes, doğrudur.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Sonunda sertifikalar surucu kursuna gelmis , ogleden sonra gidip alicam acaba aldiktan sonra kosa kosa gitsemmi trafik subeye ? soyle gasteye'de sarayim j&b i :) acaba olurmu yani basarabilirmiyim bu isi.

Bu arada Deer'im ile sabah is yerini acmaya gelirken vatandasin biti atladi ana yola capmayalim derken yatirdik motosikletimizi granaj sinyal ayna'da hasarim var bide motosiklet sola cekiyor sanirim gidon yamuldu , bende ve diger vatandasda bir sey yok cok sukur.

Yazda olsa koruma giymemin ne kadar onemli oldugunu anladim

Saglicakla kalin

Cihan aliosun ehliyeti haberimiz yok :)


GECEN HAFTA CARSAMBA GUNU VERDİM BEN SERTIFIKAMI TRAFİĞE.Bana cuma gel dedıler yanı bugun için.10 gun yaa 10 gun.J&B konusunda dıkkatlı ol bankoda işlem yaparken sakın ole bişi deneme.Sıra oluyo mıllet tepene cullanmasın sonra.Yada korumaları giy öle git gazeteye sarmanada gerek kalmaz J&B yi.He bide sofu bi memura denk gelmezsin umarım:p:p Hemen git trafik tescile ver sertifikanı bekletmee zaten onlar seni bekletiyo merak etme:)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
P.tesiye kaldi benim sertifika'yi iceri verme isi , yerime is yerine bakacak arkadasin olmadik bi isi cikmis'da.Acaba hafta sonu verilebiliyormu iceri fikri olan varmi ?

Sofu'ya denk getirmem kendimi isi cozecek adami ben tanirim 100 mt'den yeterki hissedeyim :)

Hayirli olsun bu arada cihancim
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
P.tesiye kaldi benim sertifika'yi iceri verme isi , yerime is yerine bakacak arkadasin olmadik bi isi cikmis'da.Acaba hafta sonu verilebiliyormu iceri fikri olan varmi ?

Sofu'ya denk getirmem kendimi isi cozecek adami ben tanirim 100 mt'den yeterki hissedeyim :)

Hayirli olsun bu arada cihancim



Haftasonu trafıge verılmıyor benım bıldıgım.Trafık tescıl buroları oglen 12 ye kadar evrak kabul edıyorlar.Yanı sertıfıkanı ogleden once bırakman gerekıyor.
Kafaya takma battı balık yan gider zaten ehliyet ehliyet diye dogurduk sonunda.Bu saatden sonra Ha cuma olmuş ha p.tesi.Verdikleri ehliyet cok degerli ya sırmaları dokuluyoo 10 gunde karar veremedıler versekmı vermesekmıı dıyee kıl oluyorum butun polislere kardeşimm kıllllll.İşleri gucleri işi yokuşa surmek sankı kendılerı vatandaş diil.He bide orda 50 mt kuyruk varken aradan yanında polis tanıdıgıyla gelıp hiçbişi yokmuş gibi sıyrılıp işlem yaptıran polisleri gorunce dahada kıl oluyorum.

Hayatta polisle muhattap olup hicbirine gebe kalmaK istemem "abi yapma etme affet" muhabbetim yoktur.Onun ukala tavırlarını cekıceeme cezamı yazsın bıan once basıp gidiyim daha iyi



Eveeeett bende sorunsuz gidiyorumm ehliyeti alıcam bugun hayret diyodum ki benim yerime bugun ehliyetimi trafıkden teslım alıcak arkadasın babasını hastaneye kaldırmıslar trafıge gıdemıyo yanı arayıp haber verdi.Benım ehlıyetde kaldı.Geçmiş olsun haftasonu planlarım tamamen hayal oldu boylece.Calıstıgım ıcın 1 hafta daha beklıycem motora bınmek ıcın
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Emineyet sizin psikolojileri iyice laçkalaştırmış belli ki, çok sakin anlatıyorsunuz olayları.
Ben olsam sertifika fotokopimi yanıma alır haftasonu inadına ehliyetsiz çıkardım gezmeye.. :cherry:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Erdem , hasan abiyi taniyorsun demek :) Hasan benim bu zamana kadar gordugum en temiz ustalardan biri , cok egleniyorum onun yaninda iken benim Deer 152'i mat siyah'a o boyamisdi , bugun gorustum ilk firsatta gene gidicem mecburen yanina malum bugun yattik granajda hasarda var farz oldu hasanin yanina gitmek :)
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Erdem , hasan abiyi taniyorsun demek :) Hasan benim bu zamana kadar gordugum en temiz ustalardan biri , cok egleniyorum onun yaninda iken benim Deer 152'i mat siyah'a o boyamisdi , bugun gorustum ilk firsatta gene gidicem mecburen yanina malum bugun yattik granajda hasarda var farz oldu hasanin yanina gitmek :)

Geçmiş olsun kanka Allah beterinden saklasın hepimizi
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Saol Koromako , arkadaslar biraz once fark ettim motosikletimin kisa fari yanmiyor ortadaki ve uzun far calisiyor , sanirim patladi ? beyaz ampul bulabilirsem almak istiyorum nereden bulabilirim kaca bulabilirim ben takabilirmiyim vesayre onerilerinizi acilen bekliyorum zira aksam balik tutmak icin bogaz a inicem de koca yolu uzun farlar ile gitmek istemem

Sevgiler.
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
gpr 125 bulusması yapıcakmıyız cadde tarafında sahilde S virajında toplanabiliiriz hem sohbet olur hemde 1-2 tur atarız motorlarımız arasındaki farklara bakarız bn baska derbi ile kalkmadım hiç :D
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Siz bulusun abi ben ehliyeti cebime koyana kadar karsiya gecemem :) Su kisa far olayina bir egilin yahu
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Arkadaşlarrrrr..... Ehliyetimi aldımm sonundaa muhaha.:queen::queen::queen:Hiç beklemiyordum valla.Bizim surucu kursunun sahıbı tanıdık sagolsun dun trafık tescıle gıdıp bızım surucu kursundan ehlıyet ıcın basvuran herkesın ehlıyetını toplamıs gelmıs.Bende bugun kursa gıdıp ehlıyetımı teslım aldım sonundaa cok mutluyummmmmmmm.
Darısı basına jonturkcum pazarteside sen alda bıtsın bu iş.Adam gibi toplantımızı yapalım.

Kısa far konusunda ferco dısında bılgı alabılecegımız bı yer varmı pıyasada bulabılırmıyız hıc bılgım yok yanlıs yonlendırmıyım seni jonturk.Ama yarın servıse gıtmeyı dusunuyorum kucukcekmecedekı yetkılı servıse.Senın ıcın sorarım bu kısa far mevzuunu.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Jonturq benim de aklıma Ferco servis geliyor farı danışmak için. Ampül vardır eminim ki onlarda. Beyaz ampül önermem. Otomobilde en kalitelisinden en kötüsüne kadar farklı markalarda kullandım, hiçbir zaman orj far gibi iyi aydınlatma olmadı. Sadece +%50, +%80 görüş arttıran diye satılanların hem rengi hem de ışık gücü iyi oluyor ama onlar da çok ısındıkları için bir zaman sonra far içinde is yapmaya başlıyorlar ve kısa sürede de patlıyorlar (Philips +%50). Sonunda farın içini açıp temizlemek zorunda kalmıştım...

Cihan çok sevindim valla. Hayırlı olsun. Darısı Jontruq'un başına. Başka ehliyet bekleyen var mıydı burda?

Bilo, dediğin gibi bir buluşma yapılacak herkes ehliyetlenince. :cat:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Cihancim ehliyetine inan cok sevindim , hayirli ugurlu olsun.Ben p.tesi ancak iceri verebilegim iceri evraklari malum hafta sonu girdi araya haledemedik , kismet bakalim ne zaman alabilcegim.Ampul konusunda Orhanko'sana katiliyorum sanirim vaz gectim beyaz ampul sevdasindan arastirdim pek olumlu bi sey bulamadim , zaten soketli ampul hic bir yerde yok :) servis yolu gorundu bana lakin baktigim zaman patlamis gibi e durmuyor belkide elektrik kablolarindandir p.tesi karakola evragi verdikten sonra gecerim ferco ya baktiririm.

Valla siz ben olmadan bi bulusun resimleri paylasin benim ehliyet baska bahara kalacak bu gidisle hehe , saka bi yana gec olsun guc olmasin


gonlumuz bir , tekerlerimiz hep duz bassin :)
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
arkadaşlar bnm kısada uzun farda beyaz ampul markasını unuttum ama banada kimse bulamassın demişti buldum fercodada yok sanırm ama emin diilim beyaz ampul sarıya gore daha az gosterio ama beyaz ampup beyaz motorda cok daha gzl zaten aksamda pk gezmiorm ondan benm için byz iyi oldu bu arada uzun beyaz ampulumda patladı çift satılıyor bidaha alcam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst