Sonunda sertifikalar surucu kursuna gelmis , ogleden sonra gidip alicam acaba aldiktan sonra kosa kosa gitsemmi trafik subeye ? soyle gasteye'de sarayim j&b iacaba olurmu yani basarabilirmiyim bu isi.
Bu arada Deer'im ile sabah is yerini acmaya gelirken vatandasin biti atladi ana yola capmayalim derken yatirdik motosikletimizi granaj sinyal ayna'da hasarim var bide motosiklet sola cekiyor sanirim gidon yamuldu , bende ve diger vatandasda bir sey yok cok sukur.
Yazda olsa koruma giymemin ne kadar onemli oldugunu anladim
Saglicakla kalin
Cihan aliosun ehliyeti haberimiz yok![]()
ketchup bu arada viper1 volkana yazdığın msjında motorun çok güzel gözüküyo ALLAH kaza bela vermesin dostum
çok teşekkür ederim =)
Jonturq çok geçmiş olsun =( bu kadar sakin anlatabilmene çok şaşırdım, ben olsam şuan adama iyi dileklerimi(!) diziyordum buraya.. benim de scooter'ın ön grenajında bi çatlak vardı, çok şahane plastik kaynağı ve boya yapan bir yer buldum dün. inanamazsın, grenajı geri aldığımda "heralde bu adam kaynağı beceremedi ve bana yeni parça verdi" diye düşündüm. o kadar farksız oldu sıfırından. bizim motor da komple petrol ürünü malzemeden yapıldığı için çok sevindim orayı keşfettiğimde.
Arkadaşlar bu arada içinizde castrol power 1 yagdan başka yag kullanan varmı ben motul 710 2t yag kullanıyorum 4-5 kutudur castroldan daha iyi duman daha az fiyatı daha fazlabirazdaha iyi redline cevirio
Arkadaşlar bu arada içinizde castrol power 1 yagdan başka yag kullanan varmı ben motul 710 2t yag kullanıyorum 4-5 kutudur castroldan daha iyi duman daha az fiyatı daha fazlabirazdaha iyi redline cevirio
Sonunda sertifikalar surucu kursuna gelmis , ogleden sonra gidip alicam acaba aldiktan sonra kosa kosa gitsemmi trafik subeye ? soyle gasteye'de sarayim j&b iacaba olurmu yani basarabilirmiyim bu isi.
Bu arada Deer'im ile sabah is yerini acmaya gelirken vatandasin biti atladi ana yola capmayalim derken yatirdik motosikletimizi granaj sinyal ayna'da hasarim var bide motosiklet sola cekiyor sanirim gidon yamuldu , bende ve diger vatandasda bir sey yok cok sukur.
Yazda olsa koruma giymemin ne kadar onemli oldugunu anladim
Saglicakla kalin
Cihan aliosun ehliyeti haberimiz yok![]()
P.tesiye kaldi benim sertifika'yi iceri verme isi , yerime is yerine bakacak arkadasin olmadik bi isi cikmis'da.Acaba hafta sonu verilebiliyormu iceri fikri olan varmi ?
Sofu'ya denk getirmem kendimi isi cozecek adami ben tanirim 100 mt'den yeterki hissedeyim
Hayirli olsun bu arada cihancim
Bu yer nerde Erdem? İnşallah gerek olmaz ama olursa bilelim.
Erdem , hasan abiyi taniyorsun demekHasan benim bu zamana kadar gordugum en temiz ustalardan biri , cok egleniyorum onun yaninda iken benim Deer 152'i mat siyah'a o boyamisdi , bugun gorustum ilk firsatta gene gidicem mecburen yanina malum bugun yattik granajda hasarda var farz oldu hasanin yanina gitmek
![]()