Yeni motorum ve ben....

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun, kazasız belasız, ağız tadıyla binebilmen dileği ile :)
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Tuçicancancan :queen:

Harbiden çok yakışmış :) kazasız belasız günlere inşallah :rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Tencere-kapak misali acayip yakışmışsınız birbirinize tuğre arkadaşım.HAyırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.O "MİO" senin kilonla gurup sürüşlerinde hiçte arkada kalmaz :).
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İşte beklediğimiz topik :cherry: Süper gözüküyorsunuz, Allah nazarlardan saklasın :rendeer:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Hayırlı olsun yeni motosikletin tuğçetuğçe,doğru bir seçim yapmışsın başlangıç için bence süper ,yakışmışta :cat:ne gereği var şimdi cbr ye:)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
OOOO sonunda aldın:) hayırlı ugurlu olsun kaza bela vermesin allah
valla en sonunda :cherry:

hayırlı olsun cok sırınmıs motorun sırnlığı ıle senın sırınlığın bırbınızı tamamlamışsınız:cherry:
Dimi bende öyle düşündüm... teşekkürler:cherry:
Tuğçe kardeşim, hayırlı olsun, güle güle kullan. Ama başlangıç için biraz iddialı bir motor değil mi? :p


Pek şirin canım..! Sev onu...
İddialı tabi 600 rr gelse durduramaz beni:bounce:


hayırlı olsun tuğçe kazasız belasız kullanman dileğiyle:cat:
teşekkürler.....
valla güzelmiş çok tatlı bi motor Allah kaza göstermesin.ama bence sen ybr yi unut çooook kaza yaparsın,bayan motoru değil çünkü:cat:

Hayırlı Olsun... Allah Kaza Bela Göstermesin...
İnşallah.......
Hayırlı uğurlu olsun, senin gibi oda çok şirin, güzel bir karar, öğrenmen için iyi bir fırsat, allah yüzünü hep güldürsün.

İyi günler senin olsun
Evet ayecanlarla böyle bir karar verdik... bakalım gerisi bana kamış artık...
fena da değilim hani....
Çok teşekkür ederim:rendeer:
Çok şirin bir motor, bununla iyi yol alacağını ve epeyce teorik bilgini pratiğe dökeceğini düşünüyorum.

Mutlu günler seninle olsun
Bende öyle uuyorum.....
Teşekkür ederim...
hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin doğru seçim yapmışsınız tebrikler

Çok çok teşekkür ederim.....:rendeer:

Hayırlı olsun yeni motosikletin tuğçetuğçe,doğru bir seçim yapmışsın başlangıç için bence süper ,yakışmışta :cat:ne gereği var şimdi cbr ye:)
Gerek yok ya :queen:
Hayırlı olsun, iyi günlerde kullan.Çok yakışmış...
Ayyyy çok teşekkürler... valla çok duyuorum bunu...
seviniyorum bende...
İşte beklediğimiz topik :cherry: Süper gözüküyorsunuz, Allah nazarlardan saklasın :rendeer:
en sonunda resim çektik akşam valla sorma....
teşekkür ederizzzz ikimizde:cherry:
Tencere-kapak misali acayip yakışmışsınız birbirinize tuğre arkadaşım.HAyırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.O "MİO" senin kilonla gurup sürüşlerinde hiçte arkada kalmaz :).
hehehehe ... senle bir buluşmada konuşmuştuk scooter öneriyordun zati....
hadi bakalım hayırlı olsun bana:cherry:
Tuçicancancan :queen:

Harbiden çok yakışmış :) kazasız belasız günlere inşallah :rendeer:
şimdik birde bıcırıkcan varhehehehe
teşekkürler....
hayırlı olsun, kazasız belasız, ağız tadıyla binebilmen dileği ile :)
Çok teşekkür ederim..
yok canım bızımkısı begenmemek degıl laf olsun yoksa cok guzel renk olarak falan tekrar hayırlı olsun

hadin öyle olsun bakalım.... teşekkür ederim:rendeer:

tugce hayirli olsun cok yakismissiniz..
kac gundur sorucam sorucam hep cikmis aklimdan.
kazasz belasiz
Valla özgür böyle oldu...
falcon yok bizde ama napalım... teşekkürler:cherry:
waaayy hayırlı olsun güle güle kullan ama ben genede bir vitesli ile başlardım :cat:
olsun olsun doğrusu benim için buydu:wiinkk:
kasasız belasız kullanman dileğyle .gerçekten çok şirin
teşekkürler
Hayırlı olsunn kaasız belasız.. resimlerin biri yamukk biri buğulu 1 tane adam gibi resim yok 640 çözünürlükte koysaydınız ya sunları :mrgreen:

Allah tatlı tatlı binmek nasip etsin inşallah..... (hayırlı olsun demıcektımde hadı dayanamadım :p)
vallahi kaşınıyosun sen:queen:
teşekkürler(demicektim):rendeer:
Canım ben seni yerim yaaa, fındık kurdum benim.. :) Dikkatli ol tamam mı ? Tekrar hayırlı olsunnn.... :rendeer: Haaa haberim olsaydı pembesini aldırırdım biliyosun. :mrgreen: Bu renk de güzel tabiii.. :)
canııııııııııııııııııııııııım... ay pembe istemedim valla:)
gel de bir tur gezelim beraber:rendeer::cat:
Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanman dileğiyle. Gerçekten çok şirin ve kaliteli bi motosiklet üstelik çok da yakışmış:)
dimi dimi): teşekkürlerççç
hayirli olsun allah kaza bela vermesin...
işallah....
ilk önce hayırlı olsun diliyorum kazasız şürüşler dilerim ama motor olmamış bayanlar göre dah güzel ve kulanışlı motorlar var onlardan alsaydınya turbolu hayabusa goldvıng veya boss hoss gibi neden bu kocaman şeyi alıdın almış değilim
:)
ya evet fazla abarttım ben...
koccaman motor aldım iyi mi..
bakalım nasıl başa çıkıcam:)

tuçecan tekrar hayırlı olsun güle güle kullan, Allah kazadan beladan korusun :rendeer:
sen saol emincim geldin o kadar...
çok teşekkür ederim...
akşam avcılarda gözlerinden belliydi çok mutlu olduğun motor konusunda,hayırlı olsun yenimotorun kardeşim.allah kazabela vermesin neşeli günlerde gülegüle kullan,eeee artıkın yakında buluşmalara yeni motorunlada gelirsin,sonuçta senonu eve biblo olarak almadın demi,:p:p::queen:
biblo olarak bile güzel ümmet abi:cherry:
teşekkürler....
Dün demiştik gerçi ama hadi tekrar tekrar hayırlı olsun tuçi tuçi..


Motora iyice alışmadan trafiğe çıkıyım falan deme, ara sokaklarda okul bahçelerinde falan çalış boş vaktin olduğunda bol bol...:cat:
sizin oralarda çalışıyorum zaten:bounce:
tekrar teşekkür ederim bülentcim...
hayırlı uğurlu olsun,tekerin düz bassın
motor sahibi olmana bizlerde senin kadar sevindik.
güle güle kullan

valla en çok ben sevindim:queen:
teşekkürler:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
102
valla bayan sürücülerin artığını görmek beni sevindiriyor onlar erkeklere göre daha temkimli arac kulanıyorlar
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hayırlı olsunn güzelmiş valllaaa :p ya bişi dicem artçı alabilionmu tuçiş ? yer biraz az gibi geldi artçı için
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
hayırlı olsunn güzelmiş valllaaa :p ya bişi dicem artçı alabilionmu tuçiş ? yer biraz az gibi geldi artçı için
çok rahat alabiliyor, dik yokuşlarda dahil....

hayırlı olsun. o motor birine ancak bu kadar yakışabilirdi :)
çok teşekkür ederim...
Hayırlı olsun Tugcetugce yakışmamış dersek haksızlık olur :)

evet olur:queen:
çok teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
canım benim, kazasız belasız kullan motorunu.
hayırlı olsun :)

bence sen bunu hiç deiştirme, kullan bunu. senin gibi ufak şirin bişey işte:cherry:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
canım benim, kazasız belasız kullan motorunu.
hayırlı olsun :)

bence sen bunu hiç deiştirme, kullan bunu. senin gibi ufak şirin bişey işte:cherry:

bayımcıııımmm çok teşekkür ederim...
ama kendimi dahada geliştirmek istiyorum ama satmam bunu işala:wiinkk:
şirin şirin çok şirin canım bıcrıım elma şekeirm benim o :wiinkk::rendeer:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
bayımcıııımmm çok teşekkür ederim...
ama kendimi dahada geliştirmek istiyorum ama satmam bunu işala:wiinkk:
şirin şirin çok şirin canım bıcrıım elma şekeirm benim o :wiinkk::rendeer:

harbiden, ekzostuna bi çomak soksak tam elma şekeri gibi olcak:p
çok şirin ama ya, walla çok beğendim ben :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst