Yeni motorum ve ben....

Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Fıstııııııııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmm;

Motorun da senin gibi çook tatlıymışşşş. Güle güle biner, kazasız belasız kullanırsın umarım. Çokta yakışmış sıpacık :)

yildiz.jpg

Maşallah maşallah, nazarımız değmesin :wiinkk:

İstanbul'a geldiğimde beraber vınlicaz artık di mi? :cat:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
tam tencere kapak misali :)

çok şık çok yakışmış güle güle kullan

ismide güzel MİO Allah kaza bela göstermesin doya doya binmek nasip etsin canım
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Fıstııııııııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmm;

Motorun da senin gibi çook tatlıymışşşş. Güle güle biner, kazasız belasız kullanırsın umarım. Çokta yakışmış sıpacık :)

yildiz.jpg

Maşallah maşallah, nazarımız değmesin :wiinkk:

İstanbul'a geldiğimde beraber vınlicaz artık di mi? :cat:
canııııııııııııııııııııııııım sen gel tek teker bilem yaparım ben...
çok teşekkür ederimmm :rendeer:

tam tencere kapak misali :)

çok şık çok yakışmış güle güle kullan

ismide güzel MİO Allah kaza bela göstermesin doya doya binmek nasip etsin canım

:queen::cherry:teşekkür ederim....
işala dediğin gibi sapasağlam çıkarım:rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Tuğçe ne şeker bişey bu yaw...:)

Sanki elma şekeri gibi...:wiinkk:

Hayırlı olsun ablacım..:rendeer:
En güzel kararı vermişsin kanımca...:cherry:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Tuğçe ne şeker bişey bu yaw...:)

Sanki elma şekeri gibi...:wiinkk:

Hayırlı olsun ablacım..:rendeer:
En güzel kararı vermişsin kanımca...:cherry:

Zati ismi bıcırık soyadı elmaşekeri:queen:

Çok teşekkür ederim..
Şu an bu şekilde öğrenmeye karar verdim..
Hayırlısı diyelim ilerisi için:rendeer:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
91
Allah tekerini düz bastırsın.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
hayırlı olsun tuğçe. Allah kaza bela göstermesin. artık yılın artçısı olmaktan da kurtuldun :queen:


2008 yılı genel artçı klasmanı için başka adaylar aranmaktadır bilginize...
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
hayırlı olsun tuğçe. Allah kaza bela göstermesin. artık yılın artçısı olmaktan da kurtuldun :queen:


2008 yılı genel artçı klasmanı için başka adaylar aranmaktadır bilginize...

2006'dan beri valla sorma...
Ama bugün yine artçıydım ben:cherry::queen:
Uzun yollarda şimdilik yine artçı olurum arada sıkıntı gelir:queen:
Çok teşekkür ederimcanım:rendeer:
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
228
hayırlı uğurlu olsun...Allah kaza bela vermesın...cbr125 alsanda bunu
satma cok yakısmıs sana...
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
meajlarda sankim heyecan kokusu alıyorum heyecanlımısın tuçi yoskam banamı öle geliyor:p:p


hayarlı olsun allah kaza bela vermesin güle güle bin:rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
E heyecanlıtıymm tabi 43 km yaptım daha:mrgreen:
Ne yapsam ne etsem bilmemezliği de var üstümde:)
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
dunyaya kız gelmek vardı bahsanıza bız motor alıyoz 3 5 kişi msj atıyor elın kızı alıyor mıllet akın ediyor hee işte etme bulma dunyası dıkkat ette fazla hıza kapılıp denıze uçma:queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Elin kızı derken???
Fazla hıza kapılacak gaza gelecek biri değilim çok şükür...
Mesaj atanların hepsi , geneli diyelim samimi olduğum kişiler, kıskanmaya gerek yok:)
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
zaten altı ustu kactane kız varkı motor alemınde tek tuk olunca talep yogun oluyor halıyle tabi yaa hiç sorma acayıp kıskandım hiç para istemeden senle takasa bıle gırerım sym siyomi ne olacak vızzzz gelir tırıs gider:bounce:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
zaten altı ustu kactane kız varkı motor alemınde tek tuk olunca talep yogun oluyor halıyle tabi yaa hiç sorma acayıp kıskandım hiç para istemeden senle takasa bıle gırerım sym siyomi ne olacak vızzzz gelir tırıs gider:bounce:

Ben anlamadım valla hayırlı olsun gibi bir esaj beklerdim...
Tek tük olması konusunada gelince zaten motorcu olarak tek tük sayılırız,
hiç değilse bilinçli olarak...
Sen bana ne versende ben takasa girmem... Motorumun süper olduunu kasdetmiyorum,
trafik tecrübesi için şu an benim için en ideali.... Zaten biraz trafik bilgisinden sonra Mio benim İçin ikinci bir şey olacak...
Motorumu kıskandın da ddemedimki ben mesaj olayından bahsettim , dalga geçtiğin konuyu yablış yöne çekttin yani...
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
hayırlı olsun benımde ılk motorum scouterdı 3 bın km yaptım motoru degıstım bana cok sey kazandırdı ılk motorum trafık tecrubem arttı.sen sen ol yalnız cıkma trafıge helede tenha sokaklara ben kapkaccı olsam en rahat senı yakalardım :wiinkk:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
hayırlı olsun benımde ılk motorum scouterdı 3 bın km yaptım motoru degıstım bana cok sey kazandırdı ılk motorum trafık tecrubem arttı.sen sen ol yalnız cıkma trafıge helede tenha sokaklara ben kapkaccı olsam en rahat senı yakalardım :wiinkk:

Yalnız çıkmadığım süree hiç bir şey öğrenemem....
ama şimdilik yalnız değilim...
ya kapkaççı yaya varken bana saldırsa bile bir yolunu bulurum ne bileyim...
En rahat dediğinden kastınıda anlamadım zaten...:)
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
181
:rendeer:eeeeeeeeee ne dıyelım hayırlı olsun gule gule kazasız belasız kullan :rendeer:


:mrgreen:sankı onden bakınca bıraz egrı duruyorr:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst