- Katılım
- 16 Nis 2003
- Mesajlar
- 662
Fıstııııııııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmm;
Motorun da senin gibi çook tatlıymışşşş. Güle güle biner, kazasız belasız kullanırsın umarım. Çokta yakışmış sıpacık
Maşallah maşallah, nazarımız değmesin :wiinkk:
İstanbul'a geldiğimde beraber vınlicaz artık di mi? :cat:
Motorun da senin gibi çook tatlıymışşşş. Güle güle biner, kazasız belasız kullanırsın umarım. Çokta yakışmış sıpacık
Maşallah maşallah, nazarımız değmesin :wiinkk:
İstanbul'a geldiğimde beraber vınlicaz artık di mi? :cat: