Yeni motorum ve ben....

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
tugce hayirli olsun cok yakismissiniz..
kac gundur sorucam sorucam hep cikmis aklimdan.
kazasz belasiz
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
waaayy hayırlı olsun güle güle kullan ama ben genede bir vitesli ile başlardım :cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Hayırlı olsunn kaasız belasız.. resimlerin biri yamukk biri buğulu 1 tane adam gibi resim yok 640 çözünürlükte koysaydınız ya sunları :mrgreen:

Allah tatlı tatlı binmek nasip etsin inşallah..... (hayırlı olsun demıcektımde hadı dayanamadım :p)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Canım ben seni yerim yaaa, fındık kurdum benim.. :) Dikkatli ol tamam mı ? Tekrar hayırlı olsunnn.... :rendeer: Haaa haberim olsaydı pembesini aldırırdım biliyosun. :mrgreen: Bu renk de güzel tabiii.. :)
 
Katılım
28 Şub 2008
Mesajlar
15
Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanman dileğiyle. Gerçekten çok şirin ve kaliteli bi motosiklet üstelik çok da yakışmış:)
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
102
ilk önce hayırlı olsun diliyorum kazasız şürüşler dilerim ama motor olmamış bayanlar göre dah güzel ve kulanışlı motorlar var onlardan alsaydınya turbolu hayabusa goldvıng veya boss hoss gibi neden bu kocaman şeyi alıdın almış değilim
:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
akşam avcılarda gözlerinden belliydi çok mutlu olduğun motor konusunda,hayırlı olsun yenimotorun kardeşim.allah kazabela vermesin neşeli günlerde gülegüle kullan,eeee artıkın yakında buluşmalara yeni motorunlada gelirsin,sonuçta senonu eve biblo olarak almadın demi,:p:p::queen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Dün demiştik gerçi ama hadi tekrar tekrar hayırlı olsun tuçi tuçi..


Motora iyice alışmadan trafiğe çıkıyım falan deme, ara sokaklarda okul bahçelerinde falan çalış boş vaktin olduğunda bol bol...:cat:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
hayırlı uğurlu olsun,tekerin düz bassın
motor sahibi olmana bizlerde senin kadar sevindik.
güle güle kullan
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
320
woow çoooq yakışmış sana valla ama iyi düşünmüşün tuğçe ilk otomatik 'te başlamışın herkes senin gibi düşünse keske
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst