Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Canım ben seni yerim yaaa, fındık kurdum benim.. Dikkatli ol tamam mı ? Tekrar hayırlı olsunnn.... :rendeer: Haaa haberim olsaydı pembesini aldırırdım biliyosun. :mrgreen: Bu renk de güzel tabiii..
ilk önce hayırlı olsun diliyorum kazasız şürüşler dilerim ama motor olmamış bayanlar göre dah güzel ve kulanışlı motorlar var onlardan alsaydınya turbolu hayabusa goldvıng veya boss hoss gibi neden bu kocaman şeyi alıdın almış değilim
akşam avcılarda gözlerinden belliydi çok mutlu olduğun motor konusunda,hayırlı olsun yenimotorun kardeşim.allah kazabela vermesin neşeli günlerde gülegüle kullan,eeee artıkın yakında buluşmalara yeni motorunlada gelirsin,sonuçta senonu eve biblo olarak almadın demi,::queen: