[Adana - MT]

Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
insanın olaraktan :) tabi sizin kahrınızı çekebilmeside ayrı bir güzelliği:p

kıskandıysan sana saralım bundan sonra :queen:


gurseluw6.jpg


:mrgreen: :queen: :cherry: :queen: :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
kıskandıysan sana saralım bundan sonra :queen:

bende öyle düşünüyorummm:queen::queen:

ama siyah kuşak kareteci olduğu söyleniyoo dikkat ederek çökmek lazımm lütfüüüüü,ya lütfüü sana niye herkes lütfü diyooo,geçen kimliğini gördümm Abdullatif HAVALIKORNA yazıyoduu:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
kıskandıysan sana saralım bundan sonra :queen:


gurseluw6.jpg


:mrgreen: :queen: :cherry: :queen: :bounce:
yaktın len lütfü gitti gül gibi karizmam:pr:
bende öyle düşünüyorummm:queen::queen:

ama siyah kuşak kareteci olduğu söyleniyoo dikkat ederek çökmek lazımm lütfüüüüü,ya lütfüü sana niye herkes lütfü diyooo,geçen kimliğini gördümm Abdullatif HAVALIKORNA yazıyoduu:queen:

madem duyumların var siyahkuşak hakkında belki aslıda vardır:queen:çevrendeki bazı elemanlarda bunu duysa sağlıkları açısından iyi olur diyorum:queen:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
cok saglam avukatlarim var kusak felan hic bise ifade etmiomus onlar icin sordum gursel abi:mrgreen:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
bende öyle düşünüyorummm:queen::queen:

ama siyah kuşak kareteci olduğu söyleniyoo dikkat ederek çökmek lazımm lütfüüüüü,ya lütfüü sana niye herkes lütfü diyooo,geçen kimliğini gördümm Abdullatif HAVALIKORNA yazıyoduu:queen:

iso sen kaşınıyon valla latif ilgilen
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
latif abi sana anlatacagim bazi seyler var ismail benim ismimle dalga gecioda :pale:

yok sade bana olsa bise demicemde ucu sanada dokunuooo:p


efendy_iso ve ltf06 sanat filmi

[YT]VSafdrYWseI&feature=user[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
sankim adana mt arasında gruplaşma görüorum isooo :p ne diosun bu konuda :silent:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
ortalık karıştırıcılar akıllı durun:farao:
:mrgreen:

niyee okadar gittinis bikere çağırdınızmı... hem kötü örnek oluosunuz ehliyetsiz adamları geziye götürüonuz:farao:


@ isoo sana gelince
topicmi açsam yılın sanat filmi çalışması dieee :mrgreen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Sizide anlamak zor:pr: geliyonuz bir dert gelmiyonuz ayrı bir dert :cyclopsan
Bunları dert etmeyin büyüyünce hepsini unutacaksınız :p :mrgreen: :queen:

Ayrıca Mersinde yeni bir piknik alana öğrendim :cherry: Birde oraya gidersek süper olacak :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
YAv birileri hayabusa için; bir iki yokladım ağır alet bu işlerin kalemi değil gibisinden bişiler demişti sanki de.Benim aklımda senmişsin gibi kalmış olabilir.:mrgreen:

Yoksa sen ağlatırsın sayın muhtar.CıbıR ı artçısız tekere kaldırabilen bir insana saygım sonsuzdur:p:wiinkk::rendeer:


hayabusa için bunu diyen ya beceriksizdir
ya da binmemiştir, ''güYYaaa'' sürmüştür :mrgreen:



bu arada ben muhtar falan deilim :silent:
muhtar --> ferda :cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Sizide anlamak zor:pr: geliyonuz bir dert gelmiyonuz ayrı bir dert :cyclopsan
Bunları dert etmeyin büyüyünce hepsini unutacaksınız :p :mrgreen: :queen:

Ayrıca Mersinde yeni bir piknik alana öğrendim :cherry: Birde oraya gidersek süper olacak :cat:
ben gelmem:queen::queen:
hayabusa için bunu diyen ya beceriksizdir
ya da binmemiştir, ''güYYaaa'' sürmüştür :mrgreen:



bu arada ben muhtar falan deilim :silent:
muhtar --> ferda :cat:

muhtar ferda,bi daha karıştırma alip affetmemm:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst