[Adana - MT]

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Öncelilkle bu yazım bilgilendirme amaçlıdır .kafama yatan güzel bir şey
Arkadaşlar bugün bir arkadaşım yanıma geldi kendisi acıbadem sigortada risk yönetim uzmanı ve bana yeni çıkartmış oldukları bir sigorta çeşidinden bahsetti bende sizleri bu konuda bilgilendirmek istedim malum hepimiz motosiklet kullanıyoruz yollarda bazı otomobil sürücülerinin bizi görmediği veya görmek istemediği açıkça ortada veya iki teker üzerinde her an her yerde risk altındayız .

başınıza gelebilecek herhangi bir kaza nedeniyle mesleğinizi icra edemeyecek duruma düştünüz.evimi ailemi nasıl geçindireceğim veya yeni bir hayat kurmak için gerekli sermaye olması gibi yahut da Allah göstermesin vefat durumunda geride kalanlara bir şeyler bırakmak adına

profosyönel ürünü için%100 kapsamlı bir sigorta çeşidi ve bu poliçeye senelik 340 ytl gibi bir ücrete sahip olabiliriz.
Misal kaza sonucu çalışamadığınız her gün için ilk 7 günden sonra 150 ytl. gibi bir ücret ödüyorlar.

Mesleğinizi icra edemeyecek durumda kaldığınız zaman 150 000 ytl
Vefat durumunda geride kalanlara 150 000 ytl

Anladığım kadarınca bana baya iyi ve bizleri düşünen bir poliçe çeşidi gibi geldi.
Ayrıntılı bilgi almak isteyen arkadaşlar da aşağıdaki numaralardan kapsamlı bilgi edinebilirler…

NAİME ERBEY
CEP:542 555 60 12
İŞ: 322 458 65 86


Herkese kasasız belasız keyifli sürüşler dilerim..:rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
şşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşt
milleet
nerdesiniz:silent:
bura çok sakin kalmış, terki diyar olmuş:mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Adana Mt yazdıklarım sadece ben ve Zion ile ilgilidir aramızda yaşanan sürtüşmenin yada yanlış anlaşılmalar sıra dizisinin birbirimizi ii tanıyamadığımızdan kaynaklandığını düşünüyoruzz biz bugün oturup şapkayı önümüze alıp düşündükten sonra birçok hatalarımız olduğunu fark ettik tabi sizede kabahat bulamıyoruz çünkü sizi iyi tanımıyoruzz sizinde bizi doğru tanımanız için gereken zamanın ve şartların oluşmadığına inanıyoruzz yoksa ne ben nede zion şu anda sizin düşündüğünüz karakterde insanlar değiliz motorculuk felan bir yana sizi insan olduğunuz için tanımak ve kendimizide doğru tanıtmak isteriz yanımızda bizimle beraber hareket eden insanların yaptığı hatalardan bizde muzdaribiz ama gelenede git diyemedik ne yazıkki gurubunuz kaliteli insanlarla dolu bunu ben sizlerle oturduğum üç beş dakikadan biliyorum benide gerek hasan abi gerek burcu vede alp 'in yeterince tanıdığına inanıyorum ben kadar zion kardeşimizinde duyarlı ve eğlenceli bi insan olduğunu size doğrulayabilirim neden böyle şeyler yazdığımı merak edenler varsa kendimin ve kankamın bu şekilde yanlış tanınmasını istemiyorum insanlar arasında mutlaka fikir statü yaş ve olgunluk farkları olacaktır biz bu farkları ortak bi pencere altında toplamaktan yanayız ve sizleri kankamla beraber tanımak istiyoruz konu motorla ilgili değil hayat boyunca hep insan kazanmaya çalıştık eğer konu motor olsa yada gezmek tozmak olsa motor bizim zaten geziyoruzz büyük bi çiçek bahçesi düşünün ve tek renk çiçekten oluşsaydı bakardınız ve geçerdiniz ama rengarenk olduğunda durup inceleme şansınız olabilirdi biz sadece dost kazanmak istedikk bizimle beraber gelip sizi rahatsız eden arkadaşlar yada rahatsız değilde ortamı soğutan arkadaşlar adına özür diliyoruz ve bu kadar kırılmış bi ortam tekrar düzelirmi onuda bilemiyoruz ama kendi fikrimiz doğrultusunda bundan sonra ne Adana mt'ye nede başka bi mt'ye bişey yazmama kararı aldık tüm olanlara rağmen herkesi çok seviyoruz ve diliyoruzki içinizdeki mutluluklar o kadar hızlı olsunki sizi ve motorunuzu her zaman mutlu olacabileceğiniz yerlere sürüklesin tekeriniz düs bassın kendinize ii bakın arkadaşlar sizinle geçirdiğimiz zamanlar hayatta yaşamaya değer zamanlardıı tekrardan sürçini Lisan ettiysek affola

İmza=Zion1 ( cengiz )
İmza=Efendy_iso ( İsmail )


:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer: ELVEDA ALLAH'A EMANET OLUN


:mrgreen::mrgreen::mrgreen: nrden aklıma geldiyse iso kankamla zamanında ne döktürmüş beeeaaahh o günler de 40 --50 sayfalardaydık bakıyorum da şimdi nerelere gelmişiz gülmekten karnıma sancılar girdi yaw neler neler yapmışız biz böyle kakoooo:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
allah belanı kaldırsın kanka ne diyim
bende cok gülmüştüm buna yaa :queen::queen:
hem elveda de hemde soora adana mt de senden cok kimsenin msjı olmasın ne celişkili adamsn yaws :queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
canım sıkılıyor yapacak iş yok boş boş oturmaktan birde internete girememekten acayip moralim bozuk napcez akıl verin uleeeeeeyn iş yerinde nasıl vakit geçirilir bilgisi olanlar kağıt,tavla,pişti,sıkıldım artık nereye kadar
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ciğerim iş yerindeki internet ağ üzerinden geliyor 56 k gibi ben altın toplayana altın tedavülden kalkar
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
abi ben altın topluyorum rekorum 25 . bölüm al sende topla ama fazla aç gözlü olma:rendeer:

http://www.fikra.tv/index.php?sbjoke_id=5356

Endurocu01´isimli üyeden Alıntı
canım sıkılıyor yapacak iş yok boş boş oturmaktan birde internete girememekten acayip moralim bozuk napcez akıl verin uleeeeeeyn iş yerinde nasıl vakit geçirilir bilgisi olanlar kağıt,tavla,pişti,sıkıldım artık nereye kadar

Zion1 kardeş adam internete girememekten.... canım sıkılıyo diyor sende link gönderiyon...:mrgreen::mrgreen: :queen::queen::queen::p:p:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Endurocu01´isimli üyeden Alıntı
canım sıkılıyor yapacak iş yok boş boş oturmaktan birde internete girememekten acayip moralim bozuk napcez akıl verin uleeeeeeyn iş yerinde nasıl vakit geçirilir bilgisi olanlar kağıt,tavla,pişti,sıkıldım artık nereye kadar

Zion1 kardeş adam internete girememekten.... canım sıkılıyo diyor sende link gönderiyon...:mrgreen::mrgreen: :queen::queen::queen::p:p:p

zion işte abi idare et,biz alışkınız sende alışş:queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Endurocu01´isimli üyeden Alıntı
canım sıkılıyor yapacak iş yok boş boş oturmaktan birde internete girememekten acayip moralim bozuk napcez akıl verin uleeeeeeyn iş yerinde nasıl vakit geçirilir bilgisi olanlar kağıt,tavla,pişti,sıkıldım artık nereye kadar

Zion1 kardeş adam internete girememekten.... canım sıkılıyo diyor sende link gönderiyon...:mrgreen::mrgreen: :queen::queen::queen::p:p:p

yaw adam internete giremese buraya nasıl yazıyor alaa alaaa:p

zion işte abi idare et,biz alışkınız sende alışş:queen:


olm girmesene cengiz abimle adaşımla aramıza alaa alaaa:p sen yukardaki eski yazını bir oku sonra yeni mesajlerı bir gözden gecir ondan sonra gel bakıym kakooo:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Endurocu01´isimli üyeden Alıntı
canım sıkılıyor yapacak iş yok boş boş oturmaktan birde internete girememekten acayip moralim bozuk napcez akıl verin uleeeeeeyn iş yerinde nasıl vakit geçirilir bilgisi olanlar kağıt,tavla,pişti,sıkıldım artık nereye kadar

Zion1 kardeş adam internete girememekten.... canım sıkılıyo diyor sende link gönderiyon...:mrgreen::mrgreen: :queen::queen::queen::p:p:p

neden adana mt de polemik yaratacak sözler sarfediosunuz :cyclopsan
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,bu pazar,ceyhan aktivitesine katılmak isteyenler;otobandaki mola tesislerinde (ceyhan tarafındaki) saat 9,30 da buluşacağız.(tabiiki hava güzel olursa)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst