- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
Mangallı, mangalsız :silent:
Bu sefer mangalsız :queen: :queen: :queen:
Mangallı, mangalsız :silent:
Adana Mt yazdıklarım sadece ben ve Zion ile ilgilidir aramızda yaşanan sürtüşmenin yada yanlış anlaşılmalar sıra dizisinin birbirimizi ii tanıyamadığımızdan kaynaklandığını düşünüyoruzz biz bugün oturup şapkayı önümüze alıp düşündükten sonra birçok hatalarımız olduğunu fark ettik tabi sizede kabahat bulamıyoruz çünkü sizi iyi tanımıyoruzz sizinde bizi doğru tanımanız için gereken zamanın ve şartların oluşmadığına inanıyoruzz yoksa ne ben nede zion şu anda sizin düşündüğünüz karakterde insanlar değiliz motorculuk felan bir yana sizi insan olduğunuz için tanımak ve kendimizide doğru tanıtmak isteriz yanımızda bizimle beraber hareket eden insanların yaptığı hatalardan bizde muzdaribiz ama gelenede git diyemedik ne yazıkki gurubunuz kaliteli insanlarla dolu bunu ben sizlerle oturduğum üç beş dakikadan biliyorum benide gerek hasan abi gerek burcu vede alp 'in yeterince tanıdığına inanıyorum ben kadar zion kardeşimizinde duyarlı ve eğlenceli bi insan olduğunu size doğrulayabilirim neden böyle şeyler yazdığımı merak edenler varsa kendimin ve kankamın bu şekilde yanlış tanınmasını istemiyorum insanlar arasında mutlaka fikir statü yaş ve olgunluk farkları olacaktır biz bu farkları ortak bi pencere altında toplamaktan yanayız ve sizleri kankamla beraber tanımak istiyoruz konu motorla ilgili değil hayat boyunca hep insan kazanmaya çalıştık eğer konu motor olsa yada gezmek tozmak olsa motor bizim zaten geziyoruzz büyük bi çiçek bahçesi düşünün ve tek renk çiçekten oluşsaydı bakardınız ve geçerdiniz ama rengarenk olduğunda durup inceleme şansınız olabilirdi biz sadece dost kazanmak istedikk bizimle beraber gelip sizi rahatsız eden arkadaşlar yada rahatsız değilde ortamı soğutan arkadaşlar adına özür diliyoruz ve bu kadar kırılmış bi ortam tekrar düzelirmi onuda bilemiyoruz ama kendi fikrimiz doğrultusunda bundan sonra ne Adana mt'ye nede başka bi mt'ye bişey yazmama kararı aldık tüm olanlara rağmen herkesi çok seviyoruz ve diliyoruzki içinizdeki mutluluklar o kadar hızlı olsunki sizi ve motorunuzu her zaman mutlu olacabileceğiniz yerlere sürüklesin tekeriniz düs bassın kendinize ii bakın arkadaşlar sizinle geçirdiğimiz zamanlar hayatta yaşamaya değer zamanlardıı tekrardan sürçini Lisan ettiysek affola
İmza=Zion1 ( cengiz )
İmza=Efendy_iso ( İsmail )
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer: ELVEDA ALLAH'A EMANET OLUN
kopmuşsunuz be birader
25252525![]()
:cgum:: ::koop::
allah belanı kaldırsın kanka ne diyim
bende cok gülmüştüm buna yaa :queen::queen:
hem elveda de hemde soora adana mt de senden cok kimsenin msjı olmasın ne celişkili adamsn yaws :queen:
canım sıkılıyor yapacak iş yok boş boş oturmaktan birde internete girememekten acayip moralim bozuk napcez akıl verin uleeeeeeyn iş yerinde nasıl vakit geçirilir bilgisi olanlar kağıt,tavla,pişti,sıkıldım artık nereye kadar
abi ben altın topluyorum rekorum 25 . bölüm al sende topla ama fazla aç gözlü olma:rendeer:
http://www.fikra.tv/index.php?sbjoke_id=5356
Endurocu01´isimli üyeden Alıntı
canım sıkılıyor yapacak iş yok boş boş oturmaktan birde internete girememekten acayip moralim bozuk napcez akıl verin uleeeeeeyn iş yerinde nasıl vakit geçirilir bilgisi olanlar kağıt,tavla,pişti,sıkıldım artık nereye kadar
Zion1 kardeş adam internete girememekten.... canım sıkılıyo diyor sende link gönderiyon...:mrgreen::mrgreen: :queen::queen::queen:![]()
Endurocu01´isimli üyeden Alıntı
canım sıkılıyor yapacak iş yok boş boş oturmaktan birde internete girememekten acayip moralim bozuk napcez akıl verin uleeeeeeyn iş yerinde nasıl vakit geçirilir bilgisi olanlar kağıt,tavla,pişti,sıkıldım artık nereye kadar
Zion1 kardeş adam internete girememekten.... canım sıkılıyo diyor sende link gönderiyon...:mrgreen::mrgreen: :queen::queen::queen:![]()
zion işte abi idare et,biz alışkınız sende alışş:queen:
yaw adam internete giremese buraya nasıl yazıyor alaa alaaa
İnternete giriyo ama sörf yapamıyor. Küreklere asılıyor.Yani ag üzerinden baglandıgı için cok yavaş baglanabiliyor yada sık sık kopuyor. veya donuyor. sorun bu işde..
yaw adam internete giremese buraya nasıl yazıyor alaa alaaa
İnternete giriyo ama sörf yapamıyor. Küreklere asılıyor.Yani ag üzerinden baglandıgı için cok yavaş baglanabiliyor yada sık sık kopuyor. veya donuyor. sorun bu işde..
yav siz kimsinizz,yok söyşe oluyor yok böyle oluyor diyorsunuzz ( muro smileysi ):queen::rendeer:
Endurocu01´isimli üyeden Alıntı
canım sıkılıyor yapacak iş yok boş boş oturmaktan birde internete girememekten acayip moralim bozuk napcez akıl verin uleeeeeeyn iş yerinde nasıl vakit geçirilir bilgisi olanlar kağıt,tavla,pişti,sıkıldım artık nereye kadar
Zion1 kardeş adam internete girememekten.... canım sıkılıyo diyor sende link gönderiyon...:mrgreen::mrgreen: :queen::queen::queen:![]()