- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
http://www.motosiklet.net/forum/duy...zar-gunu-catalana-sucuk-yemeye-gidiyoruz.html
görmeyen arkadaşlar olabileceği düşüncesi
güncel
görmeyen arkadaşlar olabileceği düşüncesi
http://www.motosiklet.net/forum/duy...zar-gunu-catalana-sucuk-yemeye-gidiyoruz.html
görmeyen arkadaşlar olabileceği düşüncesigüncel
Sana tamemn katılıyoruz :queen: :queen:
iki çeşit tasarım var :queen:
![]()
![]()
hangisini yaparsanız yapın benden bu kadar :queen: :queen: :queen:
abi cengizin karakterinde bi yumuşama hissediyorum o yüzden bu rengi uygun gördüm:cherry:
kanka sende şu adamın üstüne bu kadar gitme beaaa
olm niye değiştirdin yazdığınıı:silent:
pembe seviyorum diye benimle dalgamı geçiyosunuz,karakterim bu ne yapayımm ( bülent ersoy smileysi ):wiinkk:
kanka seni dışladığımız felan yokk,biz seni böyle kabul ettikk ,canımızsın bizimm ayıpsınn:queen::queen:
ne desen haklısın kankaa biz böyleyiz işte ibmenin tekiyiz allahda bizi böyle yaratmış ne yapalım:
cengizim sen bi tanesin tahriklere kapılma
dostum size pazar günü hatayda iyi eylenceler çorçocuk avutacak degilim bu yaştan sonra hadi siz gidin kumdan kale felan yapın,yada nebiliym burnunuzu oyun yada gidin sesizce bir kenarda ölün ama uraşacak hiç birşey kalmadıgında bana sarmayın ...
ahanda buda buraya yazdıgım son mesajdır bıktırdınız sıkıldım artık elli kerede söyledim ama anlayana illa burda da deşifre etmem gerekiyormuş anlaşılan hadi sana da selametle dostum uğraşacak başkasını bulun artık kendinize naşşşşşşşşşşşşşşşşş ::lac::
evet evet katılıyorum bu tür tahriklere katılmar: süper cizimlerin var :cat:
hepsi birbirinden güzel :bounce:
kopyala yapıştır yapıo abiii bizim yapmamız gerekioki farkımız cıksın meydana :cat:
Doğru söylüyonda ama yinede güzel :cherry:
herzaman güzel adamın kendi güzel çünkü![]()