[Adana - MT]

Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
iki çeşit tasarım var :queen:

ltfax7.jpg
ltfaacd8.jpg


hangisini yaparsanız yapın benden bu kadar :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
iki çeşit tasarım var :queen:

ltfax7.jpg
ltfaacd8.jpg


hangisini yaparsanız yapın benden bu kadar :queen: :queen: :queen:

vallaha ne yalan söyleyim pempe olan kankamın karakterini yansıtmıyoda değil haniii:queen::queen::queen:zaten cengizim pembea2.com'a kaçak üye olduğu ile ilgili bilgiler var elimde:queen::queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
haaaaaaa haaaaaaaaaaa haaaaaaaaaaa çok komik gülmekten çatlayacam şimdi ama sizin bu soguk espirileriniz olmasa bu sıcakta kim serinletecek bizi degilmi ::shutup::
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
1g14wo.jpg

drf4e9.jpg

bg1ixe.jpg

inwv0p.jpg

2wbye4g.jpg


bunlar nasıl :wiinkk:

kanka seni dışladığımız felan yokk,biz seni böyle kabul ettikk ,canımızsın bizimm ayıpsınn:queen::queen:

dostum size pazar günü hatayda iyi eylenceler çorçocuk avutacak degilim bu yaştan sonra hadi siz gidin kumdan kale felan yapın,yada nebiliym burnunuzu oyun yada gidin sesizce bir kenarda ölün ama uraşacak hiç birşey kalmadıgında bana sarmayın ...

ahanda buda buraya yazdıgım son mesajdır bıktırdınız sıkıldım artık elli kerede söyledim ama anlayana illa burda da deşifre etmem gerekiyormuş anlaşılan hadi sana da selametle dostum uğraşacak başkasını bulun artık kendinize naşşşşşşşşşşşşşşşşş ::lac::

ne desen haklısın kankaa biz böyleyiz işte ibmenin tekiyiz allahda bizi böyle yaratmış ne yapalım:



alah ıslah etsin ne deyim :farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
dostum size pazar günü hatayda iyi eylenceler çorçocuk avutacak degilim bu yaştan sonra hadi siz gidin kumdan kale felan yapın,yada nebiliym burnunuzu oyun yada gidin sesizce bir kenarda ölün ama uraşacak hiç birşey kalmadıgında bana sarmayın ...

ahanda buda buraya yazdıgım son mesajdır bıktırdınız sıkıldım artık elli kerede söyledim ama anlayana illa burda da deşifre etmem gerekiyormuş anlaşılan hadi sana da selametle dostum uğraşacak başkasını bulun artık kendinize naşşşşşşşşşşşşşşşşş ::lac::

anam bu nee ne diyon kakkoo sen :cyclopsan:cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst