Ankara MT den Doğum gunu hediyesi...

Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Ankara Mt den bazı arkadaşlar(isimleri vermiyim) sağ olsunlar doğum gunumu unutmamıslar, benim için bir hediye almışlar tabi ben bu hediyeyi motoruma takmakta gec kalınca bizzat kendileri gelip o işlemide yaptilar =)

Bende sizinle paylaşmak istedim...
İşte hediye jant şeritlerim...

1.jpg


2.jpg


3.jpg


Himm bide uzun suredir canımı sıkan bi sorun vardı. Çamur manifolt da kuruduktan sonra motoru calıştırmıstım ısıdan dolayı manifolt iğrenç bi duruma geldi

4.jpg


Bi kaç kişiye sordum yok çıkmaz dediler 2-3 markete ugradım arabalar icin krom parlatıcı var ama boyle bi lekeyi çıkartamaz dediler (çokda ucuz olmadıgı icin denemedim) Ustune bide forumda birinin sırf bu yuzden boyadıgını duyunda iyice sinirlerim bozuldu.

Sonra yine ankara MT den birinin onerdigi bi urunler sorunu cozdum ve sonuc cidden inanılmas ( he şimdiden diyim ciddi bi uğraş istiyo)

5.jpg


Bu işi yapan aletse 1 paket sigaradan daha ucuz...

6.jpg
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ii olmuş cidden. ben şu ürünü bi yere yazayım.
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
o met-par nerden bulabilirz.nasıl bi ugras istiyor nasıl yapiliyor bi anlatırsan????bende kendimce sobaların borularına sarılan aliminyum bi yapıskan varya onu sarmıstım o borulara.2.gun bi baktım yok yerinde:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok yakışmış, ne mutlu sana, nice yıllara :rendeer:
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
o met-par nerden bulabilirz.nasıl bi ugras istiyor nasıl yapiliyor bi anlatırsan????bende kendimce sobaların borularına sarılan aliminyum bi yapıskan varya onu sarmıstım o borulara.2.gun bi baktım yok yerinde:D

Yapi marketlerde var(ben koçtaşdan almıstım), dedigim gibi aciip uygunda fiyatı var bezle yapınca ciddi cok ovalamak gerekiyo ama ben komsunun otoparkinda boyle bulasık sungerinin arkasına benzeyen sarı bi malzeme buldum onunla ovdum 15dk da fln zupper oldu...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Sağlıklı ve mutlu nice yıllara... :rendeer:Şeritler kırmızımı? turuncumu? :silent:çok tatlı olmuş yiyesim geldi::dpac:: güle güle kullan.:cat:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Doğum gününüz kutlu olsun.Hediyeniz (jant şeritleri) motosiklete çok yakışmış.Aynı zamanda manifolt da tertemiz ve çok güzel olmuş.
:bounce:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Oo iyi oldu o metpar.Sarılıkları da geçiriyormur mu acaba ??
Bu arada dogum günün kutlu olsun :)
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Çok güzel olmuş :) Allah kaza bela vermesin :)

Mutlu yıllar dilerim :rendeer:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dopum ne olaki
metal cilası hımm
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Bu işi yapan aletse 1 paket sigaradan daha ucuz...

6.jpg


scorp o arkadakiler zeytin çekirdeğimi nedir merak ettim yavvv:silent::cherry:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
valla iyimiş ellerine sağlık mutlu yıllar güle güle kullan hayırlı olsuniyi günlerde kullan, altında paralansın diye devam eder
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
güzel ve işlevli doğumgünü hediyesiymiş. tebrikler ankara mt. nice mutlu yıllara kardeşim
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
İstanbu mt geçmiş doğumgünüm için bir şeyler alalım bana:mrgreen:
hayırlı olsun çok cici durmuş...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İstanbu mt geçmiş doğumgünüm için bir şeyler alalım bana:mrgreen:
hayırlı olsun çok cici durmuş...

yok sana çünkü sen kazana düştün..:queen::queen:

(i kutluay danone reklamı):cat:

scorp doğum günün kutlu olsun kazasız belasız nice senlere..:rendeer:
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Herkese tesekkurler.

dopum ne olaki
metal cilası hımm
Her zaman oldugu gibi gereksizsin...

Başlık oldugundan duzeltilmiyo bi mod yardimci olsa iyi olurdu.

scorp o arkadakiler zeytin çekirdeğimi nedir merak ettim yavvv:silent::cherry:

Ya zeytin degil iğde agıcı var bahçede ondan arta kalanlar =) =) =)

Oo iyi oldu o metpar.Sarılıkları da geçiriyormur mu acaba ??
Bu arada dogum günün kutlu olsun :)

evet arkadas o sarılıklar icin kullanıyomus ztn...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst