- Katılım
- 28 Nis 2006
- Mesajlar
- 171
hem paylasım ıcın tesekkurler gereklı bır alet.hemde mutlu yıllar
Ya zeytin degil iğde agıcı var bahçede ondan arta kalanlar =) =)
Bu mevsimde ne iğdesi yaa iğdeler daha çiçek açmadı :silent: yemezler ::deliir::
Hehe Zaten arta kalnlar dedin =) Gecen sene acmıstı yemistik onlarda ustunde kanların çekirdekleri olsa gerek.
Yok bu cevapda olmazsa daha ustume gelirsen dicem kırdım ekmeyi ikiye cekirtekleri purtlete purtlete yedim zeytini cekirdekleride sokağa attim =) ohhhh... :mrgreen:
sen treni kaçırdınİstanbu mt geçmiş doğumgünüm için bir şeyler alalım bana:mrgreen:
hayırlı olsun çok cici durmuş...
sen treni kaçırdın2009 u bekle o zaman düşünürüz bir şeyler
Gökay güle güle kullan şeritlerinide motorunuda. So yaptığımız geziye giderken pasların canını sıktığını söylemiştin ondanda kurtulmuşsun oh süper keyifle binersin artık :rendeer:
Ankara Mt den bazı arkadaşlar(isimleri vermiyim) sağ olsunlar doğum gunumu unutmamıslar, benim için bir hediye almışlar tabi ben bu hediyeyi motoruma takmakta gec kalınca bizzat kendileri gelip o işlemide yaptilar =)
Bende sizinle paylaşmak istedim...
İşte hediye jant şeritlerim...
Geçmişte olsa, doğum günü kutlu olsun arkadaşım:wiinkk:
Motosiklet bir harika ve jant şeritleride tamamlamış görselliği:cat:
Parlatıcı da iyi bir fikir çünkü benzer sorunu hemen hepimiz yaşıyoruz malesef...
Kazasız günler dileğiyle........