Ankara MT den Doğum gunu hediyesi...

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Ya zeytin degil iğde agıcı var bahçede ondan arta kalanlar =) =)

Bu mevsimde ne iğdesi yaa iğdeler daha çiçek açmadı :silent: yemezler ::deliir::
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Ya zeytin degil iğde agıcı var bahçede ondan arta kalanlar =) =)

Bu mevsimde ne iğdesi yaa iğdeler daha çiçek açmadı :silent: yemezler ::deliir::

Hehe Zaten arta kalnlar dedin =) Gecen sene acmıstı yemistik onlarda ustunde kanların çekirdekleri olsa gerek.

Yok bu cevapda olmazsa daha ustume gelirsen dicem kırdım ekmeyi ikiye cekirtekleri purtlete purtlete yedim zeytini cekirdekleride sokağa attim =) ohhhh... :mrgreen:
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
evet züpper olmuş eksoz...
hemen yapıyoruz benim motora da kardeş..
bide bende taktım şeritlerimi biraz kötü taktım ama taktım..hehehe...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Hehe Zaten arta kalnlar dedin =) Gecen sene acmıstı yemistik onlarda ustunde kanların çekirdekleri olsa gerek.

Yok bu cevapda olmazsa daha ustume gelirsen dicem kırdım ekmeyi ikiye cekirtekleri purtlete purtlete yedim zeytini cekirdekleride sokağa attim =) ohhhh... :mrgreen:

Laa ne pis adamsın:p taaaa geçensene yediğin çekirdeklermi duruyor::eek:hmy:: adam süpürür atar çöpe:cherry:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Bugün de benim doğumgünüm hehehheee 1 Mayıs

Koç taş da metal parlatıcı vardı.Kırmızı bordo kutuda bi tüp.Markasını hatırlamıyorum.Metal yüzeyleri silince kapkara iğrenç bi kir çıkartıyor ama cidden de tertemiz yapıyor.Hani kullandın mı onu bilmiyorum o metal parlatıcısını ama o da iş görüyor fazlasıyla. 2 ytl civarı diye hatırlıyorum.Koçtaş'da başka bir alternatif olabilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İstanbu mt geçmiş doğumgünüm için bir şeyler alalım bana:mrgreen:
hayırlı olsun çok cici durmuş...
sen treni kaçırdın :p 2009 u bekle o zaman düşünürüz bir şeyler

Gökay güle güle kullan şeritlerinide motorunuda. So yaptığımız geziye giderken pasların canını sıktığını söylemiştin ondanda kurtulmuşsun oh süper keyifle binersin artık :rendeer:
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
sen treni kaçırdın :p 2009 u bekle o zaman düşünürüz bir şeyler

Gökay güle güle kullan şeritlerinide motorunuda. So yaptığımız geziye giderken pasların canını sıktığını söylemiştin ondanda kurtulmuşsun oh süper keyifle binersin artık :rendeer:

Agbi cidden çok canımı sıkıyodu aciip kotu bi goruntuydu.

neyse halletitk bari, bide sakaldaki tuz lekesi var onuda cıkartırsam zuper olucak =) o neyle cıkar bilen varmidir ki ?
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Ankara Mt den bazı arkadaşlar(isimleri vermiyim) sağ olsunlar doğum gunumu unutmamıslar, benim için bir hediye almışlar tabi ben bu hediyeyi motoruma takmakta gec kalınca bizzat kendileri gelip o işlemide yaptilar =)

Bende sizinle paylaşmak istedim...
İşte hediye jant şeritlerim...

Geçmişte olsa, doğum günü kutlu olsun arkadaşım:wiinkk:
Motosiklet bir harika ve jant şeritleride tamamlamış görselliği:cat:
Parlatıcı da iyi bir fikir çünkü benzer sorunu hemen hepimiz yaşıyoruz malesef...
Kazasız günler dileğiyle........
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst