- Katılım
- 1 Ara 2006
- Mesajlar
- 591
- Konu Yazar
- #1
Ankara Mt den bazı arkadaşlar(isimleri vermiyim) sağ olsunlar doğum gunumu unutmamıslar, benim için bir hediye almışlar tabi ben bu hediyeyi motoruma takmakta gec kalınca bizzat kendileri gelip o işlemide yaptilar =)
Bende sizinle paylaşmak istedim...
İşte hediye jant şeritlerim...
Himm bide uzun suredir canımı sıkan bi sorun vardı. Çamur manifolt da kuruduktan sonra motoru calıştırmıstım ısıdan dolayı manifolt iğrenç bi duruma geldi
Bi kaç kişiye sordum yok çıkmaz dediler 2-3 markete ugradım arabalar icin krom parlatıcı var ama boyle bi lekeyi çıkartamaz dediler (çokda ucuz olmadıgı icin denemedim) Ustune bide forumda birinin sırf bu yuzden boyadıgını duyunda iyice sinirlerim bozuldu.
Sonra yine ankara MT den birinin onerdigi bi urunler sorunu cozdum ve sonuc cidden inanılmas ( he şimdiden diyim ciddi bi uğraş istiyo)
Bu işi yapan aletse 1 paket sigaradan daha ucuz...
Bende sizinle paylaşmak istedim...
İşte hediye jant şeritlerim...
Himm bide uzun suredir canımı sıkan bi sorun vardı. Çamur manifolt da kuruduktan sonra motoru calıştırmıstım ısıdan dolayı manifolt iğrenç bi duruma geldi
Bi kaç kişiye sordum yok çıkmaz dediler 2-3 markete ugradım arabalar icin krom parlatıcı var ama boyle bi lekeyi çıkartamaz dediler (çokda ucuz olmadıgı icin denemedim) Ustune bide forumda birinin sırf bu yuzden boyadıgını duyunda iyice sinirlerim bozuldu.
Sonra yine ankara MT den birinin onerdigi bi urunler sorunu cozdum ve sonuc cidden inanılmas ( he şimdiden diyim ciddi bi uğraş istiyo)
Bu işi yapan aletse 1 paket sigaradan daha ucuz...