- Katılım
- 9 Eyl 2006
- Mesajlar
- 265
Arkadaşlar bana Ramzey ön jant lazım.. ve Mondial 125KT'nin jantı uyuyor..
Link Burada.. yazarsanız sevinirim..
Link Burada.. yazarsanız sevinirim..
eyvallah melocan bilgiler için teşekür ederim
kardeş kaça aldın motoru :silent:
aklınızda bulunsun eksoz saplama civatalarının yedeklerini teflonlu m6 somun bulundurun yanınızda.titreşimden düşüyorlar.
plaka ruhsat dahil(ruhsat işlerini kendim yapmadım)2,300 geldi
slm arkadaşlar amk titremesini yapıyor ön dişliyi deyiştirdim 15 den 17 ye çıkardım
tek kişi sorun çıkarmıyor kalkışlarda 2 kişiyle biraz sorun yapıyormuş geçen pazar arkadaşa verdim o söyledi karbüratörün başını yedim 30 ytl taktım tin tin oldu
iki kişi 120 yi görmüşler ben 90 nı geçmedim oda 3 viteste 1,2,3 hızlı vites deyiştirirsen 100 görebilirsin devri güzel ayarlayacan sübab ayarlarını güzel ayarlarsan devir 12000 buluyor biraz titriyor ön kaldırmasada iyi pati çekiyor ben elle ayarladım sübabları vidaları kırdık onları da degiştirdim yedek vida çok allah tan
arkadaşlar şu rolanti ayarını bir türlü tutturamadım galiba ben.bir yardımcı olsanız?jikle de 3 kademe var nerede olması gerek?bende mesela en üstte iken çalışmıyor?ortda sorun yok ateşlemede hemen gerçekleşiyor ama en yukarı alınca stop ediyor.bence en yukarıdayken ona bir rolanti ayarı çekmem gerekiyor ama sizin de fikirlrinizi almak istiyorum.ne nedir nasıldır?tşk ler
selam arkadaşlar motrunuz şu anda ne kadar yakıyor bide bunun kilometre ömrü ne kadardır:cat:
jiikle en aşgıda olacak adamım yanlış yapıyorsun:cat: çok soğuk havalarda en üstte çalıştırıp motor ısınınca en aşağı indirmen gerekiyo jikle en ykarda olunca silindire zengin karışım gider ve motor boğulup stop eder jikle ortada durursa motor gider ama gazı bizar fazla açarsan tekleme yapar inanamayacağın kadarda çok yakar
subap ayarları iyi yapılırsa 7 ila 8 krş arası yakar
km ömrü ise senin kullanışa göre değişir
ewet arkadaşlar kt'mle olan yolculuğum buraya kadarmış dün yaptığımız pazarlıkla yine bi mondial ailesinden mt125'le takas ettim motoru verirken ellerim titredi motoru buyutmek için takas ettim
Hayırlısı olsun melocann. ALLAH (CC) daha iyilerini nasip etsin.
büyütme işini pek anlayamadım ama? :silent:
1000ytl ye bir arkadaşım satıyor alsammı acaba ilk motosikletim olacak :silent: