Mondial Mondial 125KT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım başlığı

Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
3
yhaa benim servisteki usta benim motorun 125 cc lik motorunu 150 cc yapabiliyomuş yaptrısam bi sorun çıkarmı accaba :( yoksa iii olurmu :S
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
33
merhaba arkadaşlar bende 125 kt almak istiyorum ama henüz üzerine binmek nasip olmadı.acaba merak edip sele yüksekliğini olçen arkadaşlar varmıdır?kaç cm dir bileniniz varmı?
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
33
ilgin için teşekür ederim arkadaşım ama orada sele yüksekliğiyle alakalı bir yazı yok ne yazıkki!:pr:
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
6
slm 125 kt guzel motor rahat titreme sorunu bendede var sübabları sıkınca titreme gidiyor ama çalışması degişiyor tam ayarını bulursan 8000 devirden sonra hafif bir titreme yapıyor motor tin tin çalışıyo valla çiklede kullanmıyorum marşa dokun çek tık çalışıyo soguk sıçak farketmıyo (hava vidasını çalmışlar yeni karburator taktım ondanorjinalıyle çiklesiz olmuyodu)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
slm 125 kt guzel motor rahat titreme sorunu bendede var sübabları sıkınca titreme gidiyor ama çalışması degişiyor tam ayarını bulursan 8000 devirden sonra hafif bir titreme yapıyor motor tin tin çalışıyo valla çiklede kullanmıyorum marşa dokun çek tık çalışıyo soguk sıçak farketmıyo (hava vidasını çalmışlar yeni karburator taktım ondanorjinalıyle çiklesiz olmuyodu)

öncelikle hoşgeldin:rendeer:
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
33
sen kendinden biraz bahset mesela boy kaç ve sele yuksekliği neden bu kadar önemli

boyum 1,67-85 kg falan .yani anlayacan biraz teredütlüyüm bu konuda ayaklarım yere yetişirmi vs..aslında ilk motorum olacak ondan dur kalk yaparken ışıklarda falan problem yaşamayayım diye önemsiyorum bu konuyu.sana zahmet olçebilirsen çok sevinirim.şimdiden teşekürler
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
boyum 1,67-85 kg falan .yani anlayacan biraz teredütlüyüm bu konuda ayaklarım yere yetişirmi vs..aslında ilk motorum olacak ondan dur kalk yaparken ışıklarda falan problem yaşamayayım diye önemsiyorum bu konuyu.sana zahmet olçebilirsen çok sevinirim.şimdiden teşekürler

kardeş aynı boy ve kilodayız neredeyse ayakların kesinlikle yetişir hiç korkun olmasın ben melocanın motoruna cok rahat biniyorum
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
vibrasyon nasıl bu motorlarda ? ben en kötü ihtimalle alcam bitane sizinkilerden :) ybr alamadım bari vitesli motor olarak bunu alayım diyorum. varmı satılıklardan aranızda :) para biriktiriorum daha baştan söliyim ama alcam kesin. :)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
vibrasyon 7500devirden sonra başlıyor ama arkadaki yaslanma aparatında baya hissediliyor bende bir tane satlık var dusunursen msnmı ekle goruselım
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
33
merhaba arkadaşlar artık bende bir 125kt sahibiyim bu günden itibaren.motoru aldım sonunda.yarın allah nasip kısmet ederse alimde.aranıza katılmaktan memnuniyet duyarım.bilgi ve paylaşımlarınız için teşekür ederim.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
merhaba arkadaşlar artık bende bir 125kt sahibiyim bu günden itibaren.motoru aldım sonunda.yarın allah nasip kısmet ederse alimde.aranıza katılmaktan memnuniyet duyarım.bilgi ve paylaşımlarınız için teşekür ederim.

hayırlı olsun tekerin düz bassın :rendeer::rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
değiştir tabiki bujiye bak iyise dursun ama iyi değilse onuda değiştir hava filitresine bak genel bi bakımdan geçirsen senin ve motorun için bence iyi olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst