- Katılım
- 26 Kas 2008
- Mesajlar
- 3
Slm Bende Mondıal Kt Cıyım Hemde Ne Kt Cı Ben Mondıalın Uretım Fabrıkasında Calısıyorum Nazıllı De Duymak Bılmek ıstedıklerınız Varsa Elımden De Gekırse Seve Seve ıyı Surusler
Slm Bende Mondıal Kt Cıyım Hemde Ne Kt Cı Ben Mondıalın Uretım Fabrıkasında Calısıyorum Nazıllı De Duymak Bılmek ıstedıklerınız Varsa Elımden De Gekırse Seve Seve ıyı Surusler
Satanlar oldu. Yeni kullanıcılar da sanırım nete girmiyor.
Bayrak sizde artık. Foto, soru, yorum vs. ile şenlendirin topiği. :wiinkk:
yaw arkadaslar bu kt 125 nasıl bısi???
resmını koysanızda bı gorek olmazmı?
mrb arkadaşlar.bir haftadır 125kt'mi sabahları çalıştırmakta problem yaşıyorum.ilk denememde çalışacak gibi oluyor ama çalışmıyor.jikle'yi açıyorum yine aynı oluyor.bu sefer jikle'yi kapatıyorum ateşliyor ama devir çok ağır sayıyor ve 25-30sn sonra yine stop ediyor.bu işlem bağzen 3-4 defa tekrarlıyorum anca oluyor.bu ğün servise götürdüm ama ne yazıkki servislerimiz içler acısı.inanın durumumuz vahim.neyse karbürator'den olabileceğini soylediler ve temizlediler ama durumda pek de bir değişiklik yok.bundan sonra bende karar verdim yetkili servis olayını bitirdim.iyi usta olsun çamurdan olsun nerede olursa olsun bulacam bir tane.ist/büyükçekmecede oturuyorum yardımcı olabilirseniz sevinirim.ve boyle bir problem yaşayan arkadaşlar varsa paylaşsınlar lütfen.
125 kt gerisi hikayebende çok memnunum
bendede vites geçişlerinde bazen sorun oluyor ama o kadar önemsenecek kadar değildir üzme kendini