Mondial Mondial 125KT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım başlığı

Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
3
Slm Bende Mondıal Kt Cıyım Hemde Ne Kt Cı Ben Mondıalın Uretım Fabrıkasında Calısıyorum Nazıllı De Duymak Bılmek ıstedıklerınız Varsa Elımden De Gekırse Seve Seve ıyı Surusler
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
3
Slm Bende Mondıal Kt Cıyım Hemde Ne Kt Cı Ben Mondıalın Uretım Fabrıkasında Calısıyorum Nazıllı De Duymak Bılmek ıstedıklerınız Varsa Elımden De Gekırse Seve Seve ıyı Surusler
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
244
arkadaşalr ben de yeni kt cilerdenim ama kimse kalmamış duruma göre noldu yaw.. sıkıldınızmı..
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Satanlar oldu. Yeni kullanıcılar da sanırım nete girmiyor.
Bayrak sizde artık. Foto, soru, yorum vs. ile şenlendirin topiği. :wiinkk:
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
244
evet ya bişeyler yapalım.. ben biraz dış görünüşü elden geçirmem laızm paslı yerler war mondial yazısını çıkarıcam oraya orjinal güzel bi sticker istiyorum.. birinde gördüm land crusier gibi bişey wardı çok hoşuma gitti nerdne bulabiirm ne öneriosunuz ??

Slm Bende Mondıal Kt Cıyım Hemde Ne Kt Cı Ben Mondıalın Uretım Fabrıkasında Calısıyorum Nazıllı De Duymak Bılmek ıstedıklerınız Varsa Elımden De Gekırse Seve Seve ıyı Surusler

ktci olduğuna göre motorun nasıl olduğunu en iyi sen bilirsin görüşlerin neler kalitesi nedir anlat bakalım

Satanlar oldu. Yeni kullanıcılar da sanırım nete girmiyor.
Bayrak sizde artık. Foto, soru, yorum vs. ile şenlendirin topiği. :wiinkk:

abi seni msn ekledim ama. uygunsa sanada görüşmek isterim..
[email protected]
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
74
arkadaşlar üsküdar veya ümraniye de bildiğiniz mondial servisi var mı?internet sitesinde yakınlarda bulamadım
 
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
36
mondıal 125 kt

:silent:selam arkadaslar mondıal 125 kt 2005 model sizce nasıl bır motor
duydugum kadarıyla herkez çin motorları soyle boyle falan dıyor ama ucuz yanı 93 model java falan alana kadar sızce bu daha ıyı olurmu?

ltf yardım
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
İyi olur hatta çin motorları arasında çok tutan sağlam modellerden ama titreşim var yinede alınabilir km kaçta kaç paraya alıcaksın motoru bence güzel titreşim rahatsız etmez dersen al.;)
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
1
mondıal 125 kt

Slm çetin kardeş bende 2006 kt 125 var herkeski gibi jiklesiz çalışmama sorunu dışında bi sorun yok. Gayet güzel bir motor.
 
Katılım
25 Şub 2009
Mesajlar
3
yaw arkadaslar bu kt 125 nasıl bısi???
resmını koysanızda bı gorek olmazmı?

benımkı bıras modıfıyelı ama bakabılırsın boyle bısey

mrb arkadaşlar.bir haftadır 125kt'mi sabahları çalıştırmakta problem yaşıyorum.ilk denememde çalışacak gibi oluyor ama çalışmıyor.jikle'yi açıyorum yine aynı oluyor.bu sefer jikle'yi kapatıyorum ateşliyor ama devir çok ağır sayıyor ve 25-30sn sonra yine stop ediyor.bu işlem bağzen 3-4 defa tekrarlıyorum anca oluyor.bu ğün servise götürdüm ama ne yazıkki servislerimiz içler acısı.inanın durumumuz vahim.neyse karbürator'den olabileceğini soylediler ve temizlediler ama durumda pek de bir değişiklik yok.bundan sonra bende karar verdim yetkili servis olayını bitirdim.iyi usta olsun çamurdan olsun nerede olursa olsun bulacam bir tane.ist/büyükçekmecede oturuyorum yardımcı olabilirseniz sevinirim.ve boyle bir problem yaşayan arkadaşlar varsa paylaşsınlar lütfen.

arkadaslar bu sorunu motosıkletınız genelde sogukken ılk calısma esnasında yapar onun nedenıde karburator ve sıbob ayarından tamamen yada motorunuz bı yerınden hava alıyodur bence ıyı bı bakımcı ulun yoksa motorunuz servıslerde heba olur yazık etmeyın o guzelım motora ii surusler

en ilk cıktıgında almıstım halada kullanıyorum benım motorum 2005 model bu makına hakkındada bılmedım yok cok sukur cok deneyımım oldu bu motorla cokta yarıs kazandık bırlıkte eklemek ısteyen olursa msn [email protected]
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
76
slm 125 kt ciler yaz geldi motorlarınızdaki son durumlar nedir ??

hazırmıyız bir buluşma veya geziye :)

konu cok sessiz kalmış bu kadar kt ci olmasına rağmen :(
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
161
slm arkadaşlar
benim kt125 şuan 530 km de .
motoru aldığımın ikinci günü şarj sorunu vardı konjektörü garantiden değişti.
bugün bi yerde park ettim dedim direksiyonu kilitleyim oda ne kilit yerinde yok düşmüş:farao:şu anda en önemlisi vites problemi var bazen 1 den 2 ye attığımda vites boşa çıkıyor sizce neden olabilir :silent: motosiklete yeni başlayan biri olarak beni harbi üzdü yani bi keyfini süremedim bu kadarını beklemiyodum
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
239
125 kt gerisi hikaye :) bende çok memnunum

bendede vites geçişlerinde bazen sorun oluyor ama o kadar önemsenecek kadar değildir üzme kendini
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
161
125 kt gerisi hikaye :) bende çok memnunum

bendede vites geçişlerinde bazen sorun oluyor ama o kadar önemsenecek kadar değildir üzme kendini

saol arkadaşım :)

aslında gün gectikçe alışıyorum motoruma
beklentilerimi karşılıyo artçıyla falan yokuşlarda banamısın demiyo keçi gibi tırmanıyo:mrgreen:
 
Katılım
20 Kas 2008
Mesajlar
166
Arkadaşlar Kt aksesuarlarını her yerden bulabilirmiyiz ? Herhangi bir chopper camı aşağı yukarı kaça mal olur, birde o 4 çanta aşağı yukarı ne kadara mal olur ???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst