Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
sağol aga link için.....güzel egzozlar varmış



aga egzoz fiyatlarını sordum 250 ytl gibi fiyat söledi.bana pahalı gibi geldi ama el yapımımıymış.gücü çok farkedersin dedi ama nekadar doru bilmiyorum.

usta uygun fiyata performans eksoz bulursan buraya yazarsan iyi olur bende taktırmayı düşünüyorumda
ayrıca ben motora performans hava filitreside taktırıcam
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
198
murattt performans egzos arıyorsan ist topkapı sanayısınde var mahmutı egzos hatta you tubede bır asya 19a motorada takmışlar zaten o motorda sıteden bı arkadaşın fıyatı 150 ytl el yapımı
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
murattt performans egzos arıyorsan ist topkapı sanayısınde var mahmutı egzos hatta you tubede bır asya 19a motorada takmışlar zaten o motorda sıteden bı arkadaşın fıyatı 150 ytl el yapımı



performans egsozları hikaye zaten motorun gideceği hız o kadarsa daha ne gidecek bu motor değilmi ama sade ses kuru gürültü ama yinede siz bilirsiniz bence bosuna motoru dahıtmayın :bounce:
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
eyw.aga sağolun.bugun bakım işlemimi gerçekleştirdim.15/40 castrol gtx yağ koydum motora.serviste karbüratör ayarını yaptırdım şimdilik gayet güzel çalışıo.herkeze bol motorlu günler
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
eyw.aga sağolun.bugun bakım işlemimi gerçekleştirdim.15/40 castrol gtx yağ koydum motora.serviste karbüratör ayarını yaptırdım şimdilik gayet güzel çalışıo.herkeze bol motorlu günler




iyi yapmıssın servise götürüp o dandik yağlardan koydurmayın ne olduğu belli değil yanık yağmıdır nedir :pr: yağ seçimini de iyi yapmıssın :bounce:






motora yazdırdğım yazılar sizede tavsiye ederim
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
yazılar yerine güzel oturmuş.ama yanlardaki 150hs yazılarını söküp öyle yapıştırsaydın daha iyi olurmuş
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
40
o 150 hs yazılarını bende sökmeye çalıştım fakat çıkmıyo üstü vernikliymiş sökünce vernikte geliyo
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Performans eksoz hakkıında deneyimimi yazıyim arkadaşlar..kendi bölgemde bi oto eksozcuya gittim. Buna güzel bi performans eksoz ayarlayabilirmiyiz diye konuştum ok dedi..bi essoz gözterdi. Krom, scooterler için 90 ytl.. + işçilik alırım 35 ytl dedi.. tamam takalım dedim.. taktık. Çok harika bir ses ve performans artışı oluyor. Maksimum hız ve ivmelenme artıyor. Ama oto eksozculardan bu şekilde bi performans eksoz taktırısanız manifoltu keserek eksozu kaynatmak şeklinde montaj yapıyorlar. Buda bir daha orjinal eksozu istesende takamamana sebep veriyor. ve çok abart sesi ve bariz görüntüsü bulunan eksozlara polisler müdehale ediyor bunu unutma. performans eksoz taktır ama oto eksozcuda vs taktırma. motorsiklet eksozu olduğu belli olan orjinal bi performans eksoz taktır. performans eksoszla 1 ay kadar kullandıktan sonra çok gürültülü olduğunu düşünerek ve bi kaç polisten uyarı alarak orjinal manifolt aldım ve eski orj.. eksozumu taktım.. Oh be dedim.. sesizliğe bak.. ama motorda tabi eski performansına düşüyor.. Moraliniz bozluyor.. maksimum hız ve çekiş azalıyor. www.sahibinden.com sitesine girin.. kategoriler kısdmından (vasıta) yı tıklayın. bu sayfadan (modifiye aksesuarlar) kısmını tıklayın.Çıkan sayfadan (motorsiklet) (eksoz tüpü) seçeneklerini tıklayın ve bizim motorlar için performans eksozları var.. arzu ettiğinizi beğenin.. Hatta bi tane 65 ytl ye var.. Bizim eksozun dış görüntü olarak aynısı, tahminimce içi boş. ondan almayı düşünüyorum, hem ucuz, hemde polislerle ters düşürmez..
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
iyi yapmıssın servise götürüp o dandik yağlardan koydurmayın ne olduğu belli değil yanık yağmıdır nedir :pr: yağ seçimini de iyi yapmıssın :bounce:






motora yazdırdğım yazılar sizede tavsiye ederim

unutmak için bence yazıları sildirmelisin :rendeer::rendeer:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
eyw.aga sağolun.bugun bakım işlemimi gerçekleştirdim.15/40 castrol gtx yağ koydum motora.serviste karbüratör ayarını yaptırdım şimdilik gayet güzel çalışıo.herkeze bol motorlu günler

bende yağımı değiştireceğimde castrol alacağım ama sen 15/40 yağ koymuşsun ben bizim motorlara 10/40 yağ koyuluyor diye biliyorum aradaki fark ne anlamadım bilen arkadaşlar açıklaya bilirmi
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
bende yağımı değiştireceğimde castrol alacağım ama sen 15/40 yağ koymuşsun ben bizim motorlara 10/40 yağ koyuluyor diye biliyorum aradaki fark ne anlamadım bilen arkadaşlar açıklaya bilirmi



farketmez karayılan ben çok denedim yağları bastan 10 / 40 kullandım sonralar 15 / 40 koyamaya başladım sonra mondial özel yağ çıkardı 15 / 50 onuda kullandım hiç bişi olmuyor takma kafana su an da castrol gtx magnatec 10 / 40 kullanıyorum :bounce:

unutmak için bence yazıları sildirmelisin :rendeer::rendeer:



YOK YA O YAZILAR ÖYLESİNE YAZDIRDIM FORMALİTE İCABI DİKKAT ÇEKSİN DİYE YANİ BİRİSİ YOK :bounce:

o Yazılar Sökülmüyor Arkadasın Dediği Gibi çok Sert Yapıştırmıslar Ve Bozalara Zarar Veriyor Bosuna Sökmeye çalışmayın
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
10/40 15/40 yağlar arasında fazla fark yoktur.bizim motorlara uygundur.aralarında sadece viskozite farkı vardır.yani soğukta ne kadar akışkan sıcakta ne kadar akışkan.ama kalkıpta 20/50 falan koyma:)öttürürsün motoru:)ben yağ olarak castrol 15/40 ı aldım bmw nin motorlarında kullanıyolarmışş bu yağı bende alim dedim mondialin ne aşşa yanı var bmw den:):):)
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
10/40 15/40 yağlar arasında fazla fark yoktur.bizim motorlara uygundur.aralarında sadece viskozite farkı vardır.yani soğukta ne kadar akışkan sıcakta ne kadar akışkan.ama kalkıpta 20/50 falan koyma:)öttürürsün motoru:)ben yağ olarak castrol 15/40 ı aldım bmw nin motorlarında kullanıyolarmışş bu yağı bende alim dedim mondialin ne aşşa yanı var bmw den:):):)

tabi ya bizim motorların BMW'den ne aşşağı yanı var haklısın:queen::cherry:
bende zaten castrol yağ koyacağım servis önerdi 10/40 al dedi o yüzden sordum arada bir fark varmı diye:cat:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
wallah sizin dediğiniz ayrı konuda o bmw benim olmadıktan sonra ne yapayım mondial benim en iyisi olmaya yapmak senin elinde bakmazsan sen motora bmw olsa ne olcak altında değil mi ama ?
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
karayılan 10/40 alcaksan castrol magnatec al yada castrolun scooterler için yaptığı bi yağ var power 1 4t scooter olması lazım onuda önerebilirim.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
karayılan 10/40 alcaksan castrol magnatec al yada castrolun scooterler için yaptığı bi yağ var power 1 4t scooter olması lazım onuda önerebilirim.

evet castrol magnetec alıcam fiyatıda 16 liraymış 1lt

wallah sizin dediğiniz ayrı konuda o bmw benim olmadıktan sonra ne yapayım mondial benim en iyisi olmaya yapmak senin elinde bakmazsan sen motora bmw olsa ne olcak altında değil mi ama ?

evet haklısın.

yaa bu arada kimsenin motorunda bir problem yok heralde bişey yazmıyor kimse topige
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
evet castrol magnetec alıcam fiyatıda 16 liraymış 1lt



evet haklısın.

yaa bu arada kimsenin motorunda bir problem yok heralde bişey yazmıyor kimse topige

aman şeytan kulağına kurşun allahıma çok şükür yok bişi yeterki olmasın yaww daha ne isteyecez başka :queen:
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
14
arkadaşlar ben 150 hs alalı 2.5 seneden fazla oldu motorum daha 9000 kmde ve motorumda gayet memnunum kim ne derse desin hiç bir şekilde değişmem motor 1800e alındı ve 1000 ytl den fazla masraf yapıldı
amfi kolon neon angel zenon her türlü modifikasyon gördü dış bakım olarak içinde iste şu anda hava filtresi denemeleri yapılıor.motor çok hava aldığından dolayı istenilen zevki alamıoruz..egzosun açık olması ve filtrenin gereğinden fazla hava almasından dolayı motor giderken gaz kesio ama normal şekilde çıkıldığı zaman yola 130u geçiorum... motorun resimleri bu? eğer yaptırmak isterseniz bana ulaşabilirsiniz?
my.php


arkadaşlar ben 150 hs alalı 2.5 seneden fazla oldu motorum daha 9000 kmde ve motorumda gayet memnunum kim ne derse desin hiç bir şekilde değişmem motor 1800e alındı ve 1000 ytl den fazla masraf yapıldı
amfi kolon neon angel zenon her türlü modifikasyon gördü dış bakım olarak içinde iste şu anda hava filtresi denemeleri yapılıor.motor çok hava aldığından dolayı istenilen zevki alamıoruz..egzosun açık olması ve filtrenin gereğinden fazla hava almasından dolayı motor giderken gaz kesio ama normal şekilde çıkıldığı zaman yola 130u geçiorum... motorun resimleri bu? eğer yaptırmak isterseniz bana ulaşabilirsiniz
my.php
[/URL][/IMG]

[email protected]


my.php
[/URL][/IMG]

my.php
[/URL][/IMG]


my.php
[/URL][/IMG]


my.php
[/URL][/IMG]



 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
vallahi baya uğraşmışsın güzelde olmuş.farların üstünüde ışıklandırmışsın onalara bayıldım:)çok güzel olmuş.emeğine deymiş
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
14
şu andaki halinden çok memnunum. gereğinden fazla uraştım motorla.şu haliyle gece çok tatli gözüküo...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst