Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
yoq yaw naptın sen xenon farlar ne kadar haberin varmı:) bizim taktıklarımız beyaz far.normalinden daha açık bi renkte beyaz gibi duruyo.
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
87
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yha arkadaslar bu motorlarda benzin göstergesi bozuldugu zaman yapılmıyomuu bana yardım edinn benzin ibrem çalışmıyoo
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
servise git göster.daha öncede yaptırdım tekrar aynı hale geldi de.yapmaları lazım
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
valla ben buralardayım kimsecikler bişiy yazmıyor.bugun castrol power 1 4t 10w/40 yağımı aldım hafta sonu ise değiştiricem.motor nerdeyse 1,5 hafta oldu çalışmayalı.yağı boşaltmadan önce motoru çalıştırmalımıyım yoksa direk açıp yağı boşaltmalımıyım? tanıdık bi ustayla konuştum supap ayarı ve karbüratör temizlemeyide yapıcak.2000 bakımında başka bişeyler yapılmıyo herhalde.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
motoru hiç çalıştırmadan yağı koyacaksın. alttakı tıpayı actıktan sonra yağ koyma yerının tıpasınıda sök ki ordan hava alarak rahatça aksın yağ tamamen boşalıncada yeni yağını koy ve motoru calıstır ama hiç gaz vermeden bi 5 dakka rolantide calıstır :cat:
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
eyw.sağolasın.peki supap ayarı karbüratör temizlemeyi siz daha önce yaptırdınızmı?ne kadara yapıolar bi fikrim olsun en azından.
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
eyw.sağolasın.peki supap ayarı karbüratör temizlemeyi siz daha önce yaptırdınızmı?ne kadara yapıolar bi fikrim olsun en azından.

evet yaptırdım ama tam olarak bilmiyorum subap ayarı ustalara göre çok basit bişi benim tanıdık usta hiç para almadı bende karbüratörüde tas patlasa 10 liraya temizlesin fazla olacağını sanmıyorum :bounce:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
valla ben buralardayım kimsecikler bişiy yazmıyor.bugun castrol power 1 4t 10w/40 yağımı aldım hafta sonu ise değiştiricem.motor nerdeyse 1,5 hafta oldu çalışmayalı.yağı boşaltmadan önce motoru çalıştırmalımıyım yoksa direk açıp yağı boşaltmalımıyım? tanıdık bi ustayla konuştum supap ayarı ve karbüratör temizlemeyide yapıcak.2000 bakımında başka bişeyler yapılmıyo herhalde.

slm benim motorun ilk 500 bakımı yaklaşıyor bende castrol 10w/40 yağ alıcam fiyatı nedir ayrıca 1 litrelikmi alıcam yağı.

servislere güvenmediğim için kendim alıyorum yağı kalitesiz yağ koymalarından korkuyorum sizce iyimi yapıyorum yoksa servise güvenmelimiyim
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
slm benim motorun ilk 500 bakımı yaklaşıyor bende castrol 10w/40 yağ alıcam fiyatı nedir ayrıca 1 litrelikmi alıcam yağı.

servislere güvenmediğim için kendim alıyorum yağı kalitesiz yağ koymalarından korkuyorum sizce iyimi yapıyorum yoksa servise güvenmelimiyim




servise güvenilirmi hiç al castrol gtx magnatec 10 / 40 yağı bak keyfine 1 litrelik alacan hatta kendin değiştir servise gitmene gerek yok çünkü senden 20 ytl alacaklar yağın götürsende fayda etmez garanti diye bişi yok motorun her seyinle sen ilgilen yapamadıklarını zaten ustaya götür tanıdık ustalara ve sanayi ye mondial servisine güvenirsen gerisini sen düşün artık
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
servise güvenilirmi hiç al castrol gtx magnatec 10 / 40 yağı bak keyfine 1 litrelik alacan hatta kendin değiştir servise gitmene gerek yok çünkü senden 20 ytl alacaklar yağın götürsende fayda etmez garanti diye bişi yok motorun her seyinle sen ilgilen yapamadıklarını zaten ustaya götür tanıdık ustalara ve sanayi ye mondial servisine güvenirsen gerisini sen düşün artık

şuanda kendim değiştirecek kadar tecrübem yok o yüzden mecburen servise götürücem hem sübab ayarı yapılıcak ayrıca karbüratörüde temizleticem ama yağı kendim dışarıdan alıp götürücem bu yağın fiyatı ne kadar peki
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
şuanda kendim değiştirecek kadar tecrübem yok o yüzden mecburen servise götürücem hem sübab ayarı yapılıcak ayrıca karbüratörüde temizleticem ama yağı kendim dışarıdan alıp götürücem bu yağın fiyatı ne kadar peki



BEN 15 YTL ALIYORUM AMA SİZİN ORDA NE KADAR DIR BİLEMEM AMA 15 - 20 YTL ARASINDADIR KESİNLİKLE FAZLA DEĞİLDİR SEN KARBÜRATÖRÜ NİYE TEMİZLETTİRİYORSUN Kİ DAHA 500 KM DE BOSUNA SÜBAP AYARIDA ÖYLE BOSUNA YAPTIR YANİ HADİ ÇOK GEZSEN NEYSE DAHA İLK BAKIMI DİYORSUN HİÇ BOSUNA YAPTIRMA SEN BİLİRSİN DAHA 500 KM DE MOTORA YAPILMAZKİ ONLAR 7000 - 8000 KM YAPTIR MOTORDA Bİ ANORMALLİK OLMADAN YAPTIRILMAZ ONLAR BOSUNA YAPTIRIP MOTORUN AYARINI BOZDURMA AMA SEN BİLİRSİN YİNEDE:bounce:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
BEN 15 YTL ALIYORUM AMA SİZİN ORDA NE KADAR DIR BİLEMEM AMA 15 - 20 YTL ARASINDADIR KESİNLİKLE FAZLA DEĞİLDİR SEN KARBÜRATÖRÜ NİYE TEMİZLETTİRİYORSUN Kİ DAHA 500 KM DE BOSUNA SÜBAP AYARIDA ÖYLE BOSUNA YAPTIR YANİ HADİ ÇOK GEZSEN NEYSE DAHA İLK BAKIMI DİYORSUN HİÇ BOSUNA YAPTIRMA SEN BİLİRSİN DAHA 500 KM DE MOTORA YAPILMAZKİ ONLAR 7000 - 8000 KM YAPTIR MOTORDA Bİ ANORMALLİK OLMADAN YAPTIRILMAZ ONLAR BOSUNA YAPTIRIP MOTORUN AYARINI BOZDURMA AMA SEN BİLİRSİN YİNEDE:bounce:

ya benim motor 150-160 bin yakıyor km'ye o yüzden
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
hımm tamam o zaman yaptır bakalım faydası olur :bounce:

aslında motorun yakıtı km'ye 120 bin liraya kadar düşmüştü şimdi geri yükselmeye başladı ilk aldığım zamanda 150-160 yakıyordu km'ye şimdi geri yükseldi nedense. yani sübap ayarı ve karbüratörü temizletmek kendi kararım daha servislede konuşmadım bu konuyu ama o da heralde aynı şeyi söyler
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
arkadaşlar motoruna performns egzoz taktıran oldumu ya.internette geniş bi arama yaptım ama bizim motorlar için performns egzoz bulamadım.kullanan varsa bilgi verebilirmi??
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
senın için bunu bilgisayarım köşelerindeki link arşivimden cıkardım

soylenene gore sadece ses ve goruntu dediler ama el yapımı oldugu için performansa etki edecektir

151rs nın ama sizinkine uyar diye dusunuyorum olmazsa bile almak istersen sipariş verirsin

işte link

http://www.ercanmotorcycle.com/mondial.html
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
aslında motorun yakıtı km'ye 120 bin liraya kadar düşmüştü şimdi geri yükselmeye başladı ilk aldığım zamanda 150-160 yakıyordu km'ye şimdi geri yükseldi nedense. yani sübap ayarı ve karbüratörü temizletmek kendi kararım daha servislede konuşmadım bu konuyu ama o da heralde aynı şeyi söyler

YAKITIN ÇOĞALMASI NORMALDİR BENZİN ALDIM 15 LİRALIK HALA DOLMUYOR DEPO O GENE BENZİN 3.300 TL OLMUS ÇOĞALCAK TABİ :queen:
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
sağol aga link için.....güzel egzozlar varmış

senın için bunu bilgisayarım köşelerindeki link arşivimden cıkardım

soylenene gore sadece ses ve goruntu dediler ama el yapımı oldugu için performansa etki edecektir

151rs nın ama sizinkine uyar diye dusunuyorum olmazsa bile almak istersen sipariş verirsin

işte link

http://www.ercanmotorcycle.com/mondial.html

aga egzoz fiyatlarını sordum 250 ytl gibi fiyat söledi.bana pahalı gibi geldi ama el yapımımıymış.gücü çok farkedersin dedi ama nekadar doru bilmiyorum.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst