- Katılım
- 9 Eki 2006
- Mesajlar
- 978
Bende mondial 150 hs alacaktım fakat çin malları için söylenenler her ne kadar motorun tipi güzel olsada az daha para biriktirip honda dylan aldım ama sizi şunu diyebilirmiki 150 hs kullanmış biri olarak aralarında dağlar kadar fark var honda dylan 16 bg...Sırf bu yüzden motorla kaza yapıp çizdim ama olsun , cana gelmesin.Hondada zaten ibreler şaşmaz ( gerçek ibre ) 130 km\h hız gördüm 2. günü bizim bi abi var 140 görüyo rahat 4000 km de...Yanlış anlamayın amacım mondiali kötülemek deil sadece bi zamanlar almak istediim motorun forumuna bakmak istedim ibre olayını görünce yazayım dedim..Hs de güzel motordur kazasız sürüşler arkadaşlar![]()
haklısın kalite olabilir bakarsan hiç bir sey olmaz sen rahat oll sen bakma bakalım o honda dylan aa görelim ne kadar sağlam mıs anlatmak istediğimi anlamışşındır herhalde senin motor hem kaç km de benim 150 hs 11500 km :bounce:
