MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Vay bee desene bir street bike tutkununu daha kaybettik:cherry:

Bu arada ErTech hayırlı olsun, umarım bu motoru pert etmeden kullanabilirsin:p

Çok teşekkür ederim... :rendeer:

Edy

C.tesi gecesi çok geç uyuyabildim. Birde yağmur olunca geziye çıkmayı göze alamadım... Önümüz bahar daha çok gezeriz... :rendeer:

Siz yağmurda olsa süper bir gezi yapmışsınız... Açıkcası korktum biraz yağmur olduğu için... :)
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
hoşbulduk teşekkürler, riva demek güzelmiş, herhangi bi topic var mı saati, toplanma yeri vs.'si ile ilgili bilgi alıyım?

detayları bu hafta içi buraya yazarım. pazar veya cumartesi olur büyük bir ihtimal. genelde sabah erken çıkıyoruz yol kalabalık olmadan 9.30 gibi.

Çok teşekkür ederim... :rendeer:

Edy

C.tesi gecesi çok geç uyuyabildim. Birde yağmur olunca geziye çıkmayı göze alamadım... Önümüz bahar daha çok gezeriz... :rendeer:

Siz yağmurda olsa süper bir gezi yapmışsınız... Açıkcası korktum biraz yağmur olduğu için... :)

en doğrusunu yaptın, yeni motor sonuçta alışman gerekli. z750 den biraz farklıdır. eminim farkı biner binmez hissetmişindir. rivaya bekliyorum seni.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Z 750'den farklı... Eğilerek kullanmaya alıştım diyebilirim; ki 600RR diğer SS'ler kadar eğilmeden kullanılabiliniyor. Virajlara daha dikkatli ve daha farklı bir şekilde girmek gerekiyor. frenleri çok çok çok iyi... Hızlanmasına çok dikkat ediyorum, Z 750'de iyi hızlanıyordu ama bu üst devirlerde inanılmaz ivmeleniyor...

Alıştıkca hoşuma gidiyor... :)
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
Çok teşekkür ederim... :rendeer:

Edy

C.tesi gecesi çok geç uyuyabildim. Birde yağmur olunca geziye çıkmayı göze alamadım... Önümüz bahar daha çok gezeriz... :rendeer:

Siz yağmurda olsa süper bir gezi yapmışsınız... Açıkcası korktum biraz yağmur olduğu için... :)

vay pertekinim hayırlı olsun :) Altında paralansın :)
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
ErTech, hayırlı olsun kaasız sürüşler:rendeer:

edy ,fotolar süper yamurda deri tulum giymişsin deri suyu çekmiştir daha ağırlaşmıştır iyi cesaret sizinki. ben hayatta yamurda binmem racinge cross ne güne duruyor :p
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
ErTech, hayırlı olsun kaasız sürüşler:rendeer:

edy ,fotolar süper yamurda deri tulum giymişsin deri suyu çekmiştir daha ağırlaşmıştır iyi cesaret sizinki. ben hayatta yamurda binmem racinge cross ne güne duruyor :p

deri biraz ıslandı ama okadar olur. camın arkasına geçtik, hızımızıda bıraz yükselttik, sorun kalmadı yağmur uzerimizden kayıp gitti. babam benden çok ıslandı uzerinde yağmurluk oldugu halde. sadece çizmenın kenarından biraz su gırdı ayaklara okadar. hızlı gidince su fazla durmuyor uzerinde tabi canım arkasına girmek gerekiyor. bende birde supermoto var daha çok ıslanıyorum ona bınınce. grenajlar yağmurun uzerıne gelmesını engellıyor. ama motorun halini görmenız gerekiyor resmı cekıp koyacam. acayip kırlendi. nasıl temızleyecem onu dusunuyorum şimdi.
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
bende zaten temizlemesi zor olucağından yamurda binme taraftarı değilim :) yoksa yamurda çok zevkli :cat: donuma kadar ıslanıp kuruduğum 390km ilk gezim olmuştu ordan biliyorum:rendeer:allah kolaylık versin işin zor temizle dur şimdi motoru cilala :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
edy resimler süper . açık konuşmak gerekirse ÇOK KISKANDIMMM BEN YAAA :queen: :p motorumus yok die ne bu yaa :salut: bilerek mi yapıonuss:pale: kazasız belasız güzel günlerde kullanın inşallah. plakanda süpermiş haa
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
edy resimler süper . açık konuşmak gerekirse ÇOK KISKANDIMMM BEN YAAA :queen: :p motorumus yok die ne bu yaa :salut: bilerek mi yapıonuss:pale: kazasız belasız güzel günlerde kullanın inşallah. plakanda süpermiş haa

teşekkürler eftelya , umarım sende bir gün istediğin motora kavuşursun.
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
ertekin abi hayırlı olsun cok sevindim bole birden gorunce senin adına allah baska kaza bela vermesin:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler eftelya , umarım sende bir gün istediğin motora kavuşursun.

teşekkürler , ama çok zor bişe bu :mrgreen: benim sibiryaya falan taşınmam lazım kendi motosikletimin olması için .:p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ertekin hala fotolarını göremedik senin motorun :)
Biri çeksin şu adamın motorunu , akşam gizli gizli turliyip eve giriyorsun heralde :p
Edy'nin dediği gibi binmeden motora alışamazsın. Al motorunu çık Riva yoluna güzel havada , virajların tadını çıkart.
Ama dikkatli ol alışmadan sınırlarını zorlama , o virajlar insanı kandırıyor:)

Bu arada bu parça benden size gelsin :cherry:
[YT]c_qXRa6lN4E[/YT]
 
Son düzenleme:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Ertekin hala fotolarını göremedik senin motorun :)
Biri çeksin şu adamın motorunu , akşam gizli gizli turliyip eve giriyorsun heralde :p

n718275738_800839_9720.jpg


n718275738_800840_99.jpg


Bu versiyon sanırım Türkiye'ye gelmez.
bigcbr600rrspecialeditiri5.jpg
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bu nedir Görkemcim, cıbırlı hatuna yazan fazerlı haşün delikanlının hazün öyküsü mü?:mrgreen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Sağolasın Skullhunter...
Tekrar yazıyorum güle güle kullan Ertekin... Çok şık motosiklet.

Aşağıdaki replica da çok güzelmiş...

aYe
Sonunda çocuk hızlı sağa "IIYUVV!!" diye girince "BAMM!!" diye önündekine vuruyor ve "TAKTAKTAK" yerde... çok etkiledi beni :salut:


:p


*aslında bu parça benden Bambam'a gelsin :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
edy tebrikler güzel gezi yapmışınız yağmurda herkesin harcı değildir ama bir o kadarda tehlikeli tabı.

ben parçayı beğendim görkem hatunu beğenmedim ama :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst