- Katılım
- 12 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,676
Vay bee desene bir street bike tutkununu daha kaybettik:cherry:
Bu arada ErTech hayırlı olsun, umarım bu motoru pert etmeden kullanabilirsin![]()
Çok teşekkür ederim... :rendeer:
Edy
C.tesi gecesi çok geç uyuyabildim. Birde yağmur olunca geziye çıkmayı göze alamadım... Önümüz bahar daha çok gezeriz... :rendeer:
Siz yağmurda olsa süper bir gezi yapmışsınız... Açıkcası korktum biraz yağmur olduğu için...