- Katılım
- 11 Tem 2007
- Mesajlar
- 6
bende yeni aldım motorumu haydi hayırlısı şu an memnunum umarım böyle devam eder. japon motoruda kullandım. japon makinamı? italyanmı ? tadını çıkarmak gerek sadece.
hayatınızda kaç kere italyan motoruna bindiniz neyin hesabını yapıyonuzzz japonlarr daha iyi yapar her daim bunu iddaa ederimm
Saçma ve çok basit bir topic bence :farao:
BUARADA BU KONUNUN SAÇMA OLDUĞUNU DÜŞÜNEN ARKADAŞLAR VARSA LÜTFEN UĞRAMASIN YAZMASINr:
kimsenin kusur aradığını sanmıyorum sadece bazı arkadaşlar düzgün cvp larda bulunmuyor
pardon dostum ben yanlış anladım özür :cat: