Japon mu yoksa italyan mı?

Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet arkadaşlar sunu sorayım sizce japon makinalarımı mı daha iyi yoksa italyan makinaları mı? bunları karşılaştırıken hız/performans olarak karsılastıralım örnek olarak ducati 1098 ile hayabusa sizce hangisi?
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saçma ve çok basit bir topic bence :farao:
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neden basit olsun arkadasım iki motor devi arasındaki teknoloji farkını araştırmak topikteki amaç yerel bir dergi cıkarıcaz onun için araştırıyorum yorum yapmak istemiyosan saçma deme bak yazma...
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya demek dergi çıkaracan?Bırak allahını seversen ikisininde artıları eksileri var kıyaslamak saçma marka olarak.Model olarakta yazdıkların birbirine denk motolar değil biri 1098 cc biri 1300cc.Bişeyler öğrenmek isteyişin normal ama modelleri seçmede bi basitliğe düşmüşsün...:farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim bildiğim hayabusa 1300 cc vede karıslastırmak için ikisininde en iyi modellerini aldım ayrıca cc ile ölçülmez motorun gücü arkadaşım neyse seninle tartışma yapmak istemiyorum.. yorum yapmak isteyenler yapabilir ama bosuna msj yazmayın lütfen
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tmm kardeş pardon sen araştır derginide çıkar şimdiden hayırlı olsn.Ben sadece fikrimi söyledim basit buldum diye tmm kolay gelsin...:rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Sinif olarak farkli motorlar aslinda.. Biri pist digeri yol motoru.. R1 ile kar$ila$tirsak cok daha guzel ornekler ve yorumlar gelebilir bence.. Ama illa karsilastirmak istiyorsan, italyanlar her$eyin en hizlisini yaparlar :)
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben örnek olarak vermek istemiştim onları aslında italyan ve japonlar olarak değerlendirme istiyorum
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
italyan işi diye bir filim vardı.İzleyenler bilir. İtalyanlar hızlı üretirler.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Acikca belirttim hocam.. italyan'lar her zaman her$eyin en hizlisini yaparlar.. A$klari da hizlidir, araba ve motorlarida.. Ferrari ve Lombardini italyanlarin eseridir tipki Ducati onlarin eseri oldugu gibi.. Japonlar icat etmeyi severler, italyan'lar hizli makina yapmyi :)
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
Acikca belirttim hocam.. italyan'lar her zaman her$eyin en hizlisini yaparlar.. A$klari da hizlidir, araba ve motorlarida.. Ferrari ve Lombardini italyanlarin eseridir tipki Ducati onlarin eseri oldugu gibi.. Japonlar icat etmeyi severler, italyan'lar hizli makina yapmyi :)

türkler'de italyanlara tüp takar:)
 
Katılım
16 Haz 2007
Mesajlar
104
piyasa japon olarak cevabı vermiş zaten. italyan markaları da aynı fiyatlarda olsaydı aynı kaliteyi yakalayabileceklermiydi, meçhul...

bu arada italyan ve Japon markaları diyince aklıma gelenler:

Aprilia, Cagiva, Ducati, Gilera, Moto Guzzi
ile
Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
honda kawasaki suzuki yamaha
bü dörtlünün dışında makına bilemicem
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
İtalyan makineleri çok kaliteli olabilir. Fakat Türkiye şartlarında binilecek motorlar değil. Ducatiye o parayı param olsa bile vermezdim. Aynı şekilde vespa gibi bir scooter da almazdım. İstediği kadar kalite olsun belli bir limiti aşmamalı fiyat olarak.

O yüzden japon motorları tercihimdir.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
türkler'de italyanlara tüp takar:)

Yok takamadilar.. Ferrari geri cagirdi arabayi :) (Bir Türk vatanda$i Ferrari'ye tüp takma giri$imi icin firma ile irtibata gecmi$ ve daha sonrasinda Ferrari arabayi geri almi$ti.. Bilmeyenler icin belirteyim dedim)
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yani su mu demek oluyo arkadaşlar. İtalyanlar kaliteli ve pahalı yapıyo japonlara gore.. ama japonlar italyanlara gore daha ucuz ama italyanlardan daha kalitesiz...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
"Iyi" den kastın nedir? Eğer kalite ise iki ülke de son derece kaliteli motosikletler üretmektedir... Kimse bu ülkelerin ürettiği motorlara kalitesiz veya kötü diyemez... Her markanın her motosikletinin kendine has özellikleri var , bu yüzden ülkeler arası karşılaştırma yapmak biraz saçma olacaktır...
Bu arada Alman motosikletlerini de kesinlikle unutmamak gerek...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst