- Katılım
- 1 Haz 2007
- Mesajlar
- 263
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet arkadaşlar sunu sorayım sizce japon makinalarımı mı daha iyi yoksa italyan makinaları mı? bunları karşılaştırıken hız/performans olarak karsılastıralım örnek olarak ducati 1098 ile hayabusa sizce hangisi?