- Katılım
- 24 Eyl 2006
- Mesajlar
- 605
ferrari mi honda mı?
25252525
İtalyan motosikletine herkes binemez kullanıcısı ayrıdır,bir kez İtalyan motorunu kullandınmı başka motora binmessin.:cat:Motosiklet tek kelimeyle İTALYAN işidir.
Evet İtalyanların işidir ama arıza çıkartıncaya kadararıza verdiği zaman işin içinden çık bakalım neden japon almadım diye böyle olursun :queen::queen::queen::queen::queen:
ale:
ale::queen: