Japon mu yoksa italyan mı?

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
6
bende yeni aldım motorumu haydi hayırlısı şu an memnunum umarım böyle devam eder. japon motoruda kullandım. japon makinamı? italyanmı ? tadını çıkarmak gerek sadece.
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
47
hayatınızda kaç kere italyan motoruna bindiniz neyin hesabını yapıyonuzzz japonlarr daha iyi yapar her daim bunu iddaa ederimm
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
hayatınızda kaç kere italyan motoruna bindiniz neyin hesabını yapıyonuzzz japonlarr daha iyi yapar her daim bunu iddaa ederimm

valla şöyle bi durum var seninkisi sadece marka ve japon hayranlıgı öncelikle bunu idrak etmek lazım.... japonlar saglam üretiyor evet... Ama İtalyanlar Ve Almanlar bu Konuda DAha iyi öyle ki.12 Sene Önce ilk motorum Bİr piaggio du. ve 25 cc di. SAdece 25 cc. Benimle beraber komsum Peugeot star 50 lik aldı.. sıfır.. benimkisi ise sıfır bile değildi... ADam Benden önce motoru yedii.. Şimdi şöyle bi durum var , Sen diceksinki ki ne alaka Japonla İtalyanı Kıyaslıyoruz; Bence İtalyanlar biraz daha önde gibiler ; Kaliteli MAkine Üretiyorlar..yakın Akrabam 80 'de ALdıgı Piaggio Scooter a hala biniyorsa Bu mal İyidir Abicim...
 
Katılım
14 Eyl 2007
Mesajlar
60
italyan motoruna herkes binemez binsede o motoru tasıyamaz , ama japona herkez biner, mukayeseye gerek bile yok italyanlar bu işte yolun sonu

dostum belli sen hiç italyan motoruna binmemişsin o yüzden böyle konusuyosun.işte sorun bu zaten herkezin binememesi.bi ferrari ile hızlı bi japon arabasını yan yana koyup kıyaslamaktan hiçbi farkı yok.adama gülerler sadece :D:D:D:D
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Ben bunu ödev olarak hazırlamıştım :)
İtalyan japon motosikletleri olarak ama hocamız sağolsun 65 verebildi ancak :)
Konuyu hortlamışlar yine
 
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
250
ben 40 yaşında yolda giden motor sadece italyan malı gördüm bence daha kaliteli italyanlar ama japonların hakkınıda yememek lazım çünkü hemen hemen aynıdır desem yeri bile olabilir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosiklet İtalyan işidir.:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
:farao:
- Japon mu yoksa İtalyan mı aabii ? :silent:
- Yok ulan Çinli bu Çinliii... :pr:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
kım ne derse desın teknolajı,kalıte ve performans bu unsurları en ıyı kombıne eden japonlar adamların ısteyınce yapamayacagı sey yok motor devlerıne baktıgnızda her alanda 1 numara olan yıne japonlar... zaten marka kıyaslaması yaptıgınız da japonlar süreklı dıgerlerınden 1 gömlek daha ustun oldugunu gosterıyo:bounce:
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
tabiki italyan :cat: çünkü itanyanlar inanılmaz bi teknoloji kullanıyo en önemlisi agusto tamamen bi italyan ve ferrarininde eli var. italyanlar yaptımı en iyisini yaparlar bende japon ürünlerini severim tercih ederim ama doğru olan bu yani italyan
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
6
neden illa japon ve italyan ?? almanı var ingiliz i var ..

ben japonları görmezden gelmem ancak şu an Triumph a biniyorum ..2007 model 1050 cc speed triple motorum var ..naked tarzda ducati filan asla yanına yaklaşamaz.. hele japonlar yanından geçemez.. tabi sadece naked olarak baktım ..
şu an 675 cc lik Triumph Daytona aldım ..bu motor da 2006 nın en iyi ortasıklet spor motoru seçildi .. diyeceğim şudur ; herkes her motoru sevebilir eleştiride bulunabilir..
ben "asla japon almam" diyenlerdendim ama aklım yenı gsxr da kalmadı değil..1000 lik bir spor makıne alırsam direk gidip suzuki alacağım :)

sevgiler
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
kimsenin kusur aradığını sanmıyorum sadece bazı arkadaşlar düzgün cvp larda bulunmuyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tek kelimeyle İtalyan.Motosiklet italyan işidir bi kere alırsın 20 yıl binersin,torununa veririsin o da yıllarca biner.Çok sağlam kaliteli motosiklet üretiyorlar adamları bir kez daha tebrik ediyorum.:cat:
 
Katılım
8 Ara 2007
Mesajlar
342
Markalar şampiyonluklarına bakın , Japon göreceksiniz...

Yol ve dayanıklılık,günlük kullanım değerlerini inceleyin , İtalyan göreceksiniz...

Efsanelere bakın , Amerikan göreceksiniz.

Asalet bakın , ingiliz göreceksiniz.

Etrafınıza bakın , çinli göreceksiniz... :) ;)

Dayanıklılık ve itaatkarlığa bakın , Alman ve Taiwan göreceksiniz..

*Cevap anahtarı*

1-Honda,suzuki,yamaha
2-ducati,piaggio,vespa
3-Harley Davidson
4-Truimph
5- Boş
6- Bmw,kymco

Ama ben Taiwan kullanıyorum.Du bakalım... :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst