[Bulgaristan - MT]

Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
vermeme gibi bir lüx'ü var mı sizce :queen: vermezse istifa ederim valla :queen: tekrar söylüyorum psikopatım.komplexliyim motor için kimseyi tanımam :queen::queen::queen::queen:

yürübe mesut :queen::queen::queen:sen bu hızla hafta sonuna kadar alırsın makinayı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
yürübe mesut :queen::queen::queen:sen bu hızla hafta sonuna kadar alırsın makinayı :)

bugün annem şehirdışından geldi.gelince baştan anlat bakim dedi.bende birbir anlattım.sonuc mu? :queen:

-annem 2000 ytl gibi açık olan parayı temin etmek için krediye başvurucak.çarş günüde alırız parayık kesin.yani bir kesede işi bitiricem.taksitle uğraşmicam.satıcı bugün yarın resimleride yollarım demişti.resimlerde göz batıcı bişey görmezsem çarş gecesi yola çıkıcam.perşembe günü öğlene kadar devir işlerimlerini felan bitirsem.öğlen gibi yola çıkar akşam en geç 7-8 gibi yalovaa gelmiş olurum..maşallah diyin :queen: amin diyin:queen: nazar değmezsin.ben bişeyi çok isteyince hep aksilik çıkıyo çünkü :pr:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
işallah bi sorun çıkmadan alırsın:cat: herşey diledigin gibi olsun :cherry:
resminide eklersin
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
işallah bi sorun çıkmadan alırsın:cat: herşey diledigin gibi olsun :cherry:
resminide eklersin

gelen ilk resimleri sizlerle paylaşıcam:cat: motoru teslim aldığımda jotifle motorla dönicez..yollarda bol bol resim çekeriz.yol maceramıda sizlerle paylaşıcaZ :rendeer:
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
şu motoru inş. alırsında bende kurtulurum sana motor aramakyan yawww :mrgreen:
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
motorda ucuza geliyo zaten:cherry: ben dahil kimse anlamaz ıslatmamız gerek :)
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
e bu işler böyle hem alıcan hem çerpi yapıcan yoksa olmaz :cherry:fazla birşey istemiyorum bi çaşka voda
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Abi naaptın sen ya, taa Mersine motor almaya gidilir mi?:cherry:

gidilir tabi bratçet ben taaaa gaziantepten aldım benim makinayı hemde yalnız uçakla gittim atladım ve geldim.mersin te şurası sayılır:queen:
ya bu Mesut tam benim kafada yani...

bugün annem şehirdışından geldi.gelince baştan anlat bakim dedi.bende birbir anlattım.sonuc mu? :queen:

-annem 2000 ytl gibi açık olan parayı temin etmek için krediye başvurucak.çarş günüde alırız parayık kesin.yani bir kesede işi bitiricem.taksitle uğraşmicam.satıcı bugün yarın resimleride yollarım demişti.resimlerde göz batıcı bişey görmezsem çarş gecesi yola çıkıcam.perşembe günü öğlene kadar devir işlerimlerini felan bitirsem.öğlen gibi yola çıkar akşam en geç 7-8 gibi yalovaa gelmiş olurum..maşallah diyin :queen: amin diyin:queen: nazar değmezsin.ben bişeyi çok isteyince hep aksilik çıkıyo çünkü :pr:

hadi bakalım mesut bakıyomda ufak ufak yaklaşıyon makinaya heycanını anlayabiliyom.

hadi bakalım bekliyorum aha bunu bide ıslamak lazım :queen:

alpino brat ıslatmadan olurmu boşunamı çırpınıyo 13 nisana kadar alayım diye:queen:
tabiki hep beraber ıslatmak için...
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
:p bende okadar para olsa kedime saglam bi makina alırım sana degil :cherry:
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
ok perşembe........................ bu arada sağlam ıstalıtac heralde :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst