[İzmir - MT]

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
kız asl yi nerden boy mavzusuna getirdin , tuncerin beyin kıvrımları 3 km yani senin hesapla 2100 mt falan yapar, her bişiden anlar
asl = age'in , sex'in, long'luğun olmadığını bilir. lokasyonu yapıştırır istersen sor bak :queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Gökanım senin için bu günden itibaren işaretlemeye başladım sana kızları
gelince zorlanmayasın diye.
Pınar duymaz dimi bizi
Şşşşt sessiz olalım gölgesini gördüm gibi:bounce:

bu ne perhiz??
Rahmi baba Pınar kızmaz bana biz onu da İzmir'li yaptık Cengiz abiyle fuarda.
Pınarı buraya önceden çağırıp Gökhan'a al işte sana İzmir'in en güzel kızını bulduk diyeceğim.
:wiinkk:

bu ne lahana turşusu :p:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Canım benim,ben 35 cm sem sende 38 cmsin en fazla.Aramızda 3-4 santim vardı.Öyle atla deve değil yani :) Küçük hüsam la aranızda dalga geçilebilecek bi boy farkı var evet,ama benle değil :mrgreen: Cengiz abi şahit dediğin gibi..Zaten mantıken aramızda aşırı fark olsaydı yanyana ölçmezdik boylarımızı,gözle direkt farkedilirdi :wiinkk: Skull la boy ölçüştüğümü hiç hatırlamıyorum mesela :)

Bir de şu zeka ölçümü olayına girmeyelim hiç boşver,senin bana verdiğin 15 cm fazladan boy olayından çok daha büyük bi kıyak yaptım ben senin zekanı ölçerken :queen:O bilgiler reeli yansıtmıyor,durum çok daha vahim :queen:

Bu resim benden sana gelsin, hedaayem olsun forrap :mrgreen:
p1090348smallud9.jpg
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
tuncer (((((((:) çizgi 2 cm yukarda kalmış ... pınarda yan durmuş ... :cherry::cherry::cherry: istersen konu degişsin .. ben canlı şahidim

İyide ben aynı boydayız demedim ki :) 3-4 santim fark var dedim :wiinkk:
Bide şunu unutma :) Fuarda bilgisayar yanımda yoktu,ama şimdi var :queen:Bide ban tuşu var en güzelinden :p

Pınar,son fotoda neredeyse zıplıyorsun:p Yapma Allah aşkına,bu kadar ezik olma :p Tekrar diyorum,3-4 santim var aramızda kabul ediyorum.Küçük hüsamla yap sen o deveyim muhabbetini :p
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
yok walla bunda hiç bir espiri yapmıyorum tamamen ciddiyim, o resimde arkamızdakiler kapandığı için dizlerimizi kırdık , bu resim adil diil ama bu bahaneyle güzel hatıra oldu fotoğraf emeğine sağlık pınar :p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
İyide ben aynı boydayız demedim ki :) 3-4 santim fark var dedim :wiinkk:
Bide şunu unutma :) Fuarda bilgisayar yanımda yoktu,ama şimdi var :queen:Bide ban tuşu var en güzelinden :p

pınarr bu sitenin en kısa üyesidir :cat::cat::cat::cat:

ı love u izmir .. forever izmir .. buca güzel .. şirinyer güzel gene gelecek ben
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Canım benim,ben 35 cm sem sende 38 cmsin en fazla.Aramızda 3-4 santim vardı.Öyle atla deve değil yani :) Küçük hüsam la aranızda dalga geçilebilecek bi boy farkı var evet,ama benle değil :mrgreen: Cengiz abi şahit dediğin gibi..Zaten mantıken aramızda aşırı fark olsaydı yanyana ölçmezdik boylarımızı,gözle direkt farkedilirdi :wiinkk: Skull la boy ölçüştüğümü hiç hatırlamıyorum mesela :)

Bir de şu zeka ölçümü olayına girmeyelim hiç boşver,senin bana verdiğin 15 cm fazladan boy olayından çok daha büyük bi kıyak yaptım ben senin zekanı ölçerken :queen:O bilgiler reeli yansıtmıyor,durum çok daha vahim :queen:

:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
İyide ben aynı boydayız demedim ki :) 3-4 santim fark var dedim :wiinkk:
Bide şunu unutma :) Fuarda bilgisayar yanımda yoktu,ama şimdi var :queen:Bide ban tuşu var en güzelinden :p

Pınar,son fotoda neredeyse zıplıyorsun:p Yapma Allah aşkına,bu kadar ezik olma :p Tekrar diyorum,3-4 santim var aramızda kabul ediyorum.Küçük hüsamla yap sen o deveyim muhabbetini :p

Aynı resmin başımı öne eğdiğim haliyle hiçbi farkı yok :mrgreen:
Niye bu kadar alınganlık yaptınki.. Evet kısa bi adamım bende geç :p
Hem ben banlanmam, tarih bunu affetmez ::miiz::

pınarr bu sitenin en kısa üyesidir :cat::cat::cat::cat:

ı love u izmir .. forever izmir .. buca güzel .. şirinyer güzel gene gelecek ben

Şirinyer Aydın'a bağlıymış bi kerem ::miiz::
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
kuşadası da aydının,
ama şirinyer gerçekten izmirin,
coğrafyadan dağıttın bu gece .

sen takasda nereyi verecen bize pekii
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
aslında ben izmir için dogmuşum .. yani içim buram buram 35 diyo .. ne işim var benim istanbulda ...kısa boylu insanların arasında isim vermek istemiyorum nasıl olsa fotograf var :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
kuşadası da aydının,
ama şirinyer gerçekten izmirin,
coğrafyadan dağıttın bu gece .

sen takasda nereyi verecen bize pekii

Alp_tunay az önce diğer topiğe şirinyer aydın'a bağlı dedi.. Ben anlamam vallaa sizin ekipten çıktı bu söz :p
Çeşme'yi verirseniz sarıyer veririz bizde :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
tuncer ne dio bu kız yaa
ben banlanmam tarih yazmaz falan
modlara da kafa tutuyo artıkın
banla gitsin:cherry:
bende banlarım soora, toptan kurtulmuş oluruz:queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Alp_tunay az önce diğer topiğe şirinyer aydın'a bağlı dedi.. Ben anlamam vallaa sizin ekipten çıktı bu söz :p
Çeşme'yi verirseniz sarıyer veririz bizde :)

haa o başka alp tunay dediyse doğrudur, gölbaşını da yılbaşından soora izmire taşıyacakmış sözü var :queen:
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Yaaa boydan kasdınız beni eleştirmekse havanızı alırsınız bende müdürümde boyumuzdan memnunuz değilmi sayın müdürüm.
Pınar dünür gitmem bak kısalt boyunu biraz spor giy:cherry:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
tuncer ne dio bu kız yaa
ben banlanmam tarih yazmaz falan
modlara da kafa tutuyo artıkın
banla gitsin:cherry:
bende banlarım soora, toptan kurtulmuş oluruz:queen:

bak bende tam aynı şeyleri yazıyodum ... allahalla akıl alır gibi degil :silent::silent: ben mod olacam .. bi sn düşünmezdim:bounce::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst