[İzmir - MT]

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Vallaa bi karşılama konseyi hazırlayın bize.. İyi hazırlanmazsanız gelmeyebiliriz :mrgreen:

Koca İzmir MT den bahsediyoruz,o nasıl cümleler öyle ::144:: MT İzmir yahu,adı üstünde ::151::
Siz gelin,gerisine karışmayın::sapkaa:: Dönüşte gitmek istemezsiniz diye önceden size taşınmanız için ev bile ayarlamayı düşünüyoruz,siz merak etmeyin :)

izmir biz sizi çok sevdik, her zaman bekleriz:rendeer:
en kısa zamandada iadeyi ziyaret yapçez artık:p

İzmir de seni çok sevdi:p Gökhan,ciddi ciddi bekliyoruz :wiinkk: Çok güzeldi İstanbul da seni görmek,eh bir de saat kulemizin yanında,kordonumuzda,kıbrıs şehitlerimizde görelim demi..:wiinkk: Yalnız söyleyeyim,İzmir in kızları cidden İstanbul a göre güzel,yalnız gelmeyi bi ciddi düşün :queen:
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Pınar siz gelmeye karar verin , biz sizi Mehter takımı ile karşılar , bütün MT İzmir motorlarıyla size eskortluk ederiz . Uğurlamaya gelince uğulamayamayız . çünki gitmenizi istemeyiz .
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Pınar siz gelmeye karar verin , biz sizi Mehter takımı ile karşılar , bütün MT İzmir motorlarıyla size eskortluk ederiz . Uğurlamaya gelince uğulamayamayız . çünki gitmenizi istemeyiz .

(((:) abi gelicez kısmetse ama cengiz abimin sözü var sucuk ve kurufasulye (((((:) :cherry::cherry:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
İzmir de seni çok sevdi:p Gökhan,ciddi ciddi bekliyoruz :wiinkk: Çok güzeldi İstanbul da seni görmek,eh bir de saat kulemizin yanında,kordonumuzda,kıbrıs şehitlerimizde görelim demi..:wiinkk: Yalnız söyleyeyim,İzmir in kızları cidden İstanbul a göre güzel,yalnız gelmeyi bi ciddi düşün :queen:

gelicez abi yaza doru Allahın izniyle,
kızlar konusunun kulisini bcoskunsoy ve apv_41 le yaptık biz abi
ve sonuç olarak izmirin kızlarını doğal istanbul kızlarınında modifiyeli güzel olduğuna karar verdik:p
bu karar da benim yaza izmir biletim oldu:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu ne iltifatlar.... Valla oku oku gözlerim yaşardı..... Vardır bi hayırlısı.... :mrgreen:

Eee istanbul tayfası boş gelmediniz dimi?.... :silent:

İstanbullular boşmu yolladınız ekibimizi.... :silent:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kalbimiz dolu döndük istanbul ile ama bir daha fuara kadar gitmeyelim o trafiğin içine hala gözümde arabalar canlanıyor :p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Bu ne iltifatlar.... Valla oku oku gözlerim yaşardı..... Vardır bi hayırlısı.... :mrgreen:

Eee istanbul tayfası boş gelmediniz dimi?.... :silent:

İstanbullular boşmu yolladınız ekibimizi.... :silent:

kucak dolusu sevgiyle ugurladık abi getirmedilermi yoksa:silent::silent::mrgreen::mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
kalbimiz dolu döndük istanbul ile ama bir daha fuara kadar gitmeyelim o trafiğin içine hala gözümde arabalar canlanıyor :p

Geçti abi,geçti herşey :p Ben yanındayım korkma :p
5-10 dakika uyudun zaten,o ara bile sayıklıyodun "öf be sıkıldım trafikte,araba çalışıyo mu şuan? Aha hızlandık,20 ile gidiyoruz " vs. gibi cümleler kurdun.. :p

İzmir imin her şeyi ayrı güzel be..

Gelir gelmez öptüm (taşşşşş'ını) toprağını..:)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Koca İzmir MT den bahsediyoruz,o nasıl cümleler öyle ::144:: MT İzmir yahu,adı üstünde ::151::
Siz gelin,gerisine karışmayın::sapkaa:: Dönüşte gitmek istemezsiniz diye önceden size taşınmanız için ev bile ayarlamayı düşünüyoruz,siz merak etmeyin :)
Taamdır anlaştık :mrgreen:
Pınar siz gelmeye karar verin , biz sizi Mehter takımı ile karşılar , bütün MT İzmir motorlarıyla size eskortluk ederiz . Uğurlamaya gelince uğulamayamayız . çünki gitmenizi istemeyiz .
Saol abi.. Sizi görelim tekrar yeter bize :wiinkk:
gelicez abi yaza doru Allahın izniyle,
kızlar konusunun kulisini bcoskunsoy ve apv_41 le yaptık biz abi
ve sonuç olarak izmirin kızlarını doğal istanbul kızlarınında modifiyeli güzel olduğuna karar verdik:p
bu karar da benim yaza izmir biletim oldu:queen:
Evet.. Cengiz abimde noktayı koydu, Sen İzmirlisin dedi bana ::pembe::
kalbimiz dolu döndük istanbul ile ama bir daha fuara kadar gitmeyelim o trafiğin içine hala gözümde arabalar canlanıyor :p
Abi resimde beni göstererek bişiy demiştin desene duysun şu GKN bi ::miiz::
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
alptunay ıda bekledik ama
neyss...
o bizi beklesin artıkın :p

Evet.. Cengiz abimde noktayı koydu, Sen İzmirlisin dedi bana ::pembe::

Abi resimde beni göstererek bişiy demiştin desene duysun şu GKN bi ::miiz::

ne alaka o şindi, cenkis abi nüfus memurumu:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Gökanım senin için bu günden itibaren işaretlemeye başladım sana kızları
gelince zorlanmayasın diye.
Pınar duymaz dimi bizi
Şşşşt sessiz olalım gölgesini gördüm gibi:bounce:
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Yok valla.... Ne sevgisi... Artık bir hafta yüzlerini göremeyiz..... :queen::queen::queen:

Ne yani bizim gördüğümüz sevgiyi seninlemi paylaşıcaktık. gelseydin kardeşim BEN SENİN SEVGİ HAMALIN DEĞİLİM . hahahahaaa
gerçekten çok güzel oldu çok şeyler kaçırdın alper . dur dur şurada biraz bişeyler kaldıysa o sevgiden sana vereyim. ben hala sevgi ve dostlık sarhoşuyum da nereye ayırdım senin için. Neyse bana geldiğinde bulur veririm sende nasibini al nede olsa arkadaşız. olmasza ekmeğini benim sucukların yağına bandırırsın artık, üstüne üstlük bir bardak ta kola cabadan , Cabadan derken alırım haaa :queen:

Gökanım senin için bu günden itibaren işaretlemeye başladım sana kızları
gelince zorlanmayasın diye.
Pınar duymaz dimi bizi
Şşşşt sessiz olalım gölgesini gördüm gibi:bounce:

sen ne diyon kardeşim yaaaa, Pınar benim kızım nasıl yaparsın bunu ben senin elini lolunu bağlatıp Pınara teslim etmezmiyim .
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Rahmi baba Pınar kızmaz bana biz onu da İzmir'li yaptık Cengiz abiyle fuarda.
Pınarı buraya önceden çağırıp Gökhan'a al işte sana İzmir'in en güzel kızını bulduk diyeceğim.
:wiinkk:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bugün sağnak yağışlı. sabah azcık ıslandım ama süper oluyor yağmurda kullanmakda.
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
bugün sağnak yağışlı. sabah azcık ıslandım ama süper oluyor yağmurda kullanmakda.

Sabah geç kalklamın etkisiyle yağmurda bi hışımla işyerine geldim birde baktım anahtar yok :pr:
Geri dön basa basa anahtarı al basa basa geri gel:salut:

Sonra ne var ne yok üstüm başım, motorum sırılsıklam:queen:

Şimdi ise hava günlük güneşlik :pr:

Motorumu temizledim ya akşama dönerken gene ıslanırım.:pr:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Gökanım senin için bu günden itibaren işaretlemeye başladım sana kızları
gelince zorlanmayasın diye.
Pınar duymaz dimi bizi
Şşşşt sessiz olalım gölgesini gördüm gibi:bounce:
::angry2::
sen ne diyon kardeşim yaaaa, Pınar benim kızım nasıl yaparsın bunu ben senin elini lolunu bağlatıp Pınara teslim etmezmiyim .
Saol babacığım beni savunduğun için ::pembe::
Şimdi ben senin kızınsam gidip gökhanı annesinden babasından isteyebiliriz dimi :)
Rahmi baba Pınar kızmaz bana biz onu da İzmir'li yaptık Cengiz abiyle fuarda.
Pınarı buraya önceden çağırıp Gökhan'a al işte sana İzmir'in en güzel kızını bulduk diyeceğim.
:wiinkk:
Hadi yine iyi kıvırdın :p Yoksa naapardım sen düşün :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst