Gökanım senin için bu günden itibaren işaretlemeye başladım sana kızları
gelince zorlanmayasın diye.
Pınar duymaz dimi bizi
Şşşşt sessiz olalım gölgesini gördüm gibi:bounce:
Rahmi baba Pınar kızmaz bana biz onu da İzmir'li yaptık Cengiz abiyle fuarda.
Pınarı buraya önceden çağırıp Gökhan'a al işte sana İzmir'in en güzel kızını bulduk diyeceğim.
:wiinkk:
Canım benim,ben 35 cm sem sende 38 cmsin en fazla.Aramızda 3-4 santim vardı.Öyle atla deve değil yaniKüçük hüsam la aranızda dalga geçilebilecek bi boy farkı var evet,ama benle değil :mrgreen: Cengiz abi şahit dediğin gibi..Zaten mantıken aramızda aşırı fark olsaydı yanyana ölçmezdik boylarımızı,gözle direkt farkedilirdi :wiinkk: Skull la boy ölçüştüğümü hiç hatırlamıyorum mesela
Bir de şu zeka ölçümü olayına girmeyelim hiç boşver,senin bana verdiğin 15 cm fazladan boy olayından çok daha büyük bi kıyak yaptım ben senin zekanı ölçerken :queen:O bilgiler reeli yansıtmıyor,durum çok daha vahim :queen:
tuncer (((((((çizgi 2 cm yukarda kalmış ... pınarda yan durmuş ... :cherry::cherry::cherry: istersen konu degişsin .. ben canlı şahidim
tuncer (((((((çizgi 2 cm yukarda kalmış ... pınarda yan durmuş ... :cherry::cherry::cherry: istersen konu degişsin .. ben canlı şahidim
İyide ben aynı boydayız demedim ki3-4 santim fark var dedim :wiinkk:
Bide şunu unutmaFuarda bilgisayar yanımda yoktu,ama şimdi var :queen:Bide ban tuşu var en güzelinden
![]()
Canım benim,ben 35 cm sem sende 38 cmsin en fazla.Aramızda 3-4 santim vardı.Öyle atla deve değil yaniKüçük hüsam la aranızda dalga geçilebilecek bi boy farkı var evet,ama benle değil :mrgreen: Cengiz abi şahit dediğin gibi..Zaten mantıken aramızda aşırı fark olsaydı yanyana ölçmezdik boylarımızı,gözle direkt farkedilirdi :wiinkk: Skull la boy ölçüştüğümü hiç hatırlamıyorum mesela
Bir de şu zeka ölçümü olayına girmeyelim hiç boşver,senin bana verdiğin 15 cm fazladan boy olayından çok daha büyük bi kıyak yaptım ben senin zekanı ölçerken :queen:O bilgiler reeli yansıtmıyor,durum çok daha vahim :queen:
İyide ben aynı boydayız demedim ki3-4 santim fark var dedim :wiinkk:
Bide şunu unutmaFuarda bilgisayar yanımda yoktu,ama şimdi var :queen:Bide ban tuşu var en güzelinden
Pınar,son fotoda neredeyse zıplıyorsunYapma Allah aşkına,bu kadar ezik olma
Tekrar diyorum,3-4 santim var aramızda kabul ediyorum.Küçük hüsamla yap sen o deveyim muhabbetini
![]()
pınarr bu sitenin en kısa üyesidir :cat::cat::cat::cat:
ı love u izmir .. forever izmir .. buca güzel .. şirinyer güzel gene gelecek ben
bucada manisanın .
bize bişi kalmadı be
Hayırlı geceler Mt izmir' li arkadaşlarım............
kuşadası da aydının,
ama şirinyer gerçekten izmirin,
coğrafyadan dağıttın bu gece .
sen takasda nereyi verecen bize pekii
Alp_tunay az önce diğer topiğe şirinyer aydın'a bağlı dedi.. Ben anlamam vallaa sizin ekipten çıktı bu söz
Çeşme'yi verirseniz sarıyer veririz bizde![]()
tuncer ne dio bu kız yaa
ben banlanmam tarih yazmaz falan
modlara da kafa tutuyo artıkın
banla gitsin:cherry:
bende banlarım soora, toptan kurtulmuş oluruz:queen: