[İzmir - MT]

Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
istanbulda harika 2gün geçirdik.buradan önce ümmet abime ve hepinize yürekten teşekkür ederim.benim için unutulmayacak 2 gündü diger katılan illerdek iarkadaşlarla tanışma imkanıda bulduk süpersiniz saolun.sizlerinde izmir bekliyoruz.:rendeer::rendeer:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Alper'cim çok rahattım valla
gelince de ben seni artcı almak ve doyasıya İzmir'i gezdirmek isterim
herşey için tekrar tekrar teşekkürler
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ben niye kovalıyorum abi :queen: :queen:
Hem birini kovalayacak olsam karmacoma yı neden kovalayım,seni kovalarım tenhada kıstırırım yine karma yı kovalamam,yaşı sakat neme lazım :queen::queen:

Bu arada doğru bilgiyi geçmen iyi olmuş.Karma sana yalanı hiç yakıştıramadım efesle kınıyorum :farao:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
tuncerin kovalamasından korkmam kuru iftiradan korktuğum kadar,
buçuklarla ne biçim oynayıp çamur atıyosunuz , dua edin nickim kırmızı diil adaleti madaleti sallar banlardım ama neyse ... :p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ben niye kovalıyorum abi :queen: :queen:
Hem birini kovalayacak olsam karmacoma yı neden kovalayım,seni kovalarım tenhada kıstırırım yine karma yı kovalamam,yaşı sakat neme lazım :queen::queen:

Bu arada doğru bilgiyi geçmen iyi olmuş.Karma sana yalanı hiç yakıştıramadım efesle kınıyorum :farao:

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

-slm
-ii, u?
-30 m 35 :p

Vallaa bu cevabı Tuncer verseydi 35 in immir plakası olduğu aklıma gelmez, boyunu yazmış diye düşünürdüm.. Yarım metre boyu var garibimin :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Pınarcım,boylarımız aynıydı diye hatırlıyorum ben(ciddiyim) :silent: Senle değilsek bile Gökhan la aynıyızdır.Sen şimdi çocuğa cetvel mi demek istiyorsun ?

Ben o mesajı karmacoma değilde sen yazmış olsan milimetre cinsinden senin beyinin sanardım :mrgreen: Sen boy sandıysan yine iyi..


Uzun boylu arkadaşa el sallayalım hadi :mrgreen:
cucepinaruo3.jpg
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Tabi ki,ona göre 1 kg da aslında 700 gram,1 km 700 metre :queen: Mazur görücez onu karma,benim mesajımda yazan sebepten ötürü o kadar yaklaşabilmesi bile iyi :queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
1 mt = 70 cm mi, :queen::queen: :p
15 cm de bende olsun dedim bozma şimdi çocuğu :mrgreen:
Pınarcım,boylarımız aynıydı diye hatırlıyorum ben(ciddiyim) :silent: Senle değilsek bile Gökhan la aynıyızdır.Sen şimdi çocuğa cetvel mi demek istiyorsun ?

Ben o mesajı karmacoma değilde sen yazmış olsan milimetre cinsinden senin beyinin sanardım :mrgreen: Sen boy sandıysan yine iyi..


Uzun boylu arkadaşa el sallayalım hadi :mrgreen:
cucepinaruo3.jpg

Yanyana ölçtük boylarımızı kısa çıktın hatırlatırım:mrgreen: Cengiz abi şahit hem :p
Gökhan benle aynı boyda olduğu için senin boyunda olması ihtimali sıfır :p
harbi nası ölçülüyo şu beyin.. Bizede yöntemi göstersene Mir'im :mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Canım benim,ben 35 cm sem sende 38 cmsin en fazla.Aramızda 3-4 santim vardı.Öyle atla deve değil yani :) Küçük hüsam la aranızda dalga geçilebilecek bi boy farkı var evet,ama benle değil :mrgreen: Cengiz abi şahit dediğin gibi..Zaten mantıken aramızda aşırı fark olsaydı yanyana ölçmezdik boylarımızı,gözle direkt farkedilirdi :wiinkk: Skull la boy ölçüştüğümü hiç hatırlamıyorum mesela :)

Bir de şu zeka ölçümü olayına girmeyelim hiç boşver,senin bana verdiğin 15 cm fazladan boy olayından çok daha büyük bi kıyak yaptım ben senin zekanı ölçerken :queen:O bilgiler reeli yansıtmıyor,durum çok daha vahim :queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
tuncer (((((((:) çizgi 2 cm yukarda kalmış ... pınarda yan durmuş ... :cherry::cherry::cherry: istersen konu degişsin .. ben canlı şahidim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst