Motoshow 2008 Tüm Fuar Fotoğrafları Burada

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Allah'tan baklava sevmiyorum.. :mrgreen: Şekerpare isterim seneye Anteppppp.. :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka inanırmısın bu tatlı İstanbulda Güllüoğlundan başka bi yerde yenmez...

sizin oraları bilmem...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
halis mulissssss İZMİR baklavası abiiiii gittim aldım bi güzelde yedim:p kıskananlar çatlasın :p

dsc01180mn0.jpg
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
yaw baklavayı hangi ara götürdünüz bana teslim ettiniz arkaya koydum
bi yere gittim geri geldiğimde hiç bişe kalmamıştı haber vermeden yemişsiniz walla hehehehe:mrgreen:
afiyet olsun arkadaşlar resimlerle avunuruz bizde napalım hehehehee:mrgreen:
tüm gelen MT üyelerimizin yüreklerine sağlık çok iyi dostluklarımız oldu
harikasınız teşekkürler her şey için:rendeer:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
halis mulissssss İZMİR baklavası abiiiii gittim aldım bi güzelde yedim:p kıskananlar çatlasın :p

dsc01180mn0.jpg

Sen buna baklava mı diyorsun :farao::farao:

BAKLAVA BUDUR İŞTE :queen::queen::queen::queen::p:p


s7300949zl3.jpg


s7300950py1.jpg


s7300951cz0.jpg


Metehan kardeşim bu tepsilerden birini bitire bilirmisin sana söz Ayıntap ba gel tepsiyle indirecem önune :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
yaw baklavayı hangi ara götürdünüz bana teslim ettiniz arkaya koydum
bi yere gittim geri geldiğimde hiç bişe kalmamıştı haber vermeden yemişsiniz walla hehehehe:mrgreen:
afiyet olsun arkadaşlar resimlerle avunuruz bizde napalım hehehehee:mrgreen:
tüm gelen MT üyelerimizin yüreklerine sağlık çok iyi dostluklarımız oldu
harikasınız teşekkürler her şey için:rendeer:

abi bütün suç tuncer abinin o zorladı :p:p:p :queen::queen: hadi yiyelim dedi bizde dayanamadık yedik :cherry:

aydemir abi yapma şunu ya gösterme baklavayı abi bu baklavayı istanbula nasıl gönderebilirsin :p:p:p:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
eee yuh yani sisecek bir yerlerimiz :D tamda oylen saati canimda nasil cekti :D herkese afiyet bal seker olsun. ,benim fuar maceram buruk gecti yaza düğünüm var iki işi bir araya soktuk gelinlik ağır basınca fuar yalan oldu 1,5 saatte kosa kosa dolandık cıktık ama iyi tecrube oldu bilenle gidip zaman olması lazımmış.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Aydemir abi geliooooom oyy oyy oyyy oyyyyyyyyyy :) abi bizimki tatlı olsun işte biyermin şişmesini önledim az bucuk :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan kardeşim bu tepsilerden birini bitire bilirmisin sana söz Ayıntap ba gel tepsiyle indirecem önune :queen::queen::queen::queen:

abi ben hanım tarafından biraz ayıntap ispirli olurum...antep baklası şişirmez...bizim vasco de gama bir tabakta şişmiştir...:p
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
noluyo ya burda. olan var olmayan var.
t shirt ume damladı salyam... (yalan degil)
forumlarda bu tip fotoraflar yayımlanmasına son derece karşıyım...
 
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
noluyo ya burda. olan var olmayan var.
t shirt ume damladı salyam... (yalan degil)
forumlarda bu tip fotoraflar yayımlanmasına son derece karşıyım...

hoca hangi fotolara karşısın fuar mankenlerimi yoksa aydemir abinin baklava resimlerine mi :silent:
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
bu arada biz motorcular özgür adamlarız ya...PAzar günü fuar ortamı tahmin ettiğim iğne atsan yere düşmez durumundaydı...daral geldi inanın...müzik desen gürültü patırtıyı yapan esas nedendi...

2Teker standının önünden geçiyorum...Ayşe Şule Hanım Kızımın yanında 2 tane hoparlör Kıraç çalıyor...Ayşemm çalıyor...yahu sayın oğlu sayın görevliler ne konuşulduğunu duyamıyoruz.imza isteyen süper hayranlarıyla bağırarak anlaşıyor...biraz kısın Allah rızası için...

akıl sağlığını yitirircezine tekno parti verdi bazı standlar..Burasıda Polonya Varşova ya...dum tıs dum tıs...

Bazı şovlarda Amsterdamda hissettim kendimi...bira serbestti zaten...tek eksiğimizi uyuşturucuydu...:pbu arada ben Bira içen kişiyim he...sofu değilim yani..ama fuarda içmem...içendende motor kullanırsa tiksinirim..:p

lan motor alıcam şunun sesini kısda bişey sorayım kendimi yırtmadan insancıl bir şekilde...Allah sana akıl vermiş kıstır biraz sesi...

bir panik olduğunda 50.000 kişi birbirini nasıl ezer düşünen varmı ..yok..

nası fuarcılık anlayışı hiç çözemem...bu fuarcılığıda çözemedim...

Fuarcııııııııı geldiiiii haanımmm adamı bunlar...

Hayy ağzına sağlık. :)

Önümüzdeki sene için ders alırlar mı sence ? :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi ben antep baklavasını kapalıçarşıdaki müşteriden biliyorum, ondan bir yesen güllüoğlunun adını unutursun emin ol :)

haco Güllüoğlunun baklavası Antep baklavasından bile üstün iyimi...:padamların laboratuvarı var haco...birde sırları var...Coca Cola sırrı gibi bişey bu yani...:p

aydemirim adamdaki bedene bakta konuş :) tepsiyi önünden çekme havada karada götürür :queen:

haco dişler nanay zaten...aman bana tatlı demeyin nolur...:salut:

Hayy ağzına sağlık. :)

Önümüzdeki sene için ders alırlar mı sence ? :silent:

şimdi paşam sen eğitimcisin...insana eğititim verirsin alır...bunlar insan değil...

Sirk Eğitimi verirsek 2 numara belki kaparlar...oda yiyecekle...Allah akıl vermiş ama düşünme yetisi vermemiş...yapılcak olay şu...

bu kişileri 90 m2 odaya kapatıp tekno volümü vererek önce sağırlaştıracaksınki birdaha hayatın doğanın sesini kuş seslerini duyamayacaklar...sonra üremelerini önleyeceksin...sonra salıcaksın ormana...orda ait oldukları yaşam tarzında yaşasınlar...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
abi bu ne yaa Fuar Fotorafları ... BaklavaLar Falan... Bidaha Ki sene Mangalı Hazırlayında Tekirdağdan Köfte Getireyim :mrgreen: Köfte Pişirelim Hoca :D Gerçi köfte için Fuarı Beklemeyede Gerenk Yok Ya Neyse :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst