Motoshow 2008 Tüm Fuar Fotoğrafları Burada

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
senin çenene bağlamak lazım belliği her sene tek HATA bulan sensin :p yakalayamadım seni fuarın kapısındaydın biz çıkarken seni gördük ama camlar kapalıydı sesimizi duymadın bende arkadaşlara anlattım yolda senin KÖYÜN DELİSİ olduğunu :queen:

abi arkandan beni yolladılar takip et kaybolur falan dediler...48 lik çanta siparişi vermişler ama çanta diye kask alabilir sahap çık dediler...elinden tut kaybolur dediler..valla..:p
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Tubiş bana mayıs sonuna kadar izin ver izmir ve antalya yollcukuğuna çıkıcam arada senide arada çıkarmış olurum:)
sana özel bir gezi olur:)
Heee bu arada 1 buçuk ay sonrada bi süprüz olabilir şişşş aramızda he:bounce:

amma aranızda kalmış hee :p:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
abi arkandan beni yolladılar takip et kaybolur falan dediler...48 lik çanta siparişi vermişler ama çanta diye kask alabilir sahap çık dediler...elinden tut kaybolur dediler..valla..:p

onun hesabı burada görülecek zaten :queen:

eski bir atasözü derki;
yalancı şıracının şahidi bozacı :cat: peşime taktığı adama bakılırsa kesin idam gerekiyor :bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[

Metehan bakta gözün karizma görsün............. ben susuyorum fotoğraf konuşsun........ :cat:

yahu Turuncu mont giyen hiç tanıdığım yoktu inan...vallahide bak...yok böle bir zevk...oranjjj turanjj şekli...Ankara havasını almış adam demek İzmire gelince böle sapıtıyor...:p

onun hesabı burada görülecek zaten :queen:

eski bir atasözü derki;
yalancı şıracının şahidi bozacı :cat: peşime taktığı adama bakılırsa kesin idam gerekiyor :bounce:


valla sor abe...bide şey dedi...İzmir grubuna liderlik yapıyor...milletin başını yakmasın vs...hoş şeyler değil tabi bu söylentiler...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yahu Turuncu mont giyen hiç tanıdığım yoktu inan...vallahide bak...yok böle bir zevk...oranjjj turanjj şekli...Ankara havasını almış adam demek İzmire gelince böle sapıtıyor...:p




valla sor abe...bide şey dedi...İzmir grubuna liderlik yapıyor...milletin başını yakmasın vs...hoş şeyler değil tabi bu söylentiler...


way demek bunuda söyledi ben şimdi en yakın zamanda onu bir mangalda sucuk partisine götürüp alkole boğmammı :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konuyu Toplam 33 üye okuyor. (33 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
06bluedragger, VaScO1925, canercidam, ERYİLMAZ, Mert, cony007, erdincpolat, angelmen58, kadsal, iceice, TyyR, suzukici, sturmovik, bur-k@, wozzy, CRAZYUSUFCUK, alonso, muratgergerli, cico88, feritsolak, cem-beat, Huckle, MR.LONELY, harved, redlineriderr, Pınarr, ahmetnr, AS_DOPER, rapunzel, eencetin, odokdok, Nemrut, Marv


ehi ehi fuar baya kitlemiş sizi buraya..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Cumartesi geldiğimde...şunu farkettim...

Sitenin Basın Halkla İlişkiler Sorumlusu ihsanhakan...

Site Koordinatörü Fetişist Kırbac Güzeli Atilla...

Enerji ve Tabi Kaynaklar Bakanı Jesse...

Site Moto Test Sorumlusu BOY Memo..

bu görevlere yakışmışlar...:p

herkesin eline ayağına sağlık...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
antalyayada fuar isterüük..
 
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
way demek bunuda söyledi ben şimdi en yakın zamanda onu bir mangalda sucuk partisine götürüp alkole boğmammı :cat:

abi benide götür bi sucuk partisine kafaları birlikte çekelim naasıl olur :queen::queen::queen::cherry::cherry:

Mt standında belliğini unutan arkadaş bana ulaşsın :wiinkk:

abi ben MT standığı ile ilgili hiç bişey hatırlamıyorum bana biri pazar ne yaptığımızı anlatsın :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Ya dalgınlıktan işte unutmuşum.... Naaparsın ortalık çok karışıktı da.... :p:p

alp_tunay yazık yazık sana hiç yakıştıramadım. o benimdi::xcrying:::xcrying:

Erhan o bellik benim abi. Bİr ara standa bırakmıştım çıkarken unutmuşum.:queen:

Bu arada fuarda kaskını dizliklerini hatta motorunu unutanlarda var mı:cherry: Her türlü sahip çıkılır:queen:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
GAZİANTEP MT den 5 kişi olarak fuardaydık sagolsun ummet abi geldi aldı bizi sabah saat 6:30 da havalimanından (teşekürler ümmet abi:rendeer::rendeer::rendeer:)
sonra İZMİR MT ile kahvaltıya gittik güzel bir ortamdı hepsıde cana yakın insanlar sonrası fuar...
s7300892vt4.jpg

s7300915yp6.jpg

s7300916qf7.jpg

s7300917jo3.jpg

s7300926lb6.jpg

s7300930ka2.jpg

s7300932su6.jpg


bu forrap da doymak nedir bilmiyor:queen::queen:dünyanın baklavasını mideye indirdi :p:p:p nede olsa antep baklavası taniştıma memlun oldum tuncer kardeşim

s7300935qr1.jpg

s7300937xl7.jpg

s7300941ur6.jpg

s7300947lz1.jpg

s7300948wp9.jpg


FUARDA TANİŞTİGİM TÜM MT ÜYELERİNE CANA YAKINLIKLARINDAN DOLAYI TEŞEKÜR EDERİM...:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
hocam gerçekten baklava ve şekerparaye laf yoktu tuncer abi ile malı iyi götürdük(murat yani ben :p) ben nedense 5 baklava ve 7 şekerparaden sonra bi kesildim sonra coca cola zero standında cola dağıtım saati gelmiştiki gittik bide ne görelim tanrının kırbacı (atilla abi :queen: ) cola standında cola işine girmiş ordan sıraya girdik colamızı alıp keyfimize baktık bu arada atilla abi saçının sağa tarafındaki MT yazısı güzel olmuştu umarım bu yazdığımı okur :cat: ayrıca tüm gaziantep MT'ye saygılar bir dahaki fuarda inşllah tekrar görüşürüz :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
harika bir paylaşım...
teşekkürler emeği geçen herkese:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819

Bizim apti kız Tuçe kendinden geçti...demekki bir ayıntap baklavasına yelkenler suya iniyor...öğrenmiş olduk...şimdiki kızlarda bi garip:queen::queen:


Aydemir Hoca İstanbullu bir MT üyesi olarak teşekkür ediyorum..İzmir MT yi göremediğim için hediyelerinide göremedim...:p
 
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
Bizim apti kız Tuçe kendinden geçti...demekki bir ayıntap baklavasına yelkenler suya iniyor...öğrenmiş olduk...şimdiki kızlarda bi garip:queen::queen:


Aydemir Hoca İstanbullu bir MT üyesi olarak teşekkür ediyorum..İzmir MT yi göremediğim için hediyelerinide göremedim...:p

mete han abi o baklava'dan sende yeseydin sende kendinde geçerdin :queen::queen::queen: ben sana pazar günü ayırdım sen gelmeyince senin yerine ben yedim umarım kızmadın :wiinkk::wiinkk::silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete han abi o baklava'dan sende yeseydin sende kendinde geçerdin :queen::queen::queen: ben sana pazar günü ayırdım sen gelmeyince senin yerine ben yedim umarım kızmadın :wiinkk::wiinkk::silent:

benim zamanımda kızlar kolasına katılan uyku ilacından kendinden geçerdi...zaman çok değişti...:p

Ama ayıntap baklavası adamı lezeetden götürür valla...2 dakkada Nırvanaya ulaştırır...sen hiç ayıntap sofrasına oturdunmu...üzerine mutfak tanımam...:cat:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
GAZİANTEP MT den 5 kişi olarak fuardaydık sagolsun ummet abi geldi aldı bizi sabah saat 6:30 da havalimanından (teşekürler ümmet abi:rendeer::rendeer::rendeer:)
sonra İZMİR MT ile kahvaltıya gittik güzel bir ortamdı hepsıde cana yakın insanlar sonrası fuar...

s7300932su6.jpg


bu forrap da doymak nedir bilmiyor:queen::queen:dünyanın baklavasını mideye indirdi :p:p:p nede olsa antep baklavası taniştıma memlun oldum tuncer kardeşim



FUARDA TANİŞTİGİM TÜM MT ÜYELERİNE CANA YAKINLIKLARINDAN DOLAYI TEŞEKÜR EDERİM...:rendeer::rendeer::rendeer:

Aydemir abi baklavalar ve fuara gelip standımızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler. Tanıştığımıza çok memnun oldum. Gaziantep MT yi her zaman bekliyoruz. :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
metehan bizim bilader kilis' ten gelin getirdi her cumartesi evde bi sofra var azın uçuklar kebaplar mebaplar ohoo :mrgreen:
baklava canım çekti şerefsizim.. şimdi gidip alıcam abi ::utangac: resminide eklicem inaaat :p
 
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
metehan bizim bilader kilis' ten gelin getirdi her cumartesi evde bi sofra var azın uçuklar kebaplar mebaplar ohoo :mrgreen:
baklava canım çekti şerefsizim.. şimdi gidip alıcam abi ::utangac: resminide eklicem inaaat :p

abi bi porsiyonda bana yollasana neyse kargo parası veririz yahu olmadı sen onu 2,5 porsiyon yap :p:p:p ama karışık olsun hepsinden azar azar :queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst