Motoshow 2008 Tüm Fuar Fotoğrafları Burada

Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
saol erhanım baysalım ya burdada kulak yapmış uyuzun birisi :p
bi rahat bıramıyolar yaww bıktım heee:)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
p1090187smallny1.jpg


p1090188smallnt0.jpg


p1090189smallja9.jpg


p1090191smallbi4.jpg


p1090193smalluk0.jpg
p1090194smallbr7.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
isyanım var!!! kaçan bi fuar daha kaçan bi buluşma daha.. seni esefle kınıyorum marv.. bu hasta adamı yanlız terkedip fuar şeysinden yoksun bıraktıın için...
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
::deliir::
p1090195smallvt8.jpg


p1090196smalldz3.jpg


p1090197smallkj9.jpg


p1090244smallar3.jpg


p1090245smalldp8.jpg


p1090246smallpy1.jpg


p1090247smallmi9.jpg


p1090270smalltq2.jpg


Naz ve çekmesene ulen bakışıyla iso
p1090273smallrq1.jpg


Çifte kumrular fuar kimin umrunda :)
p1090274smallhx6.jpg


Fuarda imza dağıtanlar

Ayşe Şule
p1090275smallty3.jpg
p1090276smalljv5.jpg


Kenan
p1090300smallur9.jpg


p1090311smallud3.jpg


p1090315smalliu8.jpg


p1090316smallqa4.jpg


p1090318smallei0.jpg


p1090320smallrb4.jpg


p1090321smallle8.jpg


p1090323smallzy4.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Bana şu resimleri mail olarak gönderebilecek bi cengaver yok mudur??

Şirkette resimleri göremiyorum.. Hadi meraktan çatlamayım şimdi dimi :mrgreen:

saol erhanım baysalım ya burdada kulak yapmış uyuzun birisi :p
bi rahat bıramıyolar yaww bıktım heee:)

Ahahahaaa... :p
Gelde bi arada tavlada ifadeni alıyım uzun kulaklı şeyh seni :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Pnar bende 650 tane resim var kayıtlı :) 129 MB hepsi :S 250 mb upload edebileceğim yer varsa eder sana yollarım....
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Bana şu resimleri mail olarak gönderebilecek bi cengaver yok mudur??

Şirkette resimleri göremiyorum.. Hadi meraktan çatlamayım şimdi dimi :mrgreen:



Ahahahaaa... :p
Gelde bi arada tavlada ifadeni alıyım uzun kulaklı şeyh seni :mrgreen:

beter ol az bile sana :p:p

kızımcım tavlayla olsaydı bu işler pistlerde görürdük seni otururken değil giderken icraat lazım bize
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
45 dakika sonra 700 adet fotoğraf upload edilmiş olarak huzurlarınıza sunulacaktır :p
 
Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
222
Bunlarda benden Crf 250 r Fuarda Ridermotor(Ankara) standındaydı satılık 10.000 ytl jet kıt ve cıft cıkıs fmf egzoz mevcut 2007 model

Baksana güzelim:)


Ktm sxf-250 tabanca gibi makina :)

Yaaa Kızım girmesene Transalp in içine ben sadece transalp ı cekmek ıstıyom Bak yıne ayagını soktun oraya:)

CBR 1000 RR Renk tasarımı harkulade


Trial cının makına


Şampiyon KENAN SOFUOĞLU

CRF 450 R 58 HP 101KG Üstünde durmak Delikanlı ister:)


Kemal merkit ve Kutlu torunlar'ın parıs dakar da kullandıklar makınalar ve ben

Evren ve kupaları

Yeşilimm fena:)

Aşağıdakı fotodakı bayan arkadaşı bı yerden tanıyom ama cıkaramadım yaa oyuncu yada reklamda falan gördüm


Kızlar bu tarafa bakın haaa şöyle :)


ben ve Fuarın en gözde mankenlerinden ilk başta geleni bence
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
p1090350smallsm2.jpg


Kayıp moderatörün sırrı çözüldü :)
p1090351small2ax1.jpg


p1090360smallwj2.jpg


p1090361smallni2.jpg


p1090362smallsa9.jpg


p1090363smalluq4.jpg


p1090364smallna5.jpg


p1090365smallbb0.jpg


p1090366smallee8.jpg


p1090367smallrw3.jpg


Güle güle MT İzmir
p1090369smallfq8.jpg


p1090371smallwj6.jpg
 
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
en fazla üye sanırım burda :queen:


biraz daha resim eklemenin kimseye bi zararı yok sanırım :queen::queen::queen::queen:













 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ne kadar üye geldi bilmiyorum ama her sene güzel olacağına eminim.. Sonuçta MT'min güzel insanları oradalar.. :) Bu arada fuar berbattı falan diyenler, siz keyfini çıkaramamışsınız arkadaşlar.. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst