saol erhanım baysalım ya burdada kulak yapmış uyuzun birisi
bi rahat bıramıyolar yaww bıktım heee![]()
Bana şu resimleri mail olarak gönderebilecek bi cengaver yok mudur??
Şirkette resimleri göremiyorum.. Hadi meraktan çatlamayım şimdi dimi :mrgreen:
Ahahahaaa...
Gelde bi arada tavlada ifadeni alıyım uzun kulaklı şeyh seni :mrgreen:
Valla resimler arasında görmüştüm ama al bide benim çektiğim olsun
![]()
Buda benim çektiğim avatarlık foto:queen:
![]()




















Az kaldı ağlamama :salut: Ahanda başladım :salut:
Az kaldı ağlamama :salut: Ahanda başladım :salut:
Pnar bende 650 tane resim var kayıtlı129 MB hepsi :S 250 mb upload edebileceğim yer varsa eder sana yollarım....