Motoshow 2008 Tüm Fuar Fotoğrafları Burada

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
bence bira içelim güzelleşelim şöle bol köpüklü soğuk soğukkk missss
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Resimler bittimi huuuu..... Bekliyoruz.... :silent:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Her fuara giden en az 20 tane çekmiştir.....:silent:

Paylaşım arkadaşlar hadiii... :wiinkk:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
ya sosyete şarapmı içer allah aşkına nerde benim viskim sosyetik çocuk olayım 2 dakkada size:p

Bir gazoz alırmısın yavrum? (nuri alço :p)
Şarabın bi kültürü vardır bi kere.. Koklarsın önce şarabı, kadeyi burnunun etrafında gezdirerek.. Sonra ufak bi yudum alıp tadarsın.. Tadını çözmeye çalışırken ciddi bi duruş gerektirir.. Sonra ufak bi yudum daha tadarsın.. Olmazsa son bi kez daha koklar ve masaya kadehi koyarsın.. Ya da bunu beğenmedim diyip yeni bi şişe şarap açılmasını söyler onu tadarsın.. Beğenene kadar :cherry:
Tekirdağlıyız babam kendisi şarap yapıyor zaten :p
Şarköyün şarabı meşhurdur bilirim :queen:
Lem oolum bi git yaa.. Şarköyün şarabı mı varki meşhur olsun :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hondayı satıp Mondıal alıcam...:queen:






fotodaki karakter..Gınger(Oğuzhan)..eski üyelerden...cbf tyafasından..

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst