- Katılım
- 18 Ağu 2006
- Mesajlar
- 2,835
senin daha okulun var...soraa cıbır 125 in olacak...
geleceğin parlak...:queen:
heee parlak ...:bounce:
:rendeer:
senin daha okulun var...soraa cıbır 125 in olacak...
geleceğin parlak...:queen:
Anlamadığım Şarköyde Üzüm bağları mı var ki şarap olsun..... :queen::queen:
Ben hiç bağ mağ görmedim..... Ama Rakılarına bişi diyemem.... Hele boğma.... :cat::cat:
Orası aydına bağlı lem..... :queen::queen::queen::queen:
bence fransada bordeux şarapları meşhurdur:queen:
Anlamadığım Şarköyde Üzüm bağları mı var ki şarap olsun..... :queen::queen:
Ben hiç bağ mağ görmedim..... Ama Rakılarına bişi diyemem.... Hele boğma.... :cat::cat:
Resimler bittimi huuuu..... Bekliyoruz.... :silent:
kırk yılın başı mı dedin tuğçee hahahahahahaa:mrgreen:
:cherry:ulen geçen dürümleri götürürken hiç öle demiyodun![]()
ohh alper ohh al bu sana:cherry:
benim yorum yapmama gerek kalmadı:bounce:
bence bira içelim güzelleşelim şöle bol köpüklü soğuk soğukkk missss
yaw rakı varken biranın yüzüne bakılırmı be alperim...![]()
Sosyete olun biraz, şarap için :mrgreen:
Sosyete olun biraz, şarap için :mrgreen:
Hiçte bile.. Şarap kültürsüzü seni
Ürgüp'ün şarabı meşhurdur ::miiz::
Şarabın bi kültürü vardır bi kere.. Koklarsın önce şarabı, kadeyi burnunun etrafında gezdirerek.. Sonra ufak bi yudum alıp tadarsın.. Tadını çözmeye çalışırken ciddi bi duruş gerektirir.. Sonra ufak bi yudum daha tadarsın.. Olmazsa son bi kez daha koklar ve masaya kadehi koyarsın.. Ya da bunu beğenmedim diyip yeni bi şişe şarap açılmasını söyler onu tadarsın.. Beğenene kadar :cherry:ya sosyete şarapmı içer allah aşkına nerde benim viskim sosyetik çocuk olayım 2 dakkada size
Bir gazoz alırmısın yavrum? (nuri alço)
Lem oolum bi git yaa.. Şarköyün şarabı mı varki meşhur olsunTekirdağlıyız babam kendisi şarap yapıyor zaten
Şarköyün şarabı meşhurdur bilirim :queen: