Sizde scooteri motosikletten saymayanlardan mısınız??

Sizde sooter ı motosikletten saymayanlardan mısınız?


  • Kullanılan toplam oy
    143

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Evet arkadaşlar; çok sık rasladığım bi tabir var son günlerde , scooter da motor mu ya veya tabureye oturulur gibi motora mı binilir; ya da vitesliye bineceksin ki motosiklet kullandığını hissedesin vs.vs. gibi

Size sorsam siz scooter ı motosikletten sayıyor musunuz ; yoksa 2 tekeri olan gaz verdin mi giden, frene bastın mı duran , günlük iş görmeye vs.vs. işlere yarayan bi alet olarak mı görüyorsunuz:)
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
31
Scooter Motorsikletleri Herkes Hafife Alıyo Ama Cok Tehlıkelı Motorlar Scooterleri Yatıramassın Fazla Cabuk Kayar Kullanımı Hem Kolay Hem Zor Motorsikletler Yani
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
tabiiki scooter de bir motosiklettir.
sonuçta 2 tekerlimi evet rüzgarı yiyomusun yiyosun daha ne o zaman:farao:
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
pek ciddiye alınmayan motosiklet türü olsada şehir içinde bir numara. maxi scooterlar hariç küçükler bence şehirler arası yollar için uygun değil...ama scooterda motosiklettir bunu inkar eden çıkmaz heralde...
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
çok saçma bir anket bence.(hazırlayan için değil böle düşünenlere sözüm) scooter motorsiklet değildir diyen arkadaşlar sorsun kendine acab ben motorsikletçimiyim diye...otomatik vitesli arabalarda ozaman araba değil,aslında onlarda tekne :queen: oylama sonucu %75 motosiklettir %25 değildir diye sonuç çıktı.demek ki böyle düşünenler var aramızda.:pr:
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
38
benim scooterım var kapının önünde brandası çekilmiş bi şekilde yatıo motorsiklet demeye bin şahit lazım vitessiz motorsiklet olmaz onla trafiğe çıktığımda kendimi ezik hissediyorum ve çoğu araçlar beni yolda sıkıştırıyor.:farao:scooter bisikletten farksızdır.
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
benim scooterım var kapının önünde brandası çekilmiş bi şekilde yatıo motorsiklet demeye bin şahit lazım vitessiz motorsiklet olmaz onla trafiğe çıktığımda kendimi ezik hissediyorum ve çoğu araçlar beni yolda sıkıştırıyor.:farao:scooter bisikletten farksızdır.

ne demek scooter bisikletten farksızdır böyle saçma bi düşünceye nasıl varabildiğini öğrenebilirmiyim:pr:
scootere binerken kendimi ezik hissediorum demişin niye ezik hissedesin ezik hissediosanda binme o zaman!
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
38
bir nexus 500 yada bugram 650'nin yaptığı hızı yapabilecekmisin acaba:queen: herhalde bisikletle 160-180 görüyorsun sen bu kadar iddalı konuştuğuna göre :queen: (nelere kaldık allah'ım..sen yardımcımız ol)

olabilir ama ben benim motorumdan söz ediyorum bence scooter üretimi kaldırılsın
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
31
Dostum Bırak Bu Işleri Yaw Senin Scooter Küçükse Büyükleri De Var Mesela 125-150 Cc Scooterler 120 130 Yapıo Bu Da Gayet Güzel Bir Hız Scooterleri Kötüleme
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
38
Dostum Bırak Bu Işleri Yaw Senin Scooter Küçükse Büyükleri De Var Mesela 125-150 Cc Scooterler 120 130 Yapıo Bu Da Gayet Güzel Bir Hız Scooterleri Kötüleme

vitesli olsa sözüm yokta vitesli olduğu için özelliği kaçıyo motorsiklet havasını vermiyor motora bindiğin zaman hakkını vereceksin.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Siz motor deyince sadece 1000RR R1 felan aklınıza geliyor galiba! Scooterda kendi kültürünü hayran kitlesini yaratmıs bi motosiklettir..Siz istesenizde istemesenizde!

Bu resimdeki makinede bi scooter, ve şuan piyasada olan orta siklet naked motorlar kadar güçlü ve en az onlar kadar viraj yapabiliyor..

1a.jpg
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
olabilir ama ben benim motorumdan söz ediyorum bence scooter üretimi kaldırılsın

senin motorun ufak CC diye firmalar şimdi sana özel scooter üretimini kaldırsın mı :silent: büyüde gel ufaklık.böle saçma sapan sorular meşgul etme..sinirlerimi bozdun böle saçma düşüncelerle zaten..tartışması bile olamayacak konuda üzerinde neler konuşuyoruz yaaa :pr:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
ne demek scooter bisikletten farksızdır böyle saçma bi düşünceye nasıl varabildiğini öğrenebilirmiyim:pr:
scootere binerken kendimi ezik hissediorum demişin niye ezik hissedesin ezik hissediosanda binme o zaman!

bence hemen sat satki içindeki motor sevdası bitsin bari zaten bi işe yaramıyormuş :queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst