- Katılım
- 27 Nis 2007
- Mesajlar
- 836
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar; çok sık rasladığım bi tabir var son günlerde , scooter da motor mu ya veya tabureye oturulur gibi motora mı binilir; ya da vitesliye bineceksin ki motosiklet kullandığını hissedesin vs.vs. gibi
Size sorsam siz scooter ı motosikletten sayıyor musunuz ; yoksa 2 tekeri olan gaz verdin mi giden, frene bastın mı duran , günlük iş görmeye vs.vs. işlere yarayan bi alet olarak mı görüyorsunuz
Size sorsam siz scooter ı motosikletten sayıyor musunuz ; yoksa 2 tekeri olan gaz verdin mi giden, frene bastın mı duran , günlük iş görmeye vs.vs. işlere yarayan bi alet olarak mı görüyorsunuz