forumda gezinirken bikaç yorum gördüm çok tuhafıma gitti.örne vererek açikliyim adamın biri 125 lik scooter almış 6 bin tl para vermiş,altındaki yorumlar şu vaiyette 125 lik scooter a 6 bin lira çok,yazık etmişsin paranı,ben olsam almazdım,ÜSTÜNE AZ DAHA KOYUP 600 LÜK ALIRDIM. yahu millet...