scooter lastik

Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
176
bende cygnus rs scooter var 9 bin km ye geldi lastik değiştirmedim hala ama lastikler 4 senelik. acayip yarıklar oluşmaya başladı ve ıslak zeminde ilk zamanki gibi tutunamıyor 1 bardak suda kayıyorum adeta. yeni lastik almak istiyorum ama hiç bir fikrim yok lastik hakkında.ben yaz kış kullandığım için 4 mevsim lastik uygun olur diye düşündüm ama hangisii nesi bilemiyorum. 150,160 civarı bütçe ayırdım lastiğe sizden önerilerinizi bekliyorum
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
176
güncel .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:19 ----------

up lan up up up
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
347
O motoru kullandım ben. Lastik önemli ama aslında çok güvenli motor değil cygnus rs. En azından pirelli filan taktır bence. Çünkü zaten mekaniği güvensiz olduğundan denge kaybı çoktur bu motorların. İnan düşe düşe bir hal olmuştum ben.

Asıl tavsiyem bir cub veya vitesli alman olur. Zaten binince anlayacaksın ne demek istediğimi.

Bununla devam diyorsan pirelli taktır en azından biraz daha güvenli olur.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
176
yaza ninja alacağım ama , ben 10 bin km dir kullanıyorum hiç bir sıkıntısıı görrmedim
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Cygnus'un jantları 10" idi yanılmıyorsam.

150-160 TL arasına iyi bir lastik alınabilir.

Metzeller,Michelin,Pirelli gibi lastiklere bakabilirsiniz.

Nelere dikkat etmem gerekli diyorsanız;

-Lastikler mümkünse yeni tarihli olmalı,

-Motor yağışlı havalarda da kullanılacaksa lastiklerin su tahliyesinin iyi olmalı.
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
347
yaza ninja alacağım ama , ben 10 bin km dir kullanıyorum hiç bir sıkıntısıı görrmedim

Kardeşim, tabi ki biraz da kalıpla ilgilidir bu, ufak yapılı veya zayıfsan bu motor daha uygun olabilir senin için. Ben de aynen 10000 km civarı bindim bu motora. Oturuşumu düzelteyim derken denge kaybından düştüğümü bilirim. Ta ki innovaya bindim o zaman anladım ben de bunu...
 

Nfs

Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
159
Yumuşak bilinidik bir marka olsunda ne olursa olsun...4 sene çok uzun bir süre bence...Dikkat et.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst