- Katılım
- 16 Şub 2011
- Mesajlar
- 176
- Konu Yazar
- #1
evet başlıktan da anlaşılacağı üzere ben havan sever motorculardanım. sizlerden istediğim tek bir şey var. herkesin evinde İLLAKİ bir adet toz bezi olarak ayrılmış eskimiş tişört veya onun gibi birşey vardır.motoruma kedi oturuyor aman tüyleri kalıyor dememek için tek yapmanız gereken ; motosikletin selesinin üzerine o bezi örtmeniz bu sayede kedi rahat biryerde kalmış soğuktan fazla etkilenmemiş olacak hemde sizin koltuğunuz tüysüz ve temiz kalacak .
aman canım kediye nolur kedi üşürmü diyenler için de not yazayım. kediler insan gibi değildirer karınları yere direkt olarak temas ettiği için çok soğukta kalırsa idrar yolu enfeksiyonu gibi kötü hastalıklara yakalanabilirler
bir not daha : kedi sevmiyorsanız motorunuzun temizliği için yapın. o birkaç tane hayvan var adlarını söyleyemeyecem böcek spreyi sıktım inşallah zehirlenir paslı keskin demir koydum inşallah batarda kurtulurum diyenlere de bu öneri geçerli
aman canım kediye nolur kedi üşürmü diyenler için de not yazayım. kediler insan gibi değildirer karınları yere direkt olarak temas ettiği için çok soğukta kalırsa idrar yolu enfeksiyonu gibi kötü hastalıklara yakalanabilirler
bir not daha : kedi sevmiyorsanız motorunuzun temizliği için yapın. o birkaç tane hayvan var adlarını söyleyemeyecem böcek spreyi sıktım inşallah zehirlenir paslı keskin demir koydum inşallah batarda kurtulurum diyenlere de bu öneri geçerli

