hepinizi kedileri korumaya davet ediyorum

Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
176
evet başlıktan da anlaşılacağı üzere ben havan sever motorculardanım. sizlerden istediğim tek bir şey var. herkesin evinde İLLAKİ bir adet toz bezi olarak ayrılmış eskimiş tişört veya onun gibi birşey vardır.motoruma kedi oturuyor aman tüyleri kalıyor dememek için tek yapmanız gereken ; motosikletin selesinin üzerine o bezi örtmeniz bu sayede kedi rahat biryerde kalmış soğuktan fazla etkilenmemiş olacak hemde sizin koltuğunuz tüysüz ve temiz kalacak .

aman canım kediye nolur kedi üşürmü diyenler için de not yazayım. kediler insan gibi değildirer karınları yere direkt olarak temas ettiği için çok soğukta kalırsa idrar yolu enfeksiyonu gibi kötü hastalıklara yakalanabilirler

bir not daha : kedi sevmiyorsanız motorunuzun temizliği için yapın. o birkaç tane hayvan var adlarını söyleyemeyecem böcek spreyi sıktım inşallah zehirlenir paslı keskin demir koydum inşallah batarda kurtulurum diyenlere de bu öneri geçerli
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
hassayiteni kutlarim.evet onlara sadece hayvan olarak bakan hayvanlara gitsin son sözün.o kediler bile daha faydalı bu dunyaya onlardan.
Onları yaratan Allah hepsini insanoğlu için faydalı olacak bi özellikle donatmış.Onlara sahip çıkmalıyız
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
43
bende hayvanları çok severim , evet hassasiyetiniz içinde kutlarım . koltuğunda kediyi görsem seslenmem ki zaten beni görünce kaçar gider. Fakat temizlik tüğ bir yana kediler çok esner bilirsiniz o sırada tırnaklarını geçiriyorlar işte koltuğa , tüğü sorun değil bi bezle sileriz giderde pençeleriyle seleye zarar verme ihtimalleri çok fazla.
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
118
böyle bir konuya değindiğin için sana teşekkürederim.çoğu kişi yok motorun üstü kıl bırakıyor yada boyayı çiziyor diye bu güzel insan dostu canlılara kötü davranıp onları incitmeye uraşıyolar.bende bu ve bunun gibi davranışlarda olan insanlara aşırı derecede kıl oluyorum.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Güzel bi Topic ama bana cok ters geliyor..
Yanlis anlamayin kedileri sevmedigimden falan degil..
Nedeni söyle..
Biz burada(Almanya) disarida kedi yada köpek göremeyiz..
Basi bos kedi köpek desem daha dogru olur...
Yoktur burada basibos kedi yada köpek sokaklarda..

Hatta bazen direklerde kedi köpek resmi görürüm.
Iste kedim kayboldu köpegim kayboldu bulana sukadar mükafat..
Hayvanlara kizan insanlari zaten hicmi hic anlamamasimdir..

Yok motoruma isedi üzerine yatti heryer kil..
Nefret ediyorum bu hayvanlardan ayaklari..
Bu nedir yahu? :pale:

Gecen sene Türkiyeye geldigimde benim motorumada oturmustu birkere..
Benim gördügüm...
Yagmurlu bir havada motorumun üzerine yatmis bakiniyor.. (motor üstü kapali bir yerde duruyordu)
Ama onu oradan indirmek aklima gelmedi hic..
Balkona cikip cikip onu seyrettim..
Oda beni seyretti selepsiz...



 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
43
Güzel bi Topic ama bana cok ters geliyor..
Yanlis anlamayin kedileri sevmedigimden falan degil..
Nedeni söyle..
Biz burada(Almanya) disarida kedi yada köpek göremeyiz..
Basi bos kedi köpek desem daha dogru olur...
Yoktur burada basibos kedi yada köpek sokaklarda..

Hatta bazen direklerde kedi köpek resmi görürüm.
Iste kedim kayboldu köpegim kayboldu bulana sukadar mükafat..
Hayvanlara kizan insanlari zaten hicmi hic anlamamasimdir..

Yok motoruma isedi üzerine yatti heryer kil..
Nefret ediyorum bu hayvanlardan ayaklari..
Bu nedir yahu? :pale:

Gecen sene Türkiyeye geldigimde benim motorumada oturmustu birkere..
Benim gördügüm...
Yagmurlu bir havada motorumun üzerine yatmis bakiniyor.. (motor üstü kapali bir yerde duruyordu)
Ama onu oradan indirmek aklima gelmedi hic..
Balkona cikip cikip onu seyrettim..
Oda beni seyretti selepsiz...




süper ya :) sanki böyle bi topic açılsında bende orda bu fotoyu yayınlayım dercesine cuk oturmuş :) ne güzelde bakıyo kerata öyle :) müstakil evde otursak muhakkak ir köpek ve kedi isterdim küçükken çok besledim evimizde .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw içimdeki hayvan sevgisi depreşti şimdi.Bizde avrupa gibi olur muyuz?Kedi köpek görmeye hasret kalır mıyız?Hadi köpekler tehlikeli olabilir kuduz mikrobu falan.Ya da sokakta küçük çocuklara saldırıp ölümcül yaralar açabilir.Onları toplasınlarda şu kediciklerden ne isterler.Yazık valla.Gevurlar toplama kamplarına toplayıp kısırlaştırıp soyunu tüketiyolar hayvancağızların.
 
Katılım
29 Eki 2006
Mesajlar
101
Bende de var bu sevimli belalardan.Motoru parkettiğim yere bir şişe su,bir de tozbezi koyuyorum.Binmeden önce bezi ıslatıp kirlettikleri yerleri temizliyorum.Benim kedilerin öyle seleyi tırnaklama huyları yok,bu yüzden şimdilik iyi geçiniyoruz.Ama selemi yırtarlarsa külahları değişiriz.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Duyarlılığın ve başlık için teşekkürler,

Bende motorun üzerine ahşap bir dolap kapağı bırakıyorum onun üzerinde uyuyor.Kediye köpeğe düşman insan, psikolojik sorunları olan insana da düşman bir tiptir. Yukarıda Remzi 39 motorunun üzerinde ne var birader havasında oturan efeye bakar mısınız ? Buna düşman olmak mümkün mü ?

10 yıl şehreminide oturdum, mahallede, herkesin birbirini tanıdığı, halini hatrını sorduğu bir yerdi, kaza geçidiğimde hiç unutmam mahallenin bakkalı bile hastaneye ziyarete gelmişti. sokaklar kedi köpek doluydu, İnşallah avrupa gibi olmayız sokaklarımızda kedilerimiz , köpeklerimiz dolaşmaya , parkın köşesinde uyumaya , çocuklarla oynamaya devam eder diyeceğim ama ne yazık ki yavaşça kayboluyorlar artık...2 yıldır küçükcekmece de bir sitede oturuyorum ve ne yazık ki etrafta tek bir hayvan görmeniz mümkün değil...40 daireli binada kimsenin birbirini tanımadığı, tanımak ta istemediği bir 1200 evden oluşan bir sitede, insan mahallenin komşunun ve kedinin ne demek olduğunu daha iyi anlıyor.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Bende hayvanları severim ama motoruma oturmalarını , tüy içinde bırakmalarını, depomu tırnakları ile çizmelerini istemiyorum. Selem delik değiş, brandanın astarı içten yırtılmış. Ben istemiyorum arkadaş, başkası motorunda misafir edebilir tabi. Ama benim motorumda değil. Naftalin kullanıyorum yaklaşmıyorlar.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Bu dünya yanlızca insanlar için değil sonuçta.
Kıldır tüydür silindimi gider.Bu kadar dert etmenin bir anlamı :wiinkk:
Bu konu ile ilgili komik bi karikatürde koyim :mrgreen:
kedikarikaturbuyuk.jpg
 

kh1

Katılım
31 Eki 2010
Mesajlar
165
Kediler güzel hayvanlardır..

Bunlarda benimkiler belki insafa gelinir .)

9030lilos.jpg


4821beyaz.jpg


8550sarman.jpg
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bu dünya yanlızca insanlar için değil sonuçta.
Kıldır tüydür silindimi gider.Bu kadar dert etmenin bir anlamı :wiinkk:
Bu konu ile ilgili komik bi karikatürde koyim :mrgreen:

Dünya değil ama motosikletler insanlar için. Ben çiş lekesinin 6 ay çıkmadığını gördüm. Birde depoyu çizdiklerinde çok can sıkıcı oluyor. Soğuk kış günü kedilerin ısıttığı seleye oturup sıcak sıcak gitmek keyifli ama birde yaramazlık yapmasalar dahada güzel olucak. :)
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Dünya değil ama motosikletler insanlar için. Ben çiş lekesinin 6 ay çıkmadığını gördüm. Birde depoyu çizdiklerinde çok can sıkıcı oluyor. Soğuk kış günü kedilerin ısıttığı seleye oturup sıcak sıcak gitmek keyifli ama birde yaramazlık yapmasalar dahada güzel olucak. :)

Kendini o hayvanın yerini koy dışarda buz gibi hava ne yaparsın :silent:
eğer kedilerle böyle sorunun varssa sokağın bir köşesine ufak bir kulube yap içine biraz yiğecek birşeyler biraz su bak bakalım o kedi tekrar oturuyormu selenin üstüne.
Biliyorum çiş lekesinin ne kadar can sıkıcı şey olduğunu depodaki çiziğin kötü görüntüsünü ama yapacak birşey yok.:cat:
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
iki gün önce kara kedinin birisi benm 4 tane civcivimi kaptı.Kedilerden nefret ediyorum artık:S

fotoraf0285.jpg
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ben kedileri severdim taki güverciin yavrularımı yiyene kadar..şimdi sevmiyorum... ama yinede kıyamıyorum...
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
bende branda var içine giriyorlar birde:)
mart geldi ya geceleri alarm ötüp duruyor:mrgreen:
çok severim kedileri ya
brandaya işemeseler daha iyi olacak ama
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
67
kedi belası bendede vardı kıl tüy yolda uçar gider bi önemi yok bunun zaten ama sidikleri dünyanın en pis kokusu giderken bile yolda genede geliyor burnuma ve bu koku çıkmıyor kalıcıdır bide tırnak saplama olayı var seleye delik deşik ediyorlar seleyi ama neyseki bunlar eskide kaldı deruchi branda aldım kurtuldum 8 aydır yaklaşmıyolar motoruma.


www.deruchi.net burdan bakabilirsiniz kediye kesin çözüm brandanın içinde bir ceb var oraya naftalin koyuyosun kedi medi yaklaşmıyor kedi değil hiç bir börtü böcekde gelmiyor alete için çok rahat tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst